Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Geen Jay-Z, geen Diddy but the first billionair in Hip-Hop is from the motherfucking West Coast' Om hem zelf maar te citeren. Dr. Dre verkoopt Beats by Dre voor 3.2 miljard aan Apple en zodoende heeft hiphop de eerste biljonair in hun gelederen.

Hou de reacties waarin je zo graag vertelt dat het je niets boeit of dat je bovenstaande rappers wack vindt, maar voor je. Geen zin om naar een antwoordapparaat te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Jay-Z, geen Diddy but the first billionair in Hip-Hop is from the motherfucking West Coast' Om hem zelf maar te citeren. Dr. Dre verkoopt Beats by Dre voor 3.2 miljard aan Apple en zodoende heeft hiphop de eerste biljonair in hun gelederen.

Hou de reacties waarin je zo graag vertelt dat het je niets boeit of dat je bovenstaande rappers wack vindt, maar voor je. Geen zin om naar een antwoordapparaat te luisteren.

Top, goed product. Zou graag een topkoptelefoon ervan willen, maar mama is geen miljonair en ik ben ook niet zo ruim bij kas om me zoiets zomaar ff aan te schaffen. Vind het wel tof voor Dre eigenlijk. :)

edit: Wesley, heb je een PM gestuurd... Komt wel goed met die platenzaken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Releases die jullie het meeste aan hebben gesproken in de eerste helft van 2014?

Bij mij:

Asher Roth - RetroHash

Isaiah Rashad - Cilvia Demo

SZA - Z

Vince Staples (baas hoor deze rapport) - Shyne Coldchain II

Freddie Gibbs & Madlib - Pinata

Black Milk - Glitches In The Break

KID Cudi - Journey to Mother Moon

Cyhi the Prynce - Black Histori Project

ScHoolboy Q - Oxymoron

Currensy - the drive in theater

Bas - last winter

Tape van rockie fresh en casey veggies

Nog niet gecheckt: album Mob Deep, YG, Grieves, tips?

Releases rest 2014 waarvoor je me wakker kunt maken:

nieuwe Kendrick album, KRIT, Jay Elec, Jay Rock, Ab-Soul, The Roots, tapes van Mac Miller, en....? Kanye(?) ohjah B4 da badass natuurlijk ook. Joey rap game on :devilslock:

Wilde eigenlijk posten van 'wat een eerste half jaar hebben we achter de rug qua releases damn'. Maar als je de releases bekijkt die nog beloofd zijn voor de rest van het jaar... Dat ken toch nie anthonny

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, goed product. Zou graag een topkoptelefoon ervan willen, maar mama is geen miljonair en ik ben ook niet zo ruim bij kas om me zoiets zomaar ff aan te schaffen. Vind het wel tof voor Dre eigenlijk. :)

edit: Wesley, heb je een PM gestuurd... Komt wel goed met die platenzaken :)

Geluidskwaliteit valt wel aardig tegen hoor. Zeker voor die prijs.

Maar ik gun het hem ook van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freddie Gibbs & Madlib - Piñata

Pharoahe Monch - PTSD

Prince Po - Animal Serum

Willie the Kid & Bronze Nazareth - The Living Daylights

The Doppelgangaz - Peace Kehd

Black Milk - Glitches in the Break

Enige die ik het waard vond om meer dan 1 keer te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ab-Soul & TDE beetje fittie op twitter. Ab-Soul heeft hekel aan al dat commerciele gedoe; en wilt z'n album leaken alsof het een mixtape is. die baas van TDE vervolgens op twittah; diegene die de album van Ab-Soul leaked heeft een fucking groot probleem. En sowieso hele rare acties bij de album van Ab-Soul. Fans mochten release datum kiezen etc. totaal geen hype zoals bij Q en K.Dot, maarja we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ab-Soul & TDE beetje fittie op twitter. Ab-Soul heeft hekel aan al dat commerciele gedoe; en wilt z'n album leaken alsof het een mixtape is. die baas van TDE vervolgens op twittah; diegene die de album van Ab-Soul leaked heeft een fucking groot probleem. En sowieso hele rare acties bij de album van Ab-Soul. Fans mochten release datum kiezen etc. totaal geen hype zoals bij Q en K.Dot, maarja we zien wel.

Jah ik las 't ook idd. Maar SZA zei laatst dat er niets loos was en alles cool is.

Mochten fans releasedatum kiezen jah? Ik had voor eergister gekozen. Muah de hype is nu minder, maar vorig jaar toch best groot, black lip pastor werd overal geroepen bv. Maar de attentie voor zijn album is toen 'afgepakt' door Q.

Link naar opmerking
Deel via andere websites