Sophomore Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Weet iemand een goede zaak waar het hip-hop bestand aan LP's een beetje de moeite waard is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Geen Jay-Z, geen Diddy but the first billionair in Hip-Hop is from the motherfucking West Coast' Om hem zelf maar te citeren. Dr. Dre verkoopt Beats by Dre voor 3.2 miljard aan Apple en zodoende heeft hiphop de eerste biljonair in hun gelederen. Hou de reacties waarin je zo graag vertelt dat het je niets boeit of dat je bovenstaande rappers wack vindt, maar voor je. Geen zin om naar een antwoordapparaat te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Het boeit me enorm, heb hele kladblokken volgeschreven met vermogens van rappers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 cash rules everything around me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Geen Jay-Z, geen Diddy but the first billionair in Hip-Hop is from the motherfucking West Coast' Om hem zelf maar te citeren. Dr. Dre verkoopt Beats by Dre voor 3.2 miljard aan Apple en zodoende heeft hiphop de eerste biljonair in hun gelederen. Hou de reacties waarin je zo graag vertelt dat het je niets boeit of dat je bovenstaande rappers wack vindt, maar voor je. Geen zin om naar een antwoordapparaat te luisteren. Top, goed product. Zou graag een topkoptelefoon ervan willen, maar mama is geen miljonair en ik ben ook niet zo ruim bij kas om me zoiets zomaar ff aan te schaffen. Vind het wel tof voor Dre eigenlijk. :) edit: Wesley, heb je een PM gestuurd... Komt wel goed met die platenzaken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) Releases die jullie het meeste aan hebben gesproken in de eerste helft van 2014? Bij mij: Asher Roth - RetroHash Isaiah Rashad - Cilvia Demo SZA - Z Vince Staples (baas hoor deze rapport) - Shyne Coldchain II Freddie Gibbs & Madlib - Pinata Black Milk - Glitches In The Break KID Cudi - Journey to Mother Moon Cyhi the Prynce - Black Histori Project ScHoolboy Q - Oxymoron Currensy - the drive in theater Bas - last winter Tape van rockie fresh en casey veggies Nog niet gecheckt: album Mob Deep, YG, Grieves, tips? Releases rest 2014 waarvoor je me wakker kunt maken: nieuwe Kendrick album, KRIT, Jay Elec, Jay Rock, Ab-Soul, The Roots, tapes van Mac Miller, en....? Kanye(?) ohjah B4 da badass natuurlijk ook. Joey rap game on :devilslock: Wilde eigenlijk posten van 'wat een eerste half jaar hebben we achter de rug qua releases damn'. Maar als je de releases bekijkt die nog beloofd zijn voor de rest van het jaar... Dat ken toch nie anthonny 10 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Chief Kamachi – Radio Raheem (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Top, goed product. Zou graag een topkoptelefoon ervan willen, maar mama is geen miljonair en ik ben ook niet zo ruim bij kas om me zoiets zomaar ff aan te schaffen. Vind het wel tof voor Dre eigenlijk. :) edit: Wesley, heb je een PM gestuurd... Komt wel goed met die platenzaken :) Geluidskwaliteit valt wel aardig tegen hoor. Zeker voor die prijs. Maar ik gun het hem ook van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Je betaalt meer voor het design inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Freddie Gibbs & Madlib - Piñata Pharoahe Monch - PTSD Prince Po - Animal Serum Willie the Kid & Bronze Nazareth - The Living Daylights The Doppelgangaz - Peace Kehd Black Milk - Glitches in the Break Enige die ik het waard vond om meer dan 1 keer te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Southsiders jongons :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 De nieuwe van Chief Kamachi is eentje die iedere luisterbeurt beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Producties op Rick Ross' Mastermind btw :< 'Killas on the frontline when you're war ready....' 11 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [YOUTUBE]4wSWd1UQNVQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 http://pitchfork.com/advance/436-and-then-you-shoot-your-cousin/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Danke _O_ Huhu die beat/producties op Black Rock, Deadly Medley 14 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja dit is blijkbaar gewoon de instrumental van het origineel. Reacties zijn negatief, maar mij beviel het wel, moet wel nog wat op me groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 -j_chX5h738 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Hoe gek die gast 't ook maakt, zal zijn dingen toch altijd wel ff checken Binnenkort Paradiso btw Alex Wiley :banana: 16 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 present Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Wow, vette lineup. Wil ik eigenlijk wel heen zeg, is toch in de buurt. 40 euro voor zeker een stuk of 6/7 goede namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ab-Soul & TDE beetje fittie op twitter. Ab-Soul heeft hekel aan al dat commerciele gedoe; en wilt z'n album leaken alsof het een mixtape is. die baas van TDE vervolgens op twittah; diegene die de album van Ab-Soul leaked heeft een fucking groot probleem. En sowieso hele rare acties bij de album van Ab-Soul. Fans mochten release datum kiezen etc. totaal geen hype zoals bij Q en K.Dot, maarja we zien wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) Jeetje 17 mei 2014 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ab-Soul & TDE beetje fittie op twitter. Ab-Soul heeft hekel aan al dat commerciele gedoe; en wilt z'n album leaken alsof het een mixtape is. die baas van TDE vervolgens op twittah; diegene die de album van Ab-Soul leaked heeft een fucking groot probleem. En sowieso hele rare acties bij de album van Ab-Soul. Fans mochten release datum kiezen etc. totaal geen hype zoals bij Q en K.Dot, maarja we zien wel. Jah ik las 't ook idd. Maar SZA zei laatst dat er niets loos was en alles cool is. Mochten fans releasedatum kiezen jah? Ik had voor eergister gekozen. Muah de hype is nu minder, maar vorig jaar toch best groot, black lip pastor werd overal geroepen bv. Maar de attentie voor zijn album is toen 'afgepakt' door Q. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten