Hurricane Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 [YOUTUBE]nHg2kc7toco[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 The Sun Rises in the East Illmatic the Chronic Doctor Octagon Enter the 36 Chambers MM of LET... kwestie van smaak, het zijn beide classics. Maar het wordt toch echt eens tijd dat mensen hier (friet) eens een keer goed gaan luisteren naar People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Can I kick it? :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik draai Collard Greens, Man of the Year, Yay Yay en vooral Break The Bank helemaal kapot. Gaat wat worden als die album uitkomt. Heb een tijd geleden een droom gehad dat ik het album van Q voor 't eerst afspeelde en dat het zo ziekelijk hard was he ;c Was voordat er een single was, alleen die snippet van Man of the Year aan het einde van de directors cut version video van B*tch dont kill my vibe (volledig nummer vond ik uiteindelijk wat tegenvallen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Heb een tijd geleden een droom gehad dat ik het album van Q voor 't eerst afspeelde en dat het zo ziekelijk hard was he ;c Was voordat er een single was, alleen die snippet van Man of the Year aan het einde van de directors cut version video van B*tch dont kill my vibe (volledig nummer vond ik uiteindelijk wat tegenvallen) Z'n album gaat sowieso wel hard worden, zitten paar goeie features tussen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 The Sun Rises in the East Illmatic the Chronic Doctor Octagon Enter the 36 Chambers MM of LET... kwestie van smaak, het zijn beide classics. Maar het wordt toch echt eens tijd dat mensen hier (friet) eens een keer goed gaan luisteren naar People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm :wall: Haha, ik heb hem wel ergens liggen, maar kan dat overzicht zo snel niet vinden...als jij hem morgenavond voor me op mijn datastickje zet is het goed :P Of een goede dllink (mininmaal 192 kb/s) voor me hebt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; ik kan echt niet wachten totdat het album uitkomt, zit echt met zo'n gevoel van dat dit het album van het jaar moet zijn maar dan valt het altijd tegen, daar ben ik een beetje bang voor. Maar Schoolboy is beest so he won't let me down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Hoop dattie snel leaked gaat worden ^^ [video=youtube;r0fGjaiT-FQ] ^ Normaal gesproken kan ik dit nummer niet meer horen, maar deze unplugged version :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Best wel veel geld over om naar zo een feestje te mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Deze nog een keer, waarom? Omdat het kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 [YOUTUBE]nHg2kc7toco[/YOUTUBE] Hoor ik Letterfretter daaro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 januari 2014 Share Geplaatst 30 januari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Tijd voor een classic: [YOUTUBE]feHb57eCYMw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 LOTUG's eerste album was vele malen beter, ga je morgen naar het concert btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2014 Share Geplaatst 4 februari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Ben beetje over mijn oude Hip-Hop boards die ik volgde heen gegroeid, omdat het daar alleen nog maar over knuppels als Kendrick Lamar, Drake en Asap Cockring gaat, dus iemand nog chille forums waar echt leuke, goede en nieuwe releases gedeeld worden en discussies zijn etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Kendrick Lamar een knuppel noemen, je staat nu serieus op m'n fuckinggg dommme mensen smaak lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Ik vind het niets bijzonders, dan hoef ik niet 200 dicussies over hem te lezen en hoe hij het beste Hip-Hop album ooit heeft gemaakt en dan luister ik liever naar dingen die ik wel dope vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Maakt hem nog geen knuppel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 King Kendrick! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 (bewerkt) En ik me maar afvragen waarom dit topic zo dood is..... Nja ff Doppelgangaz proberen, denk dat dat wel dope is. 6 februari 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Wu Gambinos wat een nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 (bewerkt) Ik ben helemaal fan van Cheese Steez _O_ : http://www.discogs.com/artist/2817128-Chriz-The-Wiz King Kendrick _O_ ( :cab: ) 7 februari 2014 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 (bewerkt) En ik me maar afvragen waarom dit topic zo dood is..... Nja ff Doppelgangaz proberen, denk dat dat wel dope is. Aanrader, krijg je geen spijt van. Luister de laatste weken echt veel naar die mannen.. [YOUTUBE]2Or1Zk6w2UM[/YOUTUBE] :huhu: 7 februari 2014 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten