Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zit weer in een enorme Hip-Hop fase merk ik, heleboel albums aan het luisteren en aan het raten, snel ook Canibus discografie helemaal doorpluizen. :D

Net recente Brotha Lynch Hung album gehad dat niet heel erg boeiend was en nu Children of the Night die me ooit aangeraden is maar erg tegenvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu het nieuwe album van Shad aan het luisteren, bevalt prima tot nu toe.

Shad. :D

Thanks voor het melden, TSOL was echt keihard, ga ik zeker even luisteren snel.

Lol die Ab-Soul trouwens, staan ze met dat groepje op zo'n cover en staat er Kendrick Lamar & Black Hippy, zegt die Ab-Soul dit:

ab-soul ✔ @abdashsoul

If y'all keep printing "Kendrick Lamar & Black Hippy" I will remove myself from the group. Thanks.

Wat een grap zeg. Die kerel dankt heel zijn leven aan Kendrick Lamar omdat hij zelf niet kan rappen, omdat zijn maatje zo hard gedickride wordt luisteren er nu miljoenen mensen naar zijn muziek en dan ga je zo lopen doen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh je praat weer poep, verrassend.

Echt é, geef Ab-Soul eens ongelijk ook. Meer muziek luisteren, met de nadruk op luisteren, en minder zagen Kerft.

[YOUTUBE]3O0nb_iqMjE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]HWQsp_p3XcU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Au5z-BMiE0M[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]TA2sXUbeI_U[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]bWze_JdO57s[/YOUTUBE]

Maar boys leven Drake, Meek Mill & Papoose nog? ;c

Die eerste jammer genoeg wel. Die 2e ken ik zelfs niet, en Papoose zal nooit sterven.

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk succes? Ik vind de status van Ab-Soul voor en na de grote Kendrick hype amper veranderd. Hij was gewoon altijd al een rapper die in de scene wel gekend was, maar voor het grote publiek onbekend was en dat is hij nu nog steeds. Ongetwijfeld zal hij door Kendrick wel fans bijgewonnen hebben en zijn projecten zullen sowieso meer aandacht krijgen nu, maar het is niet dat hij nu ineens ontploft is ofzo.

Maar dat maakt eigenlijk ook niets uit. Het gaat hem toch om respect voor de artiest. Je zet Black Hippy op een cover, breng het dan ook als Black Hippy en niet als Kendrick Lamar en z'n side kicks. Zet hem dan gewoon alleen op de cover. In die BET cypher ook al constant rechtsbovenaan #KendricksVerse :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg anders niks verkeerds hoor, overdrijf misschien een beetje over de skills van Ab-Soul, maar die mag Kendrick Lamar echt op zijn blote knietjes danken voor zijn succes hoor. Mja dat is met P. Diddy net zo, zoals ik al eerder zei.
Jongeeuh, je snapt het echt niet é? Wat heeft dit met zijn skills te maken, het gaat om respect voor Ab als artiest. Zoals Leroy zegt, Black Hippy is Black Hippy. En Black Hippy is een groep met oa Ab en Kendrick, en niet Kendrick en zijn aanhangsel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab-Soul is een solo rapper; Kendrick is een solo rapper; ScHool... en dan staat erop de cover: Kendrick Lamar & Black Hippy. Tijdens BET HipHop Awards.. Next TDE & Kendrick Lamar Cypher. Ik denk zelf ook dat Kendrick denkt dat het totaal niet leuk is. Hij heeft vaak genoeg in interviews gezegd dat Black Hippy een crew op zich is, niemand in die crew voelt zich beter dan de ander. Dat is dan ook het mooie, wel jammer dat de bladen het dan niet zien. Of niet willen zien, want die teren gewoon op de hype rondom Kendrick Lamar z'n control verse en veel mensen zijn pas geïnteresseerd in iets als er Kendrick Lamar staat; Terwijl een average hiphop liefhebber wel weet dat Black Hippy o.a. Kendrick is.

Btw die verse van Ab-Soul was keihard op TDE Cypher, maarja underrated etc. Kendrick Lamar z'n verse meteen trending etc. #Kendricksverse.. Double Standards... (Ab-Soul ft Anna Wise meest beluisterende nummer van Ab-Soul door mij. ;c)

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is misschien wat lullig voor die jongen, maar dat is toch gewoon hoe het werkt toch? Het is toch ook altijd Tyler + Odd Future, Asap Rocky en de Asap Mob en Spaceghostpurrp + Raider Klan? Tuurlijk snap ik dat ze een crew zijn dit dat, maar zo werkt het en het schiet niet op om daar nu zo butthurt over te gaan doen, want je crew leunt gewoon hard op de publiciteit van Kendrick Lamar. En tja die double standards zijn altijd al aanwezig geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen hier de hele tijd OMG KENDRICK CONTROL DRAKE OMG BET CYPHER _O_O_O_O_ en dan nu ineens moeilijk doen. Meedoen aan de hype en vervolgens zeuren over de hype :cab:

Als je hem op mij richt, ik vind de hype ook verschrikkelijk hoor. :D

Las vandeweek iemand die vond dat GKMC beter was dan Paid in Full, Ridin' Dirty, Internal Affairs en The Chronic, waar ben je dan mee bezig vraag ik me af?

Dit is een quote van een ander forum, waar ik iemand vraag of hij Kendrick beter dan Jeru the Damaja, Rakim, O.C. en Masta Ace vindt:

Kendrick's a more versatile and emotive rapper than any of those guys, as much as they are rightfully sacred cows. They all pretty much beat him in one aspect or another, but I don't think it's a stretch to say he's a more well-rounded rapper than them, or on the same level anyways.

Is toch hilarisch. :-D

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las vandeweek iemand die vond dat GKMC beter was dan Paid in Full, Ridin' Dirty, Internal Affairs en The Chronic, waar ben je dan mee bezig vraag ik me af?

Niet specifiek op jou hoor, meer op zo'n Illias die wekenlang als een 12 jarig meisje roddels over DE VERSE van KING KENDRICK post, en dan nu gaat verkondigen dat Absoul etc te weinig aandacht krijgen en dat de bladen op de hype rondom Kendrick teren. Dat Black Hippy kan me trouwens niet bekoren, behalve Kendrick natuurlijk. Middelmaat voor de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo heb je ook figuren die Biggie Smalls pure middelmaat noemen. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig vraag ik me af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan enigszins wel bedenken waarom Jordi zo over de Black Lip Pastor denkt. Bedoel regelmatig zijn die rappertjes die in de crew van een grote populaire rapper zitten vrienden van vroeger die niet kunnen rappen en meeliften op 't succes. Kan je verzekekeren dat 't hier niet het geval is :)

Van de nieuwe albums (oa Pusha en Danny Brown) ben ik eigenlijk het meest overtuigd van Dom Kennedy zijn Get Home Safely. Die van Black Milk nog niet geluisterd.

Oxymoron pas in 2014 btw :( Zegt Q op de remix van I Shot You Down (goede track, vooral 't origineel)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites