Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Drake is lekker man. Gewoon rustig op je zondagavond. Heb je dat nooit?

En [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; jij plakt gewoon te vaak een label op bepaalde muziek. Drake heeft ook beste toffe nummers hoor, maar 't is meer R&B of Slowjam. Is geen hiphop, want om de lyrics moet je niet naar 'm luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet ie zichzelf geen rapper noemen he :cab: Hij RAPT toch of niet dan? En als je lyrics dan niks betekenen, ben je een slechte rapper. En verder is Drake gewoon poepslecht, of ie nou R&B, rap of country maakt. En als het geen hiphop is omdat je niet om de lyrics naar 'm moet luisteren, dan zijn de enigste mainstream bekende rappers Eminem en Kendrick Lamar. En Rick Ross maakt toch echt wel hiphop, althans, een vorm van.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

cc Ziekte en aandoeningen topic

Ik ben het niet met je eens maar moest hier wel hard om lachen :-D.

En ik blijf erbij dat HipHop veel meer is als wat veel mensen hier denken. Snap ook niet hoe je kan zeggen dat Drake bij voorbaat geen rapper is of wat dan ook maar ja, ieder zijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het niet met je eens maar moest hier wel hard om lachen :-D.

En ik blijf erbij dat HipHop veel meer is als wat veel mensen hier denken. Snap ook niet hoe je kan zeggen dat Drake bij voorbaat geen rapper is of wat dan ook maar ja, ieder zijn ding.

Hip Hop is inderdaad veel meer, het is een manier van leven. En daar zit toevallig rap bij. Drake is btw wel een rapper, hij praat over een rapbeat, dan ben je een rapper. Maar Drake is bij lange na geen hip hop natuurlijk.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vond je Event 2, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];?

Ja beviel me zeker, weet alleen nog niet echt hóe goed ik hem vind. Is een beetje een moeilijke plaat en heeft meerdere luisterbeurten nodig. Maar het is iig verre van een tegenvaller en zeker een top 3 Hip-Hop plaat dit jaar van wat ik gehoord heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[17 oktober] Bazaar, Brussel - Dj Premier

[25 oktober] Vooruit, Gent - Lefto avond ==> Lefto presents: Lady, Great Minds, Surf Daddy Live and Dj Thelonious

[30 oktober] Bazaar, Brussel - Raekwon The Chef

oktober :banana:

En voor de 15e november in de Vooruit, naast Fotosynthese en MED, neemt Dilated Peoples ook nog eens Brother Ali mee. _O_

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk verkeerde topic, maar ik heb beloofd dat ik die nieuwe Drake ga proberen, zodat ik hem helemaal de grond in kan afkraken. Ik lees namelijk al diverse 5 sterren ratings op RYM en dat kan gewoon niet, helemaal niet als je een nummer genaamd Wu-Tang Forever maakt en daarin gaat zingen met autotune, dat doet pijn in mijn hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites