frietsaus Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) Old School klinkt ongeveer zo: FcLITA7Ugw0 QrfO6kW8EIs GCas6larVCw bxN1xrLRvGU HsTJaP2tC0A 8 mei 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Nieuwe KRS, verkrijgbaar op bandcamp... Vind hem behoorlijk booming! 67Ei4FmRLaY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Zal eens luisteren Peet Album van Logic is ook alweer een paar dagen uit. Nu één keer geluisterd en denk niet dat ik het nog veel vaker op ga zetten. Wat ik bij zijn eerste album wel heb gedaan, die draai ik nog wel eens in de paar maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]wUnfFC7wUrs[/YOUTUBE] YAP THAT FOOL!!! KIDNAP THAT FOOL!!! 20 mei 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Voor de wat actiever met voornamelijk oudere hiphopartiesten zijnde mensen: http://www.katzart.com/hiphop Die kerel kan dope tekenen, die Rakim met de quote van Microphone Fiend erop geschreven origineel, erg dope, was iets te duur voor me. Maar voor die exclusieve dingen moet je wel een ff een prijsopgave doen. Je kunt ook reprints krijgen van sommige dingen. Niet goedkoop, maar wel dope shit. KRS, Premo, Ra, Phife, KRS, MCA, Questlove to name but a few. Aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Sup y'all? Leeft hiphop niet genoeg meer voor dit topic? Jammer, ik was eigenlijk ook wel klaar met mijn not done act van: mr know it all bout how it's supposed to be done! Maar goed, ik hoop hier weer reacties te zien van andere mensen dan @Sophomore of mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 juni 2017 Share Geplaatst 14 juni 2017 Quote hem even hier, want het zijn hiphopartiesten op shirts, dope ass site. Heb al een dope gezien voor op een hoodie die zijn 45$. Wat hiphop-tee's besteld, dope site. Hebben echt voor ieder wat wils en 20 dollar voor een t-shirt is niet te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 @Sophomore als zelfs jij dit topic mijdt, dan geef ik het echt op. Ik vind mijn dingen wel op twitter en unfollow dit topic! (ja, ik kreeg bericht als er iets was gepost). Hopelijk gaat het ooit weer leven waardoor we nu al bijna op het einde van een 4de topic zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Jammer man, vond je posts altijd zeer interessant. Onlangs de albums Atrocity Exhibition van Danny Brown en Coely - Different Waters gecheckt. Allebei echt zeer goed, al denk ik dat die laatste de Belgische landsgrenzen niet zal overschrijden. Ook de laatste van Kendrick gehoord en er staan imo te veel slechte nummers op (Yah-Element-Loyalty,...) op. Als de geruchten waar zijn dat hij twee albums tegelijkertijd wilde releasen, ben ik wel benieuwd naar het andere materiaal tho :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 RIP Prodigy van Mobb Deep, triest nieuws natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Wtf :( Wist helemaal niet dat 'ie altijd al ziek was. Laatste project dat ik van hem gecheckt heb is dat met The Alchemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juni 2017 Share Geplaatst 23 juni 2017 Big Fish Theory uit... Vince Staples is mijn favoriete 'nieuwe' rapper, verwachtingen zeer hoog (vorig album draai ik nog steeds regelmatig). Schijnen wel vrij weinig raps op te staan dit keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 [quote name='Östlund']@Sophomore als zelfs jij dit topic mijdt, dan geef ik het echt op. Ik vind mijn dingen wel op twitter en unfollow dit topic! (ja, ik kreeg bericht als er iets was gepost). Hopelijk gaat het ooit weer leven waardoor we nu al bijna op het einde van een 4de topic zitten.[/QUOTE] Boomiverse van Big Boi al geluisterd jom? Net uit, zal je wel kunnen smaken vermoed ik. 't Is wel weer even druk met nieuwe shit zeg de laatste tijd. Nieuwe Thugger wel weer lachen, wordt een leuke zomer soundtrack. Grateful van Khaled is veel te veel filler en de singles waren zowat de beste nummers (behalve dat nummer met Push). Nas en Travis Scott die zowaar de slechts mogelijke chemie hebben op een uiteindelijk zeer dramatisch nummer. En dan die ABC shit met Chance wtf :-D Big Fish Theory nu 2 keer geluisterd en instant fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Vijf sterren van De Morgen gekregen @Scifo [url]https://www.demorgen.be/muziek/-big-fish-theory-van-vince-staples-groots-grandioos-godverdomme-b1bc1bd2/[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 (bewerkt) Boomiverse van Big Boi al geluisterd jom? Net uit, zal je wel kunnen smaken vermoed ik. Ben pas bij het 2de nummer, maar Killer Mike komt knalhard _O_ Dope begin, oh nu begint de derde track, klinkt ook goed (bij nader inzien een kutnummer). Had het niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden. Edit: toch een beetje kwalitatief wat minder als ik het als geheel moet zien. Wel beter dan ik had verwacht. 26 juni 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]xiHpAXMGYNg[/YOUTUBE] 26 juni 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 [quote name='Sophomore']Vijf sterren van De Morgen gekregen @Scifo [url]https://www.demorgen.be/muziek/-big-fish-theory-van-vince-staples-groots-grandioos-godverdomme-b1bc1bd2/[/url][/QUOTE] Terecht. Serieuze kanshebber AOTY wat mij betreft :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Yo, ik moet even iets kwijt, ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek om thuis te knallen. Of ik het nu al ken of niet, als ik het echt dope vind wil ik het op CD. Gisteren wat ish besteld bij CJM en ben geholpen door IDE, een MC die ik hoog heb zitten. Lyrically on point, goede flow en een redelijk aparte stem. In ieder geval, die gasten zijn echt vriendelijk. Support die ish zou ik zeggen, heb wat albums laten reserveren voor next payday. Ook een t-shirt besteld, ook die nog een extra volgende maand. Om af te sluiten, hier nog wat CJM-muziek: [YOUTUBE]srOgzJqN9o4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]nIdCO_HW0pw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]5DTRjSxGFQo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]f3Tww6GPk28[/YOUTUBE] Btw: Dope gratis radiozender met veel dope minder bekende nieuwe hephup: www.dsr.fm 1 juli 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 [YOUTUBE]sVKnbtnd0As[/YOUTUBE] Hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 dab Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]32LaRqr_Juk[/YOUTUBE] Insight is een van de meest underrated mc's. Dit nummer mijn waarde vrienden, is niet normaal. 28 juli 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 (bewerkt) Ik ben bezig een 4tal video's te maken met daarin de 100 dopeste rappers voor mij persoonlijk. Heb een beginnetje met de eerste geplaatst en het concept voor de video's laat ik hiermee zien. Ik ga nog albums en songs doen natuurlijk. Edit: Prutswerk van een video is verwijderd van YT, als ik klaar ben volgt er een definitieve link. 18 juli 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Tof hoor @Östlund KIjk je wel uit met copyrights? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 @Sophomore Ik heb twittercontact gehad met YouTube, en fair use is gewoon iets wat moet kunnen. Zolang als je er geen geld aan probeert te verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten