Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zal eens luisteren Peet

Album van Logic is ook alweer een paar dagen uit. Nu één keer geluisterd en denk niet dat ik het nog veel vaker op ga zetten. Wat ik bij zijn eerste album wel heb gedaan, die draai ik nog wel eens in de paar maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de wat actiever met voornamelijk oudere hiphopartiesten zijnde mensen:

http://www.katzart.com/hiphop

Die kerel kan dope tekenen, die Rakim met de quote van Microphone Fiend erop geschreven origineel, erg dope, was iets te duur voor me. Maar voor die exclusieve dingen moet je wel een ff een prijsopgave doen. Je kunt ook reprints krijgen van sommige dingen. Niet goedkoop, maar wel dope shit. KRS, Premo, Ra, Phife, KRS, MCA, Questlove to name but a few. Aanradertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote hem even hier, want het zijn hiphopartiesten op shirts, dope ass site. Heb al een dope gezien voor op een hoodie die zijn 45$.

Wat hiphop-tee's besteld, dope site. Hebben echt voor ieder wat wils en 20 dollar voor een t-shirt is niet te duur.

9lfjet.jpg

348pp90.png

2dqvtaf.png

nl1sec.jpg

v2yy9s.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer man, vond je posts altijd zeer interessant. Onlangs de albums Atrocity Exhibition van Danny Brown en Coely - Different Waters gecheckt. Allebei echt zeer goed, al denk ik dat die laatste de Belgische landsgrenzen niet zal overschrijden. Ook de laatste van Kendrick gehoord en er staan imo te veel slechte nummers op (Yah-Element-Loyalty,...) op. Als de geruchten waar zijn dat hij twee albums tegelijkertijd wilde releasen, ben ik wel benieuwd naar het andere materiaal tho :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Östlund']@Sophomore als zelfs jij dit topic mijdt, dan geef ik het echt op. Ik vind mijn dingen wel op twitter en unfollow dit topic! (ja, ik kreeg bericht als er iets was gepost). Hopelijk gaat het ooit weer leven waardoor we nu al bijna op het einde van een 4de topic zitten.[/QUOTE] Boomiverse van Big Boi al geluisterd jom? Net uit, zal je wel kunnen smaken vermoed ik. 't Is wel weer even druk met nieuwe shit zeg de laatste tijd. Nieuwe Thugger wel weer lachen, wordt een leuke zomer soundtrack. Grateful van Khaled is veel te veel filler en de singles waren zowat de beste nummers (behalve dat nummer met Push). Nas en Travis Scott die zowaar de slechts mogelijke chemie hebben op een uiteindelijk zeer dramatisch nummer. En dan die ABC shit met Chance wtf :-D Big Fish Theory nu 2 keer geluisterd en instant fan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boomiverse van Big Boi al geluisterd jom? Net uit, zal je wel kunnen smaken vermoed ik.

Ben pas bij het 2de nummer, maar Killer Mike komt knalhard _O_ Dope begin, oh nu begint de derde track, klinkt ook goed (bij nader inzien een kutnummer). Had het niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden.

Edit: toch een beetje kwalitatief wat minder als ik het als geheel moet zien. Wel beter dan ik had verwacht.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo,

ik moet even iets kwijt, ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek om thuis te knallen. Of ik het nu al ken of niet, als ik het echt dope vind wil ik het op CD. Gisteren wat ish besteld bij CJM en ben geholpen door IDE, een MC die ik hoog heb zitten. Lyrically on point, goede flow en een redelijk aparte stem. In ieder geval, die gasten zijn echt vriendelijk. Support die ish zou ik zeggen, heb wat albums laten reserveren voor next payday. Ook een t-shirt besteld, ook die nog een extra volgende maand. Om af te sluiten, hier nog wat CJM-muziek:

[YOUTUBE]srOgzJqN9o4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]nIdCO_HW0pw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]5DTRjSxGFQo[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig een 4tal video's te maken met daarin de 100 dopeste rappers voor mij persoonlijk. Heb een beginnetje met de eerste geplaatst en het concept voor de video's laat ik hiermee zien. Ik ga nog albums en songs doen natuurlijk.

Edit: Prutswerk van een video is verwijderd van YT, als ik klaar ben volgt er een definitieve link.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites