Cerebral Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Gebaseerd op? http://www.ign.com/articles/2013/06/07/lococycle-is-an-xbox-one-launch-title?abthid=51b20d2cc807433f44000005 Dat het 1 v/d 15 exclusives is is natuurlijk nog de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Gewoon via Marketplace / Xbox Arcade neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 http://www.ign.com/articles/2013/06/07/lococycle-is-an-xbox-one-launch-title?abthid=51b20d2cc807433f44000005 Dat het 1 v/d 15 exclusives is is natuurlijk nog de vraag. Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken. Gewoon via Marketplace / Xbox Arcade neem ik aan? Jep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken. Die graphics zijn niet eens Xbox 1(de originele dan) waardig. Een enkele bron stelt dan ook dat Microsoft heeft besloten om de kloksnelheid van de Xbox One terug te schroeven, zodat de grafische kaart nog slechts 800 a 900 Gigaflops (Floating Point Operations per second, een manier om de rekensnelheid vast te stellen) in plaats van 1.2 Teraflops oplevert. In dat geval zou de Xbox One slechts 50% van de theoretische rekenkracht van de Playstation 4 kunnen leveren. http://www.gamer.nl/overig/426576/technische-productieproblemen-voor-de-xbox-one Het zal allemaal wel een beetje overdreven zijn, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Over 10 minuten de Microsoft persconferentie, enorm benieuwd naar de line-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Beetje rare opening dit. Zou toch openen met een exclusive en niet met metal gear solid, ziet er wel vet uit. edit: haha 360 games WTF is dit. 10 juni 2013 bewerkt door mathieu026 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Beetje tam tot nu toe maar Forza zag er wel sick uit. Ryse lijkt ook wel leuk maar niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Xbox One komt in november, €499 word de prijs... HALEN HALEN HALEN :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zo wat worden we weer genaaid, 499 dollar is 375 euro, met exchange rate van nu. Sick. Games vallen tegen, ben benieuwd wat Sony neer kan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zo wat worden we weer genaaid, 499 dollar is 375 euro, met exchange rate van nu. Sick. Games vallen tegen, ben benieuwd wat Sony neer kan zetten. Ik haal de xbox one sowieso... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Tot nu toe wel gaaf dat ze zoveel nieuwe exclusive titels laten zien. Titan fall ziet er wel ziek uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall, oftwel Call of Halo. Jammer dat er geen originele titels zijn aangekondigd. Denk niet dat ik een One ga halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall, oftwel Call of Halo. Jammer dat er geen originele titels zijn aangekondigd. Denk niet dat ik een One ga halen. Ben een fanboy. Maar weet iemand wat Xbox Live gaat kosten? Hoorde eerst 15e per maand?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall :< Beetje jammer dat ik sws geen 500 euro kan ophoesten. Dan maar wachten op een goede package na een jaar ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Console: 500,- Xbox Live Gold: 60 Fifa 14: 60 GTA 5: 60 COD Ghosts: 60 ____________ 740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall :< Beetje jammer dat ik sws geen 500 euro kan ophoesten. Dan maar wachten op een goede package na een jaar ofzo. Ik haal de One meteen met Xbox Live voor één jaar en waarschijnlijk twee games, word duur grapje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Ben een fanboy. Maar weet iemand wat Xbox Live gaat kosten? Hoorde eerst 15e per maand?? Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit. Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen. Live zal denk ik niet in prijs veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony. Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Console: 500,- Xbox Live Gold: 60 Fifa 14: 60 GTA 5: 60 COD Ghosts: 60 ____________ 740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r Titanfall is ook een heerlijke titel, maar eens. Dure maand hahah. Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit. Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen. Live zal denk ik niet in prijs veranderen. Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben.. Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony. Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen. Nogmaals, speel je nu zoveel indies op je xbox en/of ps3? Ik namelijk echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Titanfall is ook Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben.. Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken. Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon. Smartglass is potentieel idd wel iets wat nuttig kan zijn maar als ik game heb ik geen tijd om op mijn mobiel te kijken ofzo. Switchen is handig maar om daar nou een nieuwe console voor te gaan kopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Kan niet echt warm worden van de exclusives die nu zijn getoond voor de Xbox One, tofste wat ze voor mij hebben laten zien is The Witcher III en die komt ook gewoon naar de PS4. Had stiekem nog gehoopt op een nieuwe game van Rare (Banjo & Kazooie), maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Ook een nadeel voor PS4, alle DLC's zijn zowat enkele maanden eerder verkrijgbaar op Xbox One. Bijvoorbeeld Ultimate team voor FIFA 14, die komt met de release meteen op de xbox one. Op PS4 moet je drie maanden wachten op UT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Xbox One Console: 500,- Xbox Live Gold: 60 Fifa 14: 60 GTA 5: 60 COD Ghosts: 60 ____________ 740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r Betaal je altijd zoveel voor spellen en xbl? Voor xbl nog nooit meer dan 36 betaald (jaar lang) en voor games leg ik uberhaupt nooit meer dan 50 (ex add ons etc) voor neer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten