iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Dus mensen die in het leger/marine of zoiets zitten hebben pech, die kunnen de xbox niet gebruiken om games op te spelen. Nu heeft Microsoft er geen geheim van gemaakt zich volledig te richten op de US en dat heeft ze al een hoop mensen gekost in Europa maar nu maken ze het voor mensen in het Amerikaanse leger ook al onmogelijk om de xbox te gebruiken. Het mooie voor Sony is dat ze geen reclame hoeven te maken voor de PS4, dat doet Microsoft wel voor ze. Vanaf minuut twintig paniekfreaks: Op 26:10 vergelijkt hij games met ijsjes. Als je een game heb gekocht is het net als een ijsje, die is gewoon van jou. Wut...... 2 kneuzen zijn het ook zeg. 7 juni 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Heb je de rest wel gehoord? Dan was namelijk ook mijn punt. We weten alles van de Xbox. Het jammere is dat ze over sommige dingen niet duidelijk zijn. Wat weten we van jullie PS4? HE-LE-MAAL NIKS. Sony houdt zich gewoon stil. Nu is er een hele xbox haat hype, maar de PS4 krijgt zijn shitstorm nog wel. Daarom erger ik me zo hier. Jullie doen alsof je al een keuze kan maken. Dan kan niet, behalve als je een fanboy bent. De E3 komt, Gamescom komt.. Wacht het nou maar gewoon af ipv lopen haten als een stelletje 16 jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Chill down. Ik had sowieso me keuze al gemaakt aangezien ik idd een sony fanboy ben en totaal niks met Microsoft heb wn nu deze shit dus ja ik lach mw dood om dit ook om xbox fanboys die dit durven te verdedigen. Bwn bang dat maybe sony ook met zo iets komt maar dat zie ik dan wel weer. Mijn keuze was al begin van dit jaar duidelijk wil niet God of War 4 missen enzovoort. . En btw deze shit storm heeft niemand anders dan Microsoft zelf veroorzaakt door eerst mega onduidelijk te zijn en dan met dit soort shit op de proppen te komen.. 7 juni 2013 bewerkt door Didier_Bant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik ben een honderd procent fanboy van de Xbox. Alleen als ik zulke berichten hoor en zie in combinatie met de afgelopen persconferetie ga ik toch twijfelen tussen Xbox, PlayStation of misschien zelfs een gamepc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Hoezo zou de nieuwe PS4 dan nog een shitstorm krijgen? Ze hebben al laten weten dat je niet verbonden hoeft te zijn met Internet om games te kunnen spelen tenzij het van de games zelf moet en ook zou het veel makkelijker zijn om used games te spelen. Dit zijn de punten waar het meest gezeik over is en dan hebben ze bij Sony al laten weten. Helemaal niets zei je toch? This clears up a few things: 1.) The PlayStation 4 can play games offline without having to be online. This was clarified the day of the PS4's reveal back on February 20th. 2.) Sony will not have any mandatory DRM for used games. You can buy, play, trade used games on the PlayStation 4 just as usual. No additional registration fees, pay-walls or internet registration required. 3.) If you so choose, you can play games from disc, download them from the digital store or remote load them. Sony doesn't mandate any method over the other for multi-format titles. 7 juni 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Dit is van gister: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games. In our role as a game publisher, Microsoft Studios will enable you to give your games to friends or trade in your Xbox One games at participating retailers. Third party publishers may opt in or out of supporting game resale and may set up business terms or transfer fees with retailers. Microsoft does not receive any compensation as part of this. In addition, third party publishers can enable you to give games to friends. Loaning or renting games won’t be available at launch, but we are exploring the possibilities with our partners. Dit is al een punt. Used games kan allemaal gewoon, dus stop daar maar mee. Bij games van Microsoft zelf kun je games aan maten geven. Gewoon via je console. In de toekomst ook bij third party. En dan hele online gebeuren: Ik vind het chill dat ik nooit meer hoef te wachten voordat een game geupdate is. Ook vind ik het chill dat ik mijn games bij maten van me kan spelen, zonder een cd nodig te hebben. Verder kunnen gaan met mijn save, ipv op die van hem mochten we dat willen. Als ik het bekijk vanuit de perspectieven waarmee ik nu game, is het alleen maar ideaal dat de xbox altijd online is en dat je een keer in de 24 uur online moet zijn. En eerlijk, wie van jullie heeft zijn console niet online staan? Ik denk van alle xbox / ps3 gebruikers hier het er hooguit 3 zijn. Sowieso vind ik dat iedereen elkaar een beetje napraat. Dat de xbox veel online gaat, wil niet zeggen dat we opeens allemaal games als simcity gaan worden ofzo? 7 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Als ik een spel koop voor 50 euro en wil dat spel na een tijdje verkopen voor 20 euro dan wil ik dat kunnen doen zonder gezeik. Je vergeet er trouwens bij te zeggen dat je 30 dagen degene op je Friendlist moet hebben voordat je dat spel kan geven. Zie je het probleem? Daarnaast zijn er heel veel mensen die crappy connections hebben in landen in Zuid-Amerika, Australie en Oost-Europa die totaal niet zitten te wachten op het verbonden zijn met internet. 7 juni 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nee ik zie het probleem niet, want dit staat er ook: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games. Dus jij kan gewoon naar de gamemania om je games te verkopen en dus ook te kopen. Dus wat was het probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nee ik zie het probleem niet, want dit staat er ook: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games. Dus jij kan gewoon naar de gamemania om je games te verkopen en dus ook te kopen. Dus wat was het probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ja, natuurlijk. Het is niet dat de AH dat gaat en mag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Maar wie zegt dat Microsoft zoveel te rekening houdt mwt Nederland daarin.? Wie zegt dat een gamemania ofzo (btw een tyfus winkel maar goed) daarin mee doet.. dat zijn vragen die juist voor Nederland onduidelijk zijn.. Aangezien Microsoft zo heerlijk Amerika minded is Maarja ik ben benieuwd naar maandag. Dan zullen hopelijk alle vragen opgelost worden.. En je games op marktplaats/ebay verkopen kan je vergeten. Nee je moet het dan doen met de 3 euro die je voor een gloednieuwe game krijgt van de Gamemania zodat hun hem weer voor 40 euro in de winkel kunnen leggen.. 7 juni 2013 bewerkt door Didier_Bant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik zit niet te wachten op een tussen persoon als ik games wil verkopen en ook niet om met internet verbonden te zijn. Als ik op vakantie meega wil ik die console meenemen voor als het slecht weer is en dan heb ik vaak geen internet en als ik een game wil verkopen dan wil ik dan snel doen zonder tussenpersoon. Nu zit het in Nederland nog allemaal dicht op elkaar en hebben we hier goed Internet maar in een hele hoop andere gebieden is dat niet zo en vandaar de shitstorm die ze bij Microsoft nu krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 [MENTION=30]Didier_Bant[/MENTION]; Precies, lekker wachten op E3. Overigens zegt iedereen dat ze zich erg richten op de VS, maar ik vind het deels ook wel schrijnend om te zien hoe ver hun al zijn met internet streamen enzo. Zij hebben echt een stuk meer diensten beschikbaar dan wij, die allemaal op de Xbox one kunnen. Hier heb je bijvoorbeeld alleen Eredivisie live en Pathe thuis beschikbaar geloof ik. [MENTION=15634]iSimic[/MENTION]; Verkoop jij je games altijd via Marktplaats ofzo dan? Ik ben sowieso niet zo van het verkopen van games, maar als ik het doe gewoon via gamemania. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Xbox meenemen op vakantie, moet je niet doen maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Als ik voor een maand op vakantie naar Kroatie ga vind ik het wel zo chill om een console mee te nemen. Als het slecht weer is vind ik het wel zo fijn om ff te gamen. [MENTION=15634]iSimic[/MENTION]; Verkoop jij je games altijd via Marktplaats ofzo dan? Ik ben sowieso niet zo van het verkopen van games, maar als ik het doe gewoon via gamemania. Dat ligt eraan, ben zelf ook niet zo van het verkopen maar mijn broertjes doen dat wel veel en help ze daar wel mee en dan meestal wel via Marktplaats. Nu is dit voor mij persoonlijk geen probleem maar de shitstorm die ze hierover krijgen kan ik zeker wel begrijpen. 7 juni 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Dat zeker:mrgy: Alleen blijf ik er bij dat de PS4 alleen nog maar kan tegenvallen. E3 is echt het belangrijkste meetpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 E3 is toch vanaf 11 juni? Dan beslis ik vanaf dat moment waar ik voor ga. Neig op het moment gewoon naar een game PC. Niet naar de consoles en vooral niet naar de 360. Maar ze kunnen mij 180 graden draaien na de E3. Maar op het moment hoef ik beide consoles niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2013 Wat ik me trouwens afvraag, boeit het jullie dat Microsoft de Indie community totaal negeert? Het is gewoon niet meer mogelijk om zonder publisher games ervoor uit te brengen. Notabene de eerste game die Sony liet zien voor PS4 was Indie. Mijn school heeft ook full support van Sony, met dev kits voor PSP & Vita enzo, ik weet wel welke ik ga kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Re: Xbox One E3 is toch vanaf 11 juni? Dan beslis ik vanaf dat moment waar ik voor ga. Neig op het moment gewoon naar een game PC. Niet naar de consoles en vooral niet naar de 360. Maar ze kunnen mij 180 graden draaien na de E3. Maar op het moment hoef ik beide consoles niet. 10 juni. Microsoft persconferentie is als eerst om half 7 . Daarna Ea/ Ubisoft en als laatste op se dag om 3 uur nederlandse tijd Sony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Wat ik me trouwens afvraag, boeit het jullie dat Microsoft de Indie community totaal negeert? Het is gewoon niet meer mogelijk om zonder publisher games ervoor uit te brengen. Notabene de eerste game die Sony liet zien voor PS4 was Indie. Mijn school heeft ook full support van Sony, met dev kits voor PSP & Vita enzo, ik weet wel welke ik ga kopen. Dat zijn niet echt games die ik speel. Ik snap dat jij ervan baalt, maar ik kan me niet herinneren dat ik op mijn consoles ooit een indie game heb gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=qWbSKKepVMc Één van de launchtitels(en 1 v/d 15 exclusives?)...... 7 juni 2013 bewerkt door Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Wtf heb ii net zitten kijken? Een ophol geslagen motor meteen hangende man erachter lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 video Één van de launchtitels(en 1 v/d 15 exclusives)...... Gebaseerd op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Lijkt wel een spel voor de Playstation 1 ipv de Xbox One. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten