Ilias. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Sticks - Kool Keith |Heb niets met Sticks, Kool Keith is wel cool. Schoolboy Q - Mos Def Ben wel fan van Schoolboy, maar z'n tegenstander is Mos Def. MOS Def! Meer hoef ik er niet over te zeggen. Immortal Technique - Kno | Ander dimensie vergeleken met Kno. J. Cole - Logic | Prr, Logic vind ik niet zoveel. J. Cole daarentegen is wel een eindbaasje, Born Sinner moet wel enorm goed worden wilt ie nog wat betekenen. Roxanne Shante - MF DOOM MF Doom is de Boom. Dumbfoundead - Big L L staat voor Legende. AZ - Big Daddy Kane BDK is zeker goed, maar AZ vind ik echt heerlijk om naar te luisteren. Q-Tip - Mr. Funkyman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Kool Keith eruit, damn, nog nooit deze track gehoord?: https://www.youtube.com/watch?v=un0dgUzqwgo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 (bewerkt) Sticks - Kool Keith Sticks is ook gewoon een baas. Maar Kool Keith verdiend toch wat meer stemmen. Schoolboy Q - Mos Def Duidelijk. Immortal Technique - Kno Ik heb vrij weinig met Immortal zijn stijl, maar skills heeft hij natuurlijk zeker. J. Cole - Logic HA! ....... Roxanne Shante - MF DOOM Dumbfoundead - Big L AZ - Big Daddy Kane Az heeft vrij weinig nummers waar ik iets mee heb en Big Daddy Kane is één van de grootste bazen, makkelijkere keuze dan gedacht. Al heeft AZ wel echt één van de beste verses geschreven voor Illmatic. Q-Tip - Mr. Funkyman Mr. Funky verdiend gewoon een vote. Gewoon een hele vette stijl. Q-Tip is gewoon een baas met een verdomd smooth stemgeluid. 26 mei 2013 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Sticks - Kool Keith | Heb niet zoveel met Nederhop, uitgezonderd JvT. Kool klinkt wel lekker. Schoolboy Q - Mos Def | Toch een betere stijl. Immortal Technique - Kno | Baasje. Qua lyrics verschrikkelijk sterk. J. Cole - Logic | Toch iets beter, al vind ik het allebei weinig. Roxanne Shante - MF DOOM | Klinkt best goed, maar Doom is mijn favoriet voor dit hele toernooi. Heeft die al één slecht album gemaakt, volgens mij niet. Dumbfoundead - Big L | Ja, gewoon beter. AZ - Big Daddy Kane | Same Q-Tip - Mr. Funkyman | Heel erg gaaf. Gare ronde. Veel matchups die ik allebei goed vond of allebei niet echt wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Sticks - Kool Keith heb het niet zo op Nederhop Schoolboy Q - Mos Def aangezien hij toch al verliest en ik als fanboy dan hem nog wel even moet supporten krijgt hij een stem. Immortal Technique - Kno gewoon op gevoel J. Cole - Logic Roxanne Shante - MF DOOM Dumbfoundead - Big L AZ - Big Daddy Kane Life's a Bitch _O_ Q-Tip - Mr. Funkyman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Schoolboy Q - Mos Def Duidelijk, ook de nieuwe tracks van Mighty Def beloven veel goeds Immortal Technique - Kno Ooit een album van Kno gecheckt, maar vond het maar wat vaag J. Cole - Logic Lijkt me duidelijk, al is Logic aardig op weg. Besef me nu pas de gelijkenissen, bv. beide een zwarte en blanke ouder, al wordt Logic meer neergezet als de nieuw Mac Miller (waar ik 't niet helemaal mee eens ben) Roxanne Shante - MF DOOM Dumbfoundead - Big L AZ - Big Daddy Kane Q-Tip - Mr. Funkyman Al moet ik toegeven dat ik Immortal Technique en Big L alleen ken van hun 'hits', naam/reputatie en het nummer dat gepost is. Voor de rest geen twijfel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2013 (bewerkt) The results are in: Sticks - Kool Keith 6-8 Schoolboy Q - Mos Def 1-14 Immortal Technique - Kno 15-0 J. Cole - Logic 11-2 Roxanne Shante - MF DOOM 2-12 Dumbfoundead - Big L 0-14 AZ - Big Daddy Kane 7-7 (AZ kreeg kop toegewezen, de coinflip: ) [spoiler=coinflip] Q-Tip - Mr. Funkyman 13-1 Voor klachten bij de coinflip, Christian heeft beide malen een MC aan een muntkant toegewezen, aangezien ik zeker weet dat hij ze niet kent, de rest is random gebeurd. Ronde 1: 4/8: Cise Star - Nas [YOUTUBE]YYp8tap19rg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]QKYkDwzi-FI[/YOUTUBE] Kanye West - Winne [YOUTUBE]uvb-1wjAtk4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]7gWcGK74xwo[/YOUTUBE] Kool G Rap - GZA/Genius [YOUTUBE]6dvULQQ-390[/YOUTUBE] [YOUTUBE]jP3D6p2s2H4[/YOUTUBE] Chuck D - Inspectah Deck [YOUTUBE]d0zU3OmRX4U[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cPRKsKwEdUQ[/YOUTUBE] Chuck D eerste verse eerste filmpje, daarna afwisselend met Flava Flav, Inspectah Deck eerste verse tweede filmpje. Vinnie Paz - O.C. [YOUTUBE]2frJ3e0hxPE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]RzyaaMUCpWs[/YOUTUBE] Ghostface Killah - Jay-Z [YOUTUBE]D2m6Ghnxf8I[/YOUTUBE] [YOUTUBE]0mnyBp4FzzI[/YOUTUBE] Snoop Dogg - Jay Rock [YOUTUBE]0Cxr1-b6Xkc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]KOpjusxCSJY[/YOUTUBE] Posdnous - C Dot Castro [YOUTUBE]nruVyJmtcqo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]5WscGl8TUTo[/YOUTUBE] Pos is eerste track, tweede verse. Succes met stemmen, ik heb het nodig, wat een verschrikkelijk moeilijke ronde. Weet er op dit moment pas 2 of 3 die ik ga doen. :cab: 28 mei 2013 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro (die Castrodude klonk zeker ok, maar ja...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Big L is door he [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; (aangezien die niet dik gedrukt is) maar daar kom je zelf later toch wel achter denk ik :) Zitten, voor mij, toch een flink aantal makkelijke tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 (bewerkt) Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro 3 twijfelgevallen (Nas, GZA en OC), maarja ik moet ergens kiezen natuurlijk 28 mei 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Winne heeft één album en een EP he. Bedoel je hoeft geen 12 albums te hebben uitgebracht, maar met één albumpje kun je je toch never bewijzen of het moet fakking ziekelijk goed zijn (buiten de Nederlandse scene dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Enigste goede aan Kanye vind ik z'n producties. Z'n teksten komen op mij vaak een beetje triestig over. Qua MC gewoon altijd Winne, hands down. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Winne heeft één album en een EP he. Bedoel je hoeft geen 12 albums te hebben uitgebracht, maar met één albumpje kun je je toch never bewijzen of het moet fakking ziekelijk goed zijn (buiten de Nederlandse scene dan) Dit ja. College Dropout en Graduation :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas God's Son any day of the week tegen gelijk welke andere MC voor mij _O_ Kanye West - Winne Ik heb het voor Kanye. Buiten dat 808 autotune gedoe kan ik elke CD van 'em wel appreciëren (die laatste Good Music collab dinges ook niet maargoed :cab: ). College Dropout en Late Registration luister ik eigenlijk nog geregeld en Graduation was ook wel nog best te pruimen. En MBDTF is ,of je er nu van houdt of niet, vakwerk (qua productie dan, maar dat telt hier natuurlijk niet ;c ) Kool G Rap - GZA/Genius Enorm enorm lastig deze, maar Liquid Swords is zo goed Chuck D - Inspectah Deck Niets dan respect voor de tweede, maar keuze was al bij al makkelijk. Vinnie Paz - O.C. Kutloting zeg dit gadver :cab: Doe maar O.C. dan maar kan morgen evengoed anders zijn. Ghostface Killah - Jay-Z Lekkere matchup dit zeg (d) Eigenlijk nog zo moeilijk niet als ik eerst dacht. Ghost is allicht mijn favo Wu-Tanger, Jay Z heeft wel Reasonable Doubt maarja. Snoop Dogg - Jay Rock Bij Jay Rock mis ik op de ene of andere manier iets, vind het allemaal wat te vlak altijd. Wel props voor z'n verse op Money Trees :LO: En Snoop blijft ondanks die bullshit van de laatste jaren wel een baas Posdnous - C Dot Castro Castro ken ik niet zooo goed, maar kan 'em wel waarderen, moet er zeker eens wat meer spul van gaan luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Gruwelijk lastige, Nas is koning en heeft geweldige albums uitgebracht, maar lijkt wel afhankelijk te zijn van goede productie, Cise Star heeft daarentegen echt een supervette stijl, dus ik verkies hem net boven Nas, omdat Nas toch wel wint. Kanye West - Winne Kanye West maakt vette, grappige, mooie en revolutionaire muziek, maar als MC is hij niet bijzonder terwijl Winne echt een baas is. Kool G Rap - GZA/Genius Ja fucking hell zeg, wat een loting. Nja GZA is een van mijn favo's alltime dus maar voor hem. Chuck D - Inspectah Deck Misschien wel de beste lyricist ooit. Vinnie Paz - O.C. O.C. net iets beter, maar wederom gigantisch close. Ghostface Killah - Jay-Z Ik heb ongelooflijk veel respect voor het feit dat Jay niet schrijft en alles freestyled, maar mijn Wu-Tang bias zegt dat ik niet tegen Ghost kan stemmen, de man die OB4CL de klassieker heeft gemaakt die het is. Snoop Dogg - Jay Rock Makkelijkste deze ronde, 1 classic album tegen 0. Posdnous - C Dot Castro Ken C Dot totaal niet, maar die man komt technisch beter over dan Pos voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Winne heeft één album en een EP he. Bedoel je hoeft geen 12 albums te hebben uitgebracht, maar met één albumpje kun je je toch never bewijzen of het moet fakking ziekelijk goed zijn (buiten de Nederlandse scene dan) Kanye heeft inderdaad zoveel albums uitgebracht waardoor ik met zekerheid weet dat Winne beter is. Ik ga er btw nog heel lang over nadenken. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Re: [Tournament] Beste MC Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 (bewerkt) Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro 28 mei 2013 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius :( Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Dit is mijn eerste ingeving, ik pas hem misschien later nog wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Damn die Blanquito heeft smaak :O edit: Behalve qua voetbalclubs dan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Chuck D - Inspectah Deck Vinnie Paz - O.C. Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg- Jay Rock Posdnous - C Dot Castro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Cise Star - Nas Kanye West - Winne Kool G Rap - GZA/Genius Ghostface Killah - Jay-Z Snoop Dogg - Jay Rock Alhoewel Jay Rock wel extra punten scoort aangezien hij K.Dot een kans gaf als back-up MC Ja sorry dat ik niet op alles stem, maar beetje kort dag om alles te gaan checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten