Ilias. Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Iemand die dit kijkt, heb pas samen met vriendin seizoen 1 afgekeken [80 afleveringen. Geen idee of er een seizoen 2 komt, weet iemand dit? Maar ik zelf vind het echt een leuke serie, eerst keek ik het alleen maar omdat m'n vriendin het leuk vond. Maar echt toffe personages, leuke verhaallijn etc. Hollywood Heights, de nieuwe hitserie die MTV op dit moment aan het uitzenden is. Eerder was Hollywood Heights al een enorm succes in Amerika, waar het werd uitgezonden door Nick at Night. De basis voor Hollywood Heights is de zeer populaire Mexicaanse serie ‘Reach For a Star’. Niet de serie één op één is overgezet naar het Engelse (en nu ook Nederlandse) publiek, maar het heeft de zelfde basis principes. In Hollywood Heights wordt Loren gevolgd. Dit jonge tienermeisje dat een ambitieuze songwriter en een ijverige student is, komt in eens in de spotlight te staan. Dit veranderd haar hele leven! Niet alleen dat, maar ze ontmoet ook nog Eddie Duran, haar grote ‘Rock and Roll’ idool. Haar nieuwe roemrijke leven gaat helaas niet over rozen en komt ze verschillende tegenslagen tegen, zoals verdriet en bedrog. Gelukkig kan je alles overwinnen met goede vrienden en familie, maar heeft Loren die ook? 7f-MeLYtqDA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2013 Iemand die dit kijkt, heb pas samen met vriendin seizoen 1 afgekeken [80 afleveringen. Geen idee of er een seizoen 2 komt, weet iemand dit? Maar ik zelf vind het echt een leuke serie, eerst keek ik het alleen maar omdat m'n vriendin het leuk vond. Maar echt toffe personages, leuke verhaallijn etc. Hollywood Heights, de nieuwe hitserie die MTV op dit moment aan het uitzenden is. Eerder was Hollywood Heights al een enorm succes in Amerika, waar het werd uitgezonden door Nick at Night. De basis voor Hollywood Heights is de zeer populaire Mexicaanse serie ‘Reach For a Star’. Niet de serie één op één is overgezet naar het Engelse (en nu ook Nederlandse) publiek, maar het heeft de zelfde basis principes. In Hollywood Heights wordt Loren gevolgd. Dit jonge tienermeisje dat een ambitieuze songwriter en een ijverige student is, komt in eens in de spotlight te staan. Dit veranderd haar hele leven! Niet alleen dat, maar ze ontmoet ook nog Eddie Duran, haar grote ‘Rock and Roll’ idool. Haar nieuwe roemrijke leven gaat helaas niet over rozen en komt ze verschillende tegenslagen tegen, zoals verdriet en bedrog. Gelukkig kan je alles overwinnen met goede vrienden en familie, maar heeft Loren die ook? 7f-MeLYtqDA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Blijf altijd wel hangen als t opstaat ja, best leuk, al ''volg'' ik t niet oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten