Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Sophomore:

Scheids zat niet tegen had ik het idee. 

Nee dat zag ik ook in de samenvatting. Alleen lieten ze daar niet een vermeende handsbal van de keeper zien in de 2e helft. jammer dat wilde ik nog wel terug zien of het echt hands was. De grens vlagde voor hands en de scheids die er meters vanaf stond floot niet. Maar die rode kaart was lijk belachelijk en de penalty's dubieus. Maar goed na al die jaren arbitrale dwalingen (hansbal Hofland die aan Kah wordt gegeven bv) mag het ook wel eens.

41 minuten geleden zei komodo25:

Roda in acuut gevaar blijkbaar 

No shit sherlock. Nieuws niet gevolgd of wat?

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Pino:

Nee dat zag ik ook in de samenvatting. Alleen lieten ze daar niet een vermeende handsbal van de keeper zien in de 2e helft. jammer dat wilde ik nog wel terug zien of het echt hands was. De grens vlagde voor hands en de scheids die er meters vanaf stond floot niet. Maar die rode kaart was lijk belachelijk en de penalty's dubieus. Maar goed na al die jaren arbitrale dwalingen (hansbal Hofland die aan Kah wordt gegeven bv) mag het ook wel eens.

No shit sherlock. Nieuws niet gevolgd of wat?

Nee waarom zou ik Roda intensief volgen . Las het net op de telegraaf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pino:

Je hoeft daarvoor Roda echt niet intensief te volgen hoor.

Heb in de auto radio 1 aan er daar was het niet op . Vrijdag op qmusic ook niet . Rest van de week in Duitsland gereden dus daar hoorde ik het ook niet dus ja las het nu pas op de telegraaf dat de gesprekken geklapt zijn . En dat is pas vandaag naar buiten gebracht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het specifieke nieuws waar jij op doelt zie ik ook alleen op de Telgraaf, dat doet me wel heel erg aan het twijfelen. De Telegraaf staat er nu niet bekend om om waarheids getrouw nieuws te publiceren. De overname schijnt afgeketst te zijn, maar zelfs op het regionale nieuws is daarover niks te lezen, terwijl die normaliter altijd als eerst dit soort nieuws brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda JC bereikt mondeling akkoord met Korotaev

Gepubliceerd: dinsdag 19 mei 2020 om 15:22

Roda JC en Aleksei Korotaev zijn van elkaar verlost. Volgens de Limburger hebben de partijen dinsdag een mondeling akkoord bereikt over het vertrek van de Zwitserse Rus als aandeelhouder.

Korotaev levert volgens de regiokrant zijn twintig procent van de aandelen in. Roda JC en de investeerder moeten nu naar de notaris om de breuk officieel te maken. Dat proces moet via een videoverbinding geregeld worden, omdat Korotaev Dubai niet kan verlaten vanwege een juridische kwestie. Nu de aandeelhouder de deur uit is, kan Roda JC werken aan het nieuwe plan waarin beursmiljonair Roger Hodenius, ondernemer Stijn Koster en beleggingsmaatschappij Mercurius een rol spelen.

Korotaev werd in 2018 aandeelhouder bij Roda JC en plande een overname van de club, maar raakte al snel verzeild in een juridisch conflict in Dubai en kon zijn financiële verplichtingen niet meer nakomen. Het is onduidelijk of Roda JC nog geld gaat zien van Korotaev.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier had echt een documentaire van gemaakt moeten worden. Dat verhaal op VI Pro belooft in principe wel wat met de nieuwe mensen daar, al is het maar dat veel slechter niet kan (ofjah failliet gaan is nog erger natuurlijk). 

Al denk ik soms wel eens van laat de boel maar klappen en begin zonder schulden met een schone lei onderaan. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen fan van Roda, maar ik heb liever dat ze er zijn dan dat ze zouden wegvallen. Na tien jaren geplaag door Roda-supporters omdat Fortuna het zo slecht deed, is het wel fijn als ik de komende jaren dat privilege mag hebben vanwege de prestaties van Roda. Dat kan natuurlijk niet als ze failliet gaan. Dat zou het einde betekenen van die rivaliteit en da's jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat dat wisselen toen minder erg was dan dat hij hele dagen tegen Frenkie aan het schreeuwen was en hem niet opstelde :D

Ging toen toch over Veerman waar het publiek massaal om schreeuwde altijd ten koste van Reza?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NicoHaak:

Denk dat dat wisselen toen minder erg was dan dat hij hele dagen tegen Frenkie aan het schreeuwen was en hem niet opstelde :D

Ging toen toch over Veerman waar het publiek massaal om schreeuwde altijd ten koste van Reza?

Het ging er vooral om dat de basiself altijd vast stond en de wisselspelers pas na dik een uur eens een keer werden gebracht. En dan steeds dezelfde spelers.

Veerman voor Reza was inderdaad wel een dingetje, maar dan omdat hij ze nooit samen liet spelen. 2-0 achter tegen Fortuna? Reza in minuut 71 eruit voor Veerman. Want stel je voor dat we met twee spitsen gaan spelen en 3-0 achter komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites