Pino Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Kippenvel net bij de samenvatting/. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Kippenvel net bij de samenvatting/. Seizoenskaartje komt eraan he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Seizoenskaartje komt eraan he ;c Misschien zelfs een sjaaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Ik kan het niet laten om de samenvatting en de fesiviteiten na afloop nog eens te kijken. Nog steeds een heerlijk gevoel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 bp6HGasHazQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Roda heeft een serieus bod op Malki ontvangen van het Zuid-Koreaans Suwon Bleuwings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Betraande oogjes en kippenvel hier weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Mooi, van Peppen is al binnen. Lijkt me een prima versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Addjeeeee haha, goede versterking voor Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Mooie aankoop ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Roda schijnt ook met Chery bezig te zijn, dat zou ik een heerlijke aankoop vinden. Echt een hele goede voetballer en een technische speler kan Roda wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Daar lees ik steeds meer en meer over ja. Chery op links, Hupperts op rechts en Demouge in de punt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Chery op 10. Ze schijnen ook bezig te zijn met Tom van Weert van FC Den Bosch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Daar lees ik steeds meer en meer over ja. Chery op links, Hupperts op rechts en Demouge in de punt :< Ik denk dat Frankie eerder naar NEC komt dan Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 (bewerkt) Ik denk dat Frankie eerder naar NEC komt dan Roda. Demouge heeft al eerder laten weten niet naar NEC te willen gaan. Gewilde Demouge stuurt clubs door naar Bournemouth Het sterke spel van Frank Demouge bij Roda JC Kerkrade heeft interesse gewekt. De Limburgse club wil de spits dolgraag langer aan zich binden, terwijl ook NAC Breda en NEC concreet zijn in hun belangstelling. De aanvaller heeft echter nog een doorlopend contract bij Bournemouth dat hem in de winterstop verhuurde aan Roda JC. 'Er wordt van alles geroepen en geschreven, maar een geïnteresseerde club moet er eerst met Bournemouth uit zien te komen’, stelt Demouge die een belangrijk aandeel had in het lijfsbehoud van Roda. NEC informeerde, net als in de winterstop, naar een terugkeer van de Nijmegenaar. 'Via zijn zaakwaarnemer vernamen we dat Frank niet terug wil naar NEC', aldus technisch directeur Carlos Aalbers. 'Dat is de keuze van de speler en dan houdt het voor ons op. Het zijn de feiten, en dat een trainer dan van alles roept is voor zijn rekening.’ Aalbers doelt op Ruud Brood, die vorige week de handelwijze van NEC bekritiseerde. De Nijmeegse club zou zijn spits gek hebben gemaakt. 'Ik word altijd moe van al die meningen', zegt Demouge. 'Het is zeker niet zo dat ik niet naar NEC terug zou willen, maar ik sta nog wel onder contract bij een andere club.' (Freek Jansen) Bron. Ik denk dat Roda misschien toch een streepje voor heeft, de supporters lopen weg met hem. Bovendien geeft het ook wel iets aan dat hij er alles aan deed om Roda erin te houden, hij kon nauwelijks lopen eigenlijk maar viel toch in. 30 mei 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Wat ik heb meegekregen wilt die juist wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Wat ik heb meegekregen wilt die juist wel komen. Zou jullie TD dan liegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 In diezelfde tekst staat dat Demouge Nec helemaal niet uitsluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Blijkbaar als je de laatste alinea leest :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Blijkbaar als je de laatste alinea leest :cab: Inderdaad :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Dat wist ik niet, in andere artikelen heb ik het tegenovergestelde gelezen. We zullen wel zien wat het wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 (bewerkt) Van Peppen is mooi. Verder schijnt Drost van RKC ook bijna rond te zijn. De naam van Chery wordt steeds meer genoemd idd. Ik denk ook dat Roda een streepje voorsprong heeft wb. Demouge. Zeer geliefd onder de supporters en als ie niet wilde blijven had ie nooit et risico genomen om in te vallen afgelopen zondag. Nieuwtjes: Ook de namen van Ten Rouwelaar, Martina en Luijckx duiken meer en meer op! 30 mei 2013 bewerkt door RamonRJC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daemon87 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Zijn zeker leuke namen voor Roda volgend seizoen. Goeie back met van Peppen, en Chery is zeker een leuke vleugelspeler. Is trouwens bekend voor hoeveel Malki vertrekt? Heb dat nog nergens kunnen uitvogelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Zijn zeker leuke namen voor Roda volgend seizoen. Goeie back met van Peppen, en Chery is zeker een leuke vleugelspeler. Is trouwens bekend voor hoeveel Malki vertrekt? Heb dat nog nergens kunnen uitvogelen Las dat ze een bod van 1 miljoen gekregen hebben. Komkommertijd in Kerkrade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Hoezo is de verkoop van je beste speler komkommertijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten