Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Ik denk dat Frankie eerder naar NEC komt dan Roda.

Demouge heeft al eerder laten weten niet naar NEC te willen gaan.

Gewilde Demouge stuurt clubs door naar Bournemouth

Het sterke spel van Frank Demouge bij Roda JC Kerkrade heeft interesse gewekt. De Limburgse club wil de spits dolgraag langer aan zich binden, terwijl ook NAC Breda en NEC concreet zijn in hun belangstelling. De aanvaller heeft echter nog een doorlopend contract bij Bournemouth dat hem in de winterstop verhuurde aan Roda JC.

'Er wordt van alles geroepen en geschreven, maar een geïnteresseerde club moet er eerst met Bournemouth uit zien te komen’, stelt Demouge die een belangrijk aandeel had in het lijfsbehoud van Roda.

NEC informeerde, net als in de winterstop, naar een terugkeer van de Nijmegenaar. 'Via zijn zaakwaarnemer vernamen we dat Frank niet terug wil naar NEC', aldus technisch directeur Carlos Aalbers. 'Dat is de keuze van de speler en dan houdt het voor ons op. Het zijn de feiten, en dat een trainer dan van alles roept is voor zijn rekening.’

Aalbers doelt op Ruud Brood, die vorige week de handelwijze van NEC bekritiseerde. De Nijmeegse club zou zijn spits gek hebben gemaakt. 'Ik word altijd moe van al die meningen', zegt Demouge.

'Het is zeker niet zo dat ik niet naar NEC terug zou willen, maar ik sta nog wel onder contract bij een andere club.' (Freek Jansen)

Bron.

Ik denk dat Roda misschien toch een streepje voor heeft, de supporters lopen weg met hem. Bovendien geeft het ook wel iets aan dat hij er alles aan deed om Roda erin te houden, hij kon nauwelijks lopen eigenlijk maar viel toch in.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Peppen is mooi. Verder schijnt Drost van RKC ook bijna rond te zijn.

De naam van Chery wordt steeds meer genoemd idd.

Ik denk ook dat Roda een streepje voorsprong heeft wb. Demouge. Zeer geliefd

onder de supporters en als ie niet wilde blijven had ie nooit et risico genomen om in te

vallen afgelopen zondag.

Nieuwtjes:

Ook de namen van Ten Rouwelaar, Martina en Luijckx duiken meer en meer op!

bewerkt door RamonRJC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn zeker leuke namen voor Roda volgend seizoen. Goeie back met van Peppen, en Chery is zeker een leuke vleugelspeler. Is trouwens bekend voor hoeveel Malki vertrekt? Heb dat nog nergens kunnen uitvogelen

Las dat ze een bod van 1 miljoen gekregen hebben.

Komkommertijd in Kerkrade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites