PJHoutman Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Twente een goede jeugd lijkt mij geen goede combinatie. Netwerk dus via de TD. Komt een netwerk alleen maar via de TD? Dat is nieuw voor me. Wat bedoel je met die eerste zin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 34 minuten geleden zei Kelvin: Landsgrenzen an sich niet, maar daar moeten ze dan weer concurreren met Standard Luik, RC Genk en 1.FC Köln. Vergeet Gladbach niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 23 minuten geleden zei Buffell: Valt me echt enorm op dat er werkelijk niemand zich openlijk afvraagt hóé Schrouff dit kan flikken. Een erkend idioot, nepper, oplichter en weet ik wat allemaal met z'n volle verstand in z'n bolle kop de regie over zijn o zo gekoesterde Roda geven. Alsof je verdomme een veroordeeld pedofiel aanneemt om op vrijdagavond ff op je kids te passen als jij naar de kroeg gaat. Wat ben je dan voor idioot, als Schrouff zijnde? Elke debiel met drie-en-een-halve hersencel ziet dit toch aankomen man. Wel makkelijk achteraf praten natuurlijk. Die De la Vega kan zich kennelijk heel erg goed verkopen, heb ik van meerdere kanten gehoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 11 minuten geleden zei Nom de Guerre: Vergeet Gladbach niet. Gladbach ligt toch een stukje van Kerkrade af, denk dat je Aken ook niet moet vergeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Roda was op een gegeven moment vrij succesvol in Nederland toch? Daar had op uitgebouwd kunnen worden, zowel sportief als in supportersmanagement. Stukje beleid dus. Ohja je hoort mij ook niet ontkennen dat er beleidsmatig fouten zijn gemaakt, zeer zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Denk echt dat de Limburgse clubs flinke misstappen hebben begaan in het aanspreken van potentiële fans, kan me niet voorstellen dat Limburg opeens niks met voetbal heeft maar de rest van de wereld wel. Ik kan niet oordelen over de andere twee clubs in het zuiden, maar bij Fortuna was het voor Gün een zooitje qua commerciële toestanden. Het bedrijf van mijn vader is een aantal jaren sponsor geweest, dus ik heb ook een stuk van zijn ergernissen meegekregen, met name over de communicatie naar en sponsoren toe en het menselijke contact. Dus ja, daar hebben ze absoluut steken laten vallen en dat kost tijd om te repareren. De aanwezigheid van andere clubs, zowel binnen als buiten de landsgrenzen, zorgt er voor dat de voetballiefhebbers zonder uitgesproken clubvoorkeur meer dan genoeg alternatieven hebben. Als het sportief dan ook nog eens slecht gaat, dan zit je qua toeschouwersaantallen en sponsoren ineens in de hoek waar de klappen vallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 6 minuten geleden zei Pino: Gladbach ligt toch een stukje van Kerkrade af, denk dat je Aken ook niet moet vergeten. Het scheelt dat die andere geel-zwarten inmiddels ook ver zijn weggezakt in sportief opzicht. Bovendien, Roda op de vrijdagavond, Aachen op de zaterdagmiddag, dat bijt zich niet. Gladbach is voor mensen uit de omgeving Echt-Roermond dichterbij. Hell, ik ga zelf drie á vier keer per jaar, als het even kan. A73 en dan in Venlo de grens over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Het scheelt dat die andere geel-zwarten inmiddels ook ver zijn weggezakt in sportief opzicht. Bovendien, Roda op de vrijdagavond, Aachen op de zaterdagmiddag, dat bijt zich niet. Ja maar we hebben het ook niet alleen over dit seizoen maar over de afgelopen jaren en niet alleen over supproters maar ook het gebied waar je spelers kan halen. Bovendien is regio Echt/Roermond ook niet een regio van Roda supporters denk ik eerlijk gezegd, dat ligt in de regio van Fortuna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 18 minuten geleden zei Pino: Wel makkelijk achteraf praten natuurlijk. Die De la Vega kan zich kennelijk heel erg goed verkopen, heb ik van meerdere kanten gehoord. Haha wat? Dus je gaat met hem in gesprek, die Vega doet een beetje lollig en charmant en Schrouff gaat meteen overstag? Geen research, geen bedenktijd? Die Schrouf had echt letterlijk 3 minuten nodig gehad om even te Googelen en te weten wat voor vlees hij in de kuip had met deze idioot, want elke sul met een internetverbinding kan erachter komen wat voor man die Vega is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Zojuist zei Buffell: Haha wat? Dus je gaat met hem in gesprek, die Vega doet een beetje lollig en charmant en Schrouff gaat meteen overstag? Nee dat zeg ik toch helemaal niet? Zojuist zei Buffell: Geen research, geen bedenktijd? Die Schrouf had echt letterlijk 3 minuten nodig gehad om even te Googelen en te weten wat voor vlees hij in de kuip had met deze idioot, want elke sul met een internetverbinding kan erachter komen wat voor man die Vega is. Niet alles op het internet is natuurlijk waar, en zo'n onderzoek vergt wel wat meer tijd, maar die journalist van NRC heeft die tijd wel genomen en heel wat dingen ontdekt. Ik zeg ook dat Schrouff naïef is geweest, maar de bewoordingen die jij hier gebruikt vind ik wat overdreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 uur geleden zei Pino: Ja zo simpel is het inderdaad...... Naja het is wat simpel uitgelegd, maar Twente is wel een goed voorbeeld wat een hele goede TD kan betekenen voor een club. Zelfde in mindere mate bij fc Emmen. Die stonden er in 2011 oid ook echt heel erg slecht voor, totdat henk eising orde op zaken stelde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Naja het is wat simpel uitgelegd, maar Twente is wel een goed voorbeeld wat een hele goede TD kan betekenen voor een club. Zelfde in mindere mate bij fc Emmen. Die stonden er in 2011 oid ook echt heel erg slecht voor, totdat henk eising orde op zaken stelde. Heb je de overige posts ook gelezen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Zojuist zei Pino: Heb je de overige posts ook gelezen? Nee toen ik dit wou posten was die post de laatste. Toen kwam er telefoon tussen en dacht ik later: hee ik moet nog posten. zeg ook niet dat dat alles bepalend is hoor, maar zeker een Ted van leeuwen laat wel elke keer zien dat die man een verschil kan maken. Maar Roda is wel wat meer nodig dan dat ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 7 minuten geleden zei Pino: Nee dat zeg ik toch helemaal niet? Niet alles op het internet is natuurlijk waar, en zo'n onderzoek vergt wel wat meer tijd, maar die journalist van NRC heeft die tijd wel genomen en heel wat dingen ontdekt. Ik zeg ook dat Schrouff naïef is geweest, maar de bewoordingen die jij hier gebruikt vind ik wat overdreven. Meningen zijn er om te verschillen uiteraard maar ik vind dat Schrouff méér dan naief is geweest. Telefoontje plegen naar een bestuurslid bij Murcia had toch al zeker wel het een en ander aan vuile was opgeleverd, genoeg om niet met hem in zee te gaan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Schrouff geen idee had dat het een totale pannekoek was toen hij hem de club binnenliet. En dan rijst bij mij gewoon de vraag; als Schrouff het dus wel wist, wat haast niet anders kan, waarom dan álsnog doorgaan met de deal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Zojuist zei Buffell: Meningen zijn er om te verschillen uiteraard maar ik vind dat Schrouff méér dan naief is geweest. Telefoontje plegen naar een bestuurslid bij Murcia had toch al zeker wel het een en ander aan vuile was opgeleverd, genoeg om niet met hem in zee te gaan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Schrouff geen idee had dat het een totale pannekoek was toen hij hem de club binnenliet. En dan rijst bij mij gewoon de vraag; als Schrouff het dus wel wist, wat haast niet anders kan, waarom dan álsnog doorgaan met de deal? Daar zullen we nooit achterkomen, ik denk zelf niet dat Schrouff slechte bedoelingen heft met Roda, hij heeft miljoenen in de club gestoken en is een Roda fan. Ik denk dat het vooral echt naïeviteit is geweest en dat hij blij was dat er een investeerder klaar stond. Tel daar bij op dat De La Vega een hele goede prater is en je hebt makkelijk iemand om je vingers gewonden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 3 minuten geleden zei Pino: Daar zullen we nooit achterkomen, ik denk zelf niet dat Schrouff slechte bedoelingen heft met Roda, hij heeft miljoenen in de club gestoken en is een Roda fan. Ik denk dat het vooral echt naïeviteit is geweest en dat hij blij was dat er een investeerder klaar stond. Tel daar bij op dat De La Vega een hele goede prater is en je hebt makkelijk iemand om je vingers gewonden. Bijzonder pijnlijke naïeviteit voor Schrouff wel dan. Roda is/was zijn leven. Wanneer mij iets zeer naar het hart gaat waar ik afscheid van moet/wil nemen, dan zorg ik ervoor dat ik tot de bodem uitzoek bij wie of wat het terechtkomt. Zou je zeggen. Ik vind dat je daar als supporter ook wel eens flink kritisch over mag zijn, dat hij zonder daar de bijbehorende research voor te doen die club te grabbel heeft gegooid. En nu zijn er alleen maar verliezers. Ik vind ook ergens tot op zekere hoogte wel dat Schrouff een verantwoordelijkheid heeft (vooral naar de trouwe achterban) om dit (mede) recht te trekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Daar ben ik het mee eens hoor. Schrouff heeft heel dom gehandeld. Maar laat men zich nu maar focussen op De La Vega wegkrijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 minuut geleden zei E2E: Die man heeft er 20 miljoen ingestopt, geen cent van teruggezien en vervolgens van z'n laatste eventuele winst afgezien door de aandelen gratis over te doen. Iets meer inleven aub, hoop centjes kwijt die man, als je er dan op deze manier vanaf kan, snap ik dat helemaal. Naja, als je dan je c,lub verkoopt aan een man als Del La Vega die de club in principe gewoon kapot aan het maken is, dan moet je dir soort reacties begrijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 1 minuut geleden zei E2E: Hij heeft z'n aandelen niet verkocht. Ja voor het symbolische bedrag van €1 ja. Maar goed hij heeft de club in handen gegeven van een oplichter, waar hij met wat meer onderzoek ook wel achter had kunnen komen. Hij is gewoon te naïef geweest en heeft de verhalen van Del La Vega geloofd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 6 minuten geleden zei E2E: Die man heeft er 20 miljoen ingestopt, geen cent van teruggezien en vervolgens van z'n laatste eventuele winst afgezien door de aandelen gratis over te doen. Iets meer inleven aub, hoop centjes kwijt die man, als je er dan op deze manier vanaf kan, snap ik dat helemaal. Ten eerste is de man een hoop centjes van zijn nog véél meer centjes kwijt. Die komt de winter wel door, daar hoeven we geen voedselpakketje naartoe te sturen. Ten tweede: het veel uitgeven aan een club geeft je geen vrijbrief om hem dan maar onbeheerd (wat het basically is nu) achter te laten als je er geen zin meer mee hebt om te spelen. Je hebt namelijk als grootaandeelhouder nog een heel grote verantwoordelijkheid, als je ermee stopt; de continuïteit van de club waarborgen wanneer je het van de hand doet. Je kan er nog zoveel knaken in stoppen, maar als je met dusdanig weinig research en common sense die club verpatst (voor fucking niets) aan de eerste de beste hansworst, faal je gewoon alsnog keihard. Die man heeft Roda eigenhandig in leven gehouden de afgelopen jaren, dat ziet iedereen. Maar nu draait ie het alsnog de nek om, als we niet oppassen. Dan is al zijn werk en al z'n knaken voor niets geweest en heeft ie dus ook nog eens zichzelf ermee. Je wil toch, als scheidend eigenaar van zo'n club zien dat die club gaat floreren, dat je knaken dus tóch goed terecht zijn gekomen? Als Roda nu dadelijk naar de taffes gaat, heeft ie inderdaad die 20 miljoen voor niets erin geflikkerd. Als die club nu nog doorkan en weer gaat presteren en enigszins stabiel is, dan kan hij tenminste nog het gevoel hebben dat die 20 miljoen nog érgens goed voor waren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 43 minuten geleden zei Pino: Ja maar we hebben het ook niet alleen over dit seizoen maar over de afgelopen jaren en niet alleen over supproters maar ook het gebied waar je spelers kan halen. Bovendien is regio Echt/Roermond ook niet een regio van Roda supporters denk ik eerlijk gezegd, dat ligt in de regio van Fortuna. Mwah, fifty-fifty helaas. Roda heeft vooral voor de jongere generaties meer van een Eredivisiestamboom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 Zojuist zei E2E: Gestopt met lezen hierna. Verklaar je nader? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 (edited) Naar de taffes gaat, die heb ik nog niet eerder gehoord. @E2E Buffelt heeft misschien wat aparte bewoordingen en overdrijft hier en daar misschien een beetje, maar hij heeft in de kern wel gelijk. Dan kun je hem wel gaan zitten uitlachen, maar aan zijn posts te zien is hij gewoon een jong puber Roda fan, dan is zo'n reactie wel te begrijpen. Ik breng het wat genuanceerder maar in de kern zeggen we hetzelfde. Edited October 2, 2019 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 4 minuten geleden zei Pino: Naar de taffes gaat, die heb ik nog niet eerder gehoord. @E2E Buffelt heeft misschien wat aparte bewoordingen en overdrijft hier en daar misschien een beetje, maar hij heeft in de kern wel gelijk. Dan kun je hem wel gaan zitten uitlachen, maar aan zijn posts te zien is hij gewoon een jong puber Roda fan, dan is zo'n reactie wel te begrijpen. Ik breng het wat genuanceerder maar in de kern zeggen we hetzelfde. Ik houd inderdaad van een beetje chargeren; overdrijven maakt de zaak duidelijk. Ik ben echter geen puber (deze insinuatie haha) en helemaal geen Roda supporter. Wél een voetballiefhebber en ik waardeer clubs die een eigen identiteit hebben, zoals Roda, De Graafschap, NAC, om er wat te noemen. En ik verwonder me gewoon over het feit dat deze club nu dreigt kapot te gaan door dingen die, op het oog zeer gemakkelijk, voorkomen hadden kunnen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost October 2, 2019 Share Gepost October 2, 2019 4 uur geleden zei cimbomcu: Ik geloof niet in die fusie perikelen. Wat je nodig hebt is een slimme eigenaar, goede directeur en een leuke trainer. Zie je in Rotterdam bij Excelsior bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts