Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Pino:

En natuurlijk grotre kans om naar de Bundesliga te gaan.

Volgens mij is Sandhausen dit seizoen net niet gedegradeerd, dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Al is de kans om met Roda naar de Bundesliga te gaan nul, dus theoretisch gezien heb je gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Volgens mij is Sandhausen dit seizoen net niet gedegradeerd, dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Al is de kans om met Roda naar de Bundesliga te gaan nul, dus theoretisch gezien heb je gelijk.

Nee ik bedoel hij staat dan meer op de radar bij Bundesliga clubs. Ik snap ook wel dat hij niet met Sandhausen gaat degraderen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pino:

Wat zeggen die dan?

Veelal RIP Roda JC en Mauricio is a scammer. En even een uitleg van eentje: "The 4 months we had him here at Murcia, he didn't pay a single month of salary to our players and workers of the club. At first we were optimistic about him, but as time went by, we realized he was just a scammer and a fraud. Don't let his melodic lies get to you, best of luck.".

Dus jullie hebben na Korataev weer een zwendelaar binnen gehaald :D

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Nom de Guerre:

anders wordt het een pijnlijk verhaal.

Denk day het beter is dat de boel failliet gaat en opnieuw begint. Vijfde klasse zondag beginnen en de pyramide opklimmen met een schone lei. Is niet eenvoudig, zie RBC, maar las dat er meer dan een ton voor neergelegd werd vanuit het bedrijfsleven. 

*dat

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd of en hoe die Korotaev hier nog bij betrokken is. Want die was investeerder, maar Schrouff was eigenaar. Toch? Verdwijnt die Korotaev nu helemaal van het toneel? Of was die al weg. Ik weet dat hij feitelijk weinig opbracht, zijn betrokkenheid, maar ben wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Schijn bedriegt. García de la Vega is sindsdien in een hevige juridische strijd verwikkeld met Raúl Moro. De man die zijn aandelenpakket aan de Mexicaan heeft overgedragen, maar daar later op terugkomt. Moro sluit een deal met zakenman Victor Gálvez, die tot president wordt benoemd.

De centrale vraag die daarna continu terugkeert: wie is nu eigenlijk de rechtmatige eigenaar van Real Murcia? Gálvez noemt García de la Vega op een persbijeenkomst "een boef die ook Osasuna onder valse voorwendselen wilde overnemen". Die overname ketst uiteindelijk af."

Weet natuurlijk niet wat hier aan klopt, maar het lijkt me niet dat je ergens geld gaat investeren als je tegengewerkt wordt door de president en niet eens 100% zeker weet of het van jou is. Klinkt als onterecht jankgedrag van de supporters van Real Murcia dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ForzaUtreg:

Veelal RIP Roda JC en Mauricio is a scammer. En even een uitleg van eentje: "The 4 months we had him here at Murcia, he didn't pay a single month of salary to our players and workers of the club. At first we were optimistic about him, but as time went by, we realized he was just a scammer and a fraud. Don't let his melodic lies get to you, best of luck.".

Dus jullie hebben na Korataev weer een zwendelaar binnen gehaald :D

Ik las het net op NOS.nl 

Pfffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het valt wel wat mee:

In 2015, debts accrued led to Murcia suffering an administrative relegation and recently deceased owner Jesus Samper's shares were sold to a businessman from Extremadura called Raul Moro. He soon sold the right to run the club to a Mexican called Mauricio de la Vega but, when de la Vega exercised his right to purchase, Moro insisted he was still owner and subsequently sold the club to Galvez.

A battle for ownership began: The Administrative Sports Court and Spanish Superior Sports Council ratified that De la Vega was the legal owner, though Galvez was still in possession. This summer, De la Vega said that he would take responsibility for all payments needed if Galvez resigned the following morning. "I am scared that his dark intention is to liquidate the club," De la Vega said of Galvez. But Galvez did not go

Last month Murcia's future took another turn when, claiming "I am not the owner of the club," Galvez revealed he would leave in late November. De la Vega again voiced his claim on ownership, but administration of the club fell into the hands of a group of local figures, described by one local journalist as "technocrats," significant Murcianos seeking a solution, working hand-in-hand with supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Die Mexicaan bij Roda he, is dat wel al goedgekeurd door de KNVB? Hij investeert nog niet he?

Nee hij heeft er nog geen geld ingepompt. Maar hij heeft wel de banden met Murcia verbroken.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites