Pino Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Onze superspits weer gescoord @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 [quote name='Pino']Onze superspits weer gescoord @Nom de Guerre [/QUOTE] Heerlijke spits hoor die Dani Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 [quote name='Pino']Onze superspits weer gescoord @Nom de Guerre [/QUOTE] Alweer @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ga je dat nou serieus bij iedere goal van die kale stormram doen, kerel? Hoe oud ben je nu eigelijk? Kun je er nog steeds niet mee omgaan dat iemand een andere mening heeft? Ik vind Schahin één van de slechtere aanvallers van de Eredivisie, als ik althans moet kiezen uit aanvallers die ook regelmatig speeltijd krijgen. Voor de winterstop heeft hij overigens bijna wekelijks bewezen waarom. Leuk voor hem dat hij een opleving heeft en ik hoop zelfs oprecht dat jelb-schwarz in de Eredivisie blijft, al is het maar omdat ze een nieuwe degradatie wellicht niet zouden overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Prima spits man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Wat een kansen worden er gemist de afgelopen 2 wedstrijden je verliest met 0-3 en 0-2 terwijl je beide wedstrijden met 2, 3-0 had moeten winnen. Straks gaat Fortuna ook nog over Roda heen @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Wat is de naam van een Belgische/Congolese aanvaller (buitenspeler) die voor Roda speelde? Gehuurd of afkomstig van Anderlecht dacht ik en heet iets van Mutombo. Maar dan anders, iemand? ( @Pino ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 (bewerkt) [quote name='Sophomore']Wat is de naam van een Belgische/Congolese aanvaller (buitenspeler) die voor Roda speelde? Gehuurd of afkomstig van Anderlecht dacht ik en heet iets van Mutombo. Maar dan anders, iemand? ( @Pino )[/QUOTE] Jeanvion Yulu-Matondo? 18 augustus 2018 bewerkt door Nom de Guerre Spelfoutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Jeanvion Yulu-Matondo? Ja die bedoel ik, dank! Was benieuwd of hij familie was van Andréa Mbuyi-Mutombo, die vanmiddag tegen Celtic scoorde. Gezien het feit dat ze een andere achternaam hebben, lijkt mij dat niet het geval te zijn ;c Roda viel gisteren trouwens behoorlijk mee, op basis van de flitsen en samenvatting die ik gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Hele wedstrijd gezien en ze vielen mij ook behoorlijk mee. Jong Ajax viel dan ook wel tegen, die Johnson was me een partij slecht..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Gewonnen bij de angstgegner. Alleen samenvatting gezien maar daar leek RKC veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Leuk uit tenue trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2018 Share Geplaatst 20 oktober 2018 Gisteren naar Roda - Sparta vriend van me had seizoenskaart over. Wat een slechte pot, met name Sparta viel tegen, Roda mistte 5 man. Wel zowaar 5 eigen opgeleiden spelers van Roda in de basis, een unicum. Afscheid van Rutjes was wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 4 punten gewoon gepakt Eagles en Sparta. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Bij 2-0 heb ik 'm weggezapt. Knap nog 2-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 1 uur geleden zei Rossi: Bij 2-0 heb ik 'm weggezapt. Knap nog 2-2 Ik ook, maar toen ik vlak voor rust melding kreeg van Livescore heb ik de 2e helft toch maar gekeken. Bizar hoe slecht Sparta ineens was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Ik vind Sparta sowieso niet zo'n bijzondere ploeg en hun trainer is al helemaal niks. Wat een opluchting toen hij bij ons wegging zeg. Alleen deed Petrovic pipo de clown het niet veel beter. Vind het Roda van de laatste jaren maar niks, in de jaren 90 hadden ze echt mooie elftallen. Eric van de Leur bijvoorbeeld. En begin jaren '00 die Cristiano was ook een hele leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Ze hebben onder van Veldhoven ook nog aardig gespeeld 2x 8ste en 1x 6e. Met Junker, Malki, Meeuwis, Vormer, Janssen en natuurlijk überheld Pa Modou Kah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Ja vooral Malki presteerde bijzonder verrassend. Had overigens wel meer van Paulissen verwacht in de jaren. Wel vind ik dat Roda in de Eredivisie thuis hoort in plaats van bierelftalclubjes als Emmen. Excelsior en VVV mogen er van mij eigenlijk ook uit. Maar goed, Roda krijgt weinig aandacht vergeleken met de anderen die bovenin draaien, dat kan misschien een voordeel zijn. Op een FC Den Bosch komt straks een gigantische druk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Roda speelt met heel veel jeugdspelers (ik had nooit gedacht deze zin te typen). PLay Offs halen is gewoon prima en wellicht kunnen ze daar stunten. Maar als ze Engels nog verkopen zal het heel moeilijk worden de play offs te halen. Die keeper is wel fantastisch en mooi dat Simakala terug is, kan een mooi duo vormen met Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Zo'n speler als Engels moet je nu gewoon behouden, kan weleens nog belangrijker gaan worden. Ik zag dat ze ook die Vayrynen hebben, vraag me serieus af wat ze daar nou mee moeten. Kwam al zwaar tekort in de 3. Liga bij Dresden... Jeugdspelers zijn juist mooi, leuker om te zien dan een blik overbetaalde buitenlanders als bij Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Vayrinen kan er inderdaad helemaal niks van. Miskoop. Ja tuurlijk vind ik het mooi dat er nu zoveel jeugdspelers in staan. Al is het noodgedwongen. Maar denk niet dat Roda goed genoeg is om te promoveren. Maar als ze zo'n vieze punten blijven pakken is alles mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Niks mis mee op zo'n manier punten pakken. Noodgedwongen of niet, het blijft een prima ontwikkeling. Bijvoorbeeld Feyenoord is er ook niet op achteruit gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2019 Share Geplaatst 21 januari 2019 Engels is wel een geweldenaar he, wat een luxe dat die daar nog speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Roda heeft weer topkeeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten