Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Ga je dat nou serieus bij iedere goal van die kale stormram doen, kerel? Hoe oud ben je nu eigelijk? Kun je er nog steeds niet mee omgaan dat iemand een andere mening heeft? Ik vind Schahin één van de slechtere aanvallers van de Eredivisie, als ik althans moet kiezen uit aanvallers die ook regelmatig speeltijd krijgen. Voor de winterstop heeft hij overigens bijna wekelijks bewezen waarom. Leuk voor hem dat hij een opleving heeft en ik hoop zelfs oprecht dat jelb-schwarz in de Eredivisie blijft, al is het maar omdat ze een nieuwe degradatie wellicht niet zouden overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Wat is de naam van een Belgische/Congolese aanvaller (buitenspeler) die voor Roda speelde? Gehuurd of afkomstig van Anderlecht dacht ik en heet iets van Mutombo. Maar dan anders, iemand? ( @Pino )[/QUOTE] Jeanvion Yulu-Matondo? bewerkt door Nom de Guerre
Spelfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeanvion Yulu-Matondo?

Ja die bedoel ik, dank! Was benieuwd of hij familie was van Andréa Mbuyi-Mutombo, die vanmiddag tegen Celtic scoorde. Gezien het feit dat ze een andere achternaam hebben, lijkt mij dat niet het geval te zijn ;c

Roda viel gisteren trouwens behoorlijk mee, op basis van de flitsen en samenvatting die ik gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar Roda - Sparta vriend van me had seizoenskaart over. Wat een slechte pot, met name Sparta viel tegen, Roda mistte 5 man.

Wel zowaar 5 eigen opgeleiden spelers van Roda in de basis, een unicum. Afscheid van Rutjes was wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Sparta sowieso niet zo'n bijzondere ploeg en hun trainer is al helemaal niks. Wat een opluchting toen hij bij ons wegging zeg. Alleen deed Petrovic pipo de clown het niet veel beter.

Vind het Roda van de laatste jaren maar niks, in de jaren 90 hadden ze echt mooie elftallen. Eric van de Leur bijvoorbeeld. 

En begin jaren '00 die Cristiano was ook een hele leuke speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vooral Malki presteerde bijzonder verrassend. Had overigens wel meer van Paulissen verwacht in de jaren.

Wel vind ik dat Roda in de Eredivisie thuis hoort in plaats van bierelftalclubjes als Emmen. Excelsior en VVV mogen er van mij eigenlijk ook uit. 

Maar goed, Roda krijgt weinig aandacht vergeleken met de anderen die bovenin draaien, dat kan misschien een voordeel zijn. Op een FC Den Bosch komt straks een gigantische druk natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda speelt met heel veel jeugdspelers (ik had nooit gedacht deze zin te typen). 

PLay Offs halen is gewoon prima en wellicht kunnen ze daar stunten. Maar als ze Engels nog verkopen zal het heel moeilijk worden de play offs te halen.

Die keeper is wel fantastisch en mooi dat Simakala terug is, kan een mooi duo vormen met Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n speler als Engels moet je nu gewoon behouden, kan weleens nog belangrijker gaan worden. Ik zag dat ze ook die Vayrynen hebben, vraag me serieus af wat ze daar nou mee moeten. Kwam al zwaar tekort in de 3. Liga bij Dresden...

Jeugdspelers zijn juist mooi, leuker om te zien dan een blik overbetaalde buitenlanders als bij Twente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vayrinen kan er inderdaad helemaal niks van. Miskoop. Ja tuurlijk vind ik het mooi dat er nu zoveel jeugdspelers in staan. Al is het noodgedwongen. Maar denk niet dat Roda goed genoeg is om te promoveren. Maar als ze zo'n vieze punten blijven pakken is alles mogelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites