Pino Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 En weer een nieuwe trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Wat vond je van Anastasiou Pino (en anderen die willen antwoorden) ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Wat vond je van Anastasiou Pino (en anderen die willen antwoorden) ? Ik vind het goed dat hij kalm bleef en niet al die spelers die in de winterstop meteen inpassen. Kijk dat Roda aanvallend voetbal moet spelen is een utopie. Hij ijft er denk direct in en dat is ook weer ff geleden. Bovendien is hij een vd beste spelers die ik ooit bij Roda heb gezien. Zwaar onderschat. 25 april 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Mooie docu over Roda net op FOX. Wat een seizoen was dat zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Nou het is vier maanden goed gegaan. Al geloof ik op de één of andere manier dat persbericht van zijn bedrijf wel. Maar misschien ben ik te goed gelovig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Zit die Rus gewoon in de bak al 1 week na de overname van Roda :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Ai mannen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 En dan Paulissen ook nog zo'n belachelijke rode kaart... Kortsluiting in de hersenpan door een overdosis frustratie :cab: Het kost je niet de wedstrijd, maar met wat pech is hij de hele nacompetitie geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Naja of dat pech is..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 En dan Paulissen ook nog zo'n belachelijke rode kaart... Kortsluiting in de hersenpan door een overdosis frustratie :cab: Het kost je niet de wedstrijd, maar met wat pech is hij de hele nacompetitie geschorst. Nare ploeg, zit werkelijk amper een idee achter. Enorm debiele actie ook, onbegrijpelijk want de wedstrijd was er totaal niet naar. Genieten van die koppies in het uitvak toen Sparta op 1-2 kwam ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Nare ploeg, zit werkelijk amper een idee achter. Enorm debiele actie ook, onbegrijpelijk want de wedstrijd was er totaal niet naar. Genieten van die koppies in het uitvak toen Sparta op 1-2 kwam ;c Voor mijn gevoel pure frustratie. Naja of dat pech is..... Roda loopt niet bepaald over van de creatieve middenvelders en laat Paulissen dat nu net wel kunnen. Voor de Eredivisie is hij waarschijnlijk niet goed genoeg, maar top Juup is het wel... Destijds bij jullie degradatie en bij zijn verhuurperiode aan VVV liet hij zien dat hij op dat niveau een uitstekende speler is. Die jongen kun je in de playoffs prima gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) Paulissen heeft niets gepresteerd dit seizoen. Vandaar ook die tackle. 15 mei 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Roda JC Kerkrade kent een bijzonder onrustige voorbereiding op de nacompetitie. Bij de Limburgers zijn vier spelers uit de selectie gezet in aanloop naar de duels met Helmond Sport, onder wie Mitchel Paulissen. De middenvelder kreeg zondag rood in het uitduel met Vitesse en is voor drie duels geschorst. Roda heeft het schikkingsvoorstel al geaccepteerd. De club heeft bovendien besloten Paulissen (foto) te bestraffen voor zijn spijkerharde tackle door hem voor een week terug te zetten naar het tweede elftal. Daar blijft het niet bij. Coach Yannis Anastasiou, die na het seizoen vertrekt naar KV Kortrijk, doet ook geen beroep op Simeon Raykov en Thanasis Papazoglou. Wat daarvan de reden is, wil Roda niet kwijt. Over de afwezigheid van Simon Church geeft de club wel uitleg. De aanvaller is uit de selectie gezet nadat hij heeft aangegeven fysiek en mentaal niet klaar te zijn voor het spelen van play-offs. Jens van Son maakt in aanloop naar de dubbele confrontatie met Helmond Sport (18 en 21 mei) zijn rentree. De verdediger annex middenvelder laat het beloftenelftal achter zich om voor een nieuwe kans te gaan bij de A-selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Fijn altijd die rust rond de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Maar dit gaat niet om dingen 'rond' de ploeg, maar dingen 'in' de ploeg. Toch? Of je moet doelen op de potentiële grootaandeelhouder die in voorarrest zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Maar dit gaat niet om dingen 'rond' de ploeg, maar dingen 'in' de ploeg. Toch? Of je moet doelen op de potentiële grootaandeelhouder die in voorarrest zit. Excuses dacht dat iedereen wel begreep wat ik bedoelde maar was jou even vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Benieuwd of ze met deze chaos langs Helmond Sport komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 (bewerkt) Benieuwd of ze met deze chaos langs Helmond Sport komen. Redelijk simpel uiteindelijk. Yannis out, Stevens in. Ideaal moment om je trainer te ontslaan :moop: We gaan maar weer voor het Rick Plum effect, vorige keer in de promotie/degradatie play offs ging dat ook goed. 23 mei 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Lees op voetbalzone dat Anelka is gevraagd als trainer voor volgend seizoen. Aangezien Prof. Drs @cimbomcu daar ook klakkeloos zijn "informatie" en mening vandaan haalt zal het wel waar zijn dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Redelijk simpel noemt hij deze wanvertoningen :D Ik hoop dat de Sjengen dit dramatische voetbal wel afstraffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Redelijk simpel noemt hij deze wanvertoningen :D I Je hebt nog altijd moeite met het detecteren van sarcasme he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Jij bent normaal gesproken ook een arrogante zak, dus het past wel bij je persoontje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 (bewerkt) Jij bent normaal gesproken ook een arrogante zak, dus het past wel bij je persoontje :) In wat voor opzicht ben ik dan echt arrogant? Kijk die opmerking hierboven of laatst over Ajax (dat we volgend jaar de CL winnen) dat waren sarcastische arrogante opmerkingen, die voor iedereen wel duidelijk waren, maar kennelijk niet voor jou. 23 mei 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ken al niet veel mensen met sympathie voor Roda maar de gunfactor is nu nog meer verdwenen in heel Nederland lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ken al niet veel mensen met sympathie voor Roda maar de gunfactor is nu nog meer verdwenen in heel Nederland lijkt me. Ja dit seizoen heeft dat helemaal veroorzaakt, met het gedoe met die Korataev, Caanen die 25 spoelers haalt waarvan er 2 voldoen (Makrini en Van Velzen). Hele domme rode kaarten, al was die van zondag wel zwaar onterecht. Maar begrijp de haat tegen Roda zeker, ik denk nog vaak terug aan de jaren met Van Veldhoven (2x 8ste 1x 6e) toen speelde we erg goed pressie voetbal 4-1-2-1-2 met lopende spelers als Janssen en Delorge op het middenveld, Vormer als uitstekende DMC. Ik heb Kah vaak vervloekt toen hij bij Roda speelde, maar na de afgelopen jaren ben ik tot de conclusie gekomen, dat Kah zo slecht nog niet was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten