Bruins Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Waarom hebben ze Faik laten gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Waarom hebben ze Faik laten gaan? Ja dat begrijp ik totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Wat een mooie man is die Rutjes toch. Straalt een en al plezier uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Zal Malki terugkeren? :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Brouwers stopt er mee. Wat een drama seizoen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Beviel de Jupiler League zo goed dat ze weer willen deelnemen? :cab: Begrijp me niet verkeerd, ik vind een derby tegen Roda ook leuk, maar er hoort wel ten minste één Limburgse club in de Eredivisie te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2016 Share Geplaatst 3 oktober 2016 Vvv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 21 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2016 Gratis kaartjes gekregen voor morgen tegen ADO. Normaliter kom ik zelden i.v.m. seizoenskaart MVV. Ben eens benieuwd naar "die Männer" . Het zijn ZWART GELE ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 20 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2017 @Pino Ik snap iets niet, misschien kan jij mij dat uitleggen.. Die Boysen zijn contract is nu per direct ontbonden, die jongen heeft Roda (Lees: Frits Schrouff) 300k gekost. Pure kapitaalvernietiging toch? Wat is het beleid achter dit huidige RJC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 [quote name='steijns']@Pino Ik snap iets niet, misschien kan jij mij dat uitleggen.. Die Boysen zijn contract is nu per direct ontbonden, die jongen heeft Roda (Lees: Frits Schrouff) 300k gekost. Pure kapitaalvernietiging toch? Wat is het beleid achter dit huidige RJC? [/QUOTE] Ik begrijp ook helemaal niet waarom hij vertrekt. Ik vermoed dat er iets in zij privésfeer is of zo. Hij was bovendien ook basisspeler en volgens mij de enige linksbuiten die we hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Hij heeft dus zelf aangegeven weg te willen omdat hij niet happy is en te weinig brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2017 Jammer.. zou hem dan nog proberen te verkopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Jammer.. zou hem dan nog proberen te verkopen.. Ja maar wie gaat gekd voor hem bieden. Denk zelf dat er wat speelt in zn privé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Roda komt deels in handen van een Rus, die wil investeren in de spelersgroep en jeugdopleiding. Ik ben benieuwd. Qua investering valt het mee alleen voorin achterin en op het middelveld hebben we versterking nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Ben ook erg benieuwd. Dit soort praktijken zijn in Nederland eigenlijk nog nooit succesvol geweest, dus ik hoop dat Roda hier goed aan doet. Is het bekend hoeveel geld hij in de club gaat pompen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Roda komt deels in handen van een Rus, die wil investeren in de spelersgroep en jeugdopleiding. Ik ben benieuwd. Qua investering valt het mee alleen voorin achterin en op het middelveld hebben we versterking nodig. Alles behalve de keeper dus? :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 [quote name='Martijn']Ben ook erg benieuwd. Dit soort praktijken zijn in Nederland eigenlijk nog nooit succesvol geweest, dus ik hoop dat Roda hier goed aan doet. Is het bekend hoeveel geld hij in de club gaat pompen?[/QUOTE] Hij wil de begroting opschroeven naar 10 tot 15 miljoen en deze transferperiode al nieuwe spelers halen. [quote name='Mvdv'] Alles behalve de keeper dus? :mrg:[/QUOTE] We hebben een uitstekende keeper @Sophomore dus je hoeft maar 3 linies te versterken. gewoon een blik onbekende Griekse spelers aantrekken en je speelt over 2 jaar in de top mee. Van de Jupiler League welteverstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Nou ja, hij kan er wel geld in pompen waarmee je drie linies kunt versterken, maar zolang de scouting/technische beslissingen niet goed zijn heb je geen reet aan dat geld. Denk dat het juist op dat technische gebied fout gaat bij Roda. Benieuwd hoe ze dit gaan investeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Scouts zijn juist boos dat er niets met hun rapporten wordt gedaan. Verder ben ik het er niet helemaal mee eens dat een buitenlandse eigenaar in Nederland nog nooit is geslaagd. We moeten toch toegeven dat Vitesse er een stuk beter voor staat dan voor ze door buitenlanders worden overgenomen, of mis ik iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Ander topic misschien, maar is dat zo? Ik vind dat wel tegenvallen bij Vitesse eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Die investeerder heeft een minderheidsbelang en heeft nu 'minimaal 1 miljoen euro' overgemaakt dat direct beschikbaar is. Hij is dus geen eigenaar, dat blijft Schrouff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Ander topic misschien, maar is dat zo? Ik vind dat wel tegenvallen bij Vitesse eigenlijk. Toen abramovic kwamem bungekde ze onderin en speelde ze nacompetitie en waren ze op sterven na dood. Nu spelen ze al enkele jaren om Europees voetbal. Dus ja Vitesse is er beter op geworden. Dat het niet is geworden wat die ene gekke knakker zei is logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Hoppa 4-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 januari 2017 Share Geplaatst 29 januari 2017 Gefeliciteerd heren. Zolang de Koning onze coach blijft zie ik het somber in voor onszelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten