RamonRJC Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Heel slecht gevoetbald. Eerste halfuur was nog wel aardig, maar daarna zakte et (weer) heel ver weg. Zat er natuurlijk een keer aan te komen dat we em niet gingen winnen. Hopen dat Jansen erbij is over 2wkn en weer lekker in 4-3-3 gaan spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Vond Jong PSV de laatste 70 minuten goed meevoetballen. Maargoed, 1 winstpunt t.o.v. NEC voor jullie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Eindelijk eens een makkelijke overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 6 punten, 5 voor en 0 tegen deze week, dikke prima! Vandaag ook beste wedstrijd tot dusverre gespeeld, met als uitblinker Faik. Hoogtepunt hakje van Pluim bij derde goal : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 En we staan weer (gedeeld) bovenaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Koempel! Niks kunnen zien afgelopen vrijdag, mooie overwinning met twee fantastische treffers van Anco en Frank. Zonde van rood van Ramos (maar dat kun je vast incalculeren als Wiedemeijertje fluit) en dat NEC nog in de slotfase wint, maar dat was aan de hand van de samenvatting wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Koempel! Niks kunnen zien afgelopen vrijdag, mooie overwinning met twee fantastische treffers van Anco en Frank. Zonde van rood van Ramos (maar dat kun je vast incalculeren als Wiedemeijertje fluit) en dat NEC nog in de slotfase wint, maar dat was aan de hand van de samenvatting wel verdiend. En het feit dat hij in zijn carrière al elf rode kaarten heeft ontvangen. Zou vast niet elf keer gegeven zijn door Wiedemeijer. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 En het feit dat hij in zijn carrière al elf rode kaarten heeft ontvangen. Zou vast niet elf keer gegeven zijn door Wiedemeijer. ;c Dat is weer een heel andere zaak ;c Wiedemeijer heeft Roda dit seizoen twee keer gefloten en drie keer rood gegeven, zegt voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Rode kaart van vrijdag was gewoon terecht, hoef je echt niet op Wiedemeijer af te schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 De rode kaart van Wiedemeijer voor Ramos was zeker terecht. Denk dat Le Saux wil aangeven dan Roda en Wiedemijer elkaar niet zo liggen. Het is een feit dat we (Roda-fans) al tegen elkaar zeiden dat we wel een rode kaart en/of penalty tegen zouden krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Sierd was er bij die keeper ook echt van overtuigd dat hij niet door Bergkamp werd geraakt.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 De rode kaart van Wiedemeijer voor Ramos was zeker terecht. Denk dat Le Saux wil aangeven dan Roda en Wiedemijer elkaar niet zo liggen. Het is een feit dat we (Roda-fans) al tegen elkaar zeiden dat we wel een rode kaart en/of penalty tegen zouden krijgen. Wiedemeier floot in het voordeel vaan Roda juist. Die handsbal van Demouge had hij niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Goh heerlijke doelpunten in de match tegen emmen zeg. Stuk voor stuk beauties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Wiedemeier floot in het voordeel vaan Roda juist. Die handsbal van Demouge had hij niet gezien. Ik probeer nog steeds de handsbal te ontwaren, zie het echt niet hoor? Overigens Anco Jansen weer geblesseerd geraakt op training, ernst nog onduidelijk. Zit die jongen ook niet mee bij Roda.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Ik zie in 1 herhaling een handsbal en die andere niet haha. Het lijkt met Jansen mee te vallen gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Hoe doet Vd Leer het bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Bankzitter he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Oh natuurlijk :r Jullie hadden Verbist gecontracteerd ;c Zag die Vd Leer wel een keer keepen in een samenvatting waardoor ik was vergeten dat Verbist er ook nog was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Ik probeer nog steeds de handsbal te ontwaren, zie het echt niet hoor? Overigens Anco Jansen weer geblesseerd geraakt op training, ernst nog onduidelijk. Zit die jongen ook niet mee bij Roda.. Ik was er eerst zeker van dat het hands was maar hoe vaker ik het terugkijk, hoe meer ik ga twijfelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Oh natuurlijk :r Jullie hadden Verbist gecontracteerd ;c Zag die Vd Leer wel een keer keepen in een samenvatting waardoor ik was vergeten dat Verbist er ook nog was. Vd Leer keept in de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Van Leer heeft idd in de beker gekeept tegen Heerenveen en Sparta. En die 10min tegen Emmen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Hoe doet Vd Leer het bij jullie? Vd Leer keept in de beker. Van Leer :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Van Leer :LO: Gewoon van katoen geven die twee :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Hm misschien doe ik dat wel, als ze een beetje hard van leer(s) zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Hm misschien doe ik dat wel, als ze een beetje hardleers zijn Duidelijk dat je nog veel te leren hebt Soof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten