Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Drie vertrekkende spelers hebben inmiddels ook nieuw onderdak gevonden: Roly Bonevacia gaat naar het Nieuw-Zeelandse Wellington Phoenix, Arnaud Sutchuin-Djoum verkast naar het Turkse Akhisar Belediyespor en Filip Kurto blijft (voorlopig) in de Eredivisie met FC Dordrecht. Blijven volgens mij Kees Luijkcx (trainde zonder perspectief mee met Jong AZ) en Davy de Beule (speelde met een Belgisch werkelozen elftal mee) over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plat en Van Berkel is al voordat ze op proef kwamen verteld wat ze kunnen gaan verdienen.

Met deze twee erbij denk ik dat de selectie (als er niemand meer vertrekt) rond is.

Vanavond speelt Roda een oefenwedstrijd in Barendrecht tegen Excelsior.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind je toch maar enorm interessant he, de financiën van Roda..

Zeker weten, wil toch weten hoe het gaat met onze competitie genoot. Eind juni 2 weken uitstel van betaling gekregen, tussendoor nog nieuws dat er een regeling moet worden getroffen met ontslagen werknemers. Dan ben ik wel benieuwd hoe het staat met dat grote bedrag wat afgelopen week betaald had moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind je toch maar enorm interessant he, de financiën van Roda..

Dat is ook gewoon interessant. Roda heeft een zwaard van Damocles boven het hoofd hangen in de vorm van stevige financiële problemen. Nu is dat op zichzelf gezien niet zo heel bijzonder, daar hebben meer clubs in de Jupiler League last van, maar Roda wil en moet promoveren dit jaar en daarom is het interessant om te zien hoe de zaken zich ontwikkelen in Kerkrade. Om nog maar te zwijgen van het feit dat er vanuit Kerkrade altijd lacherig werd gedaan om de financiële puinhopen in Sittard en Maastricht, dus dan is het wel eens interessant om te zien hoe het gaat wanneer jullie zelf mogelijk in deze positie komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk geen matten joh, krijgen maar 900 van de 1000 kaarten omdat er 100 plekken zijn gereserveerd voor beveiligers/stewards, zie dan maar eens wat uit te halen.

900 beschikbare kaarten zijn inderdaad al een tijdje uitverkocht, toch nog bijna een hele week geduurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bereid je voor op lang wachten ná de wedstrijd, de infrastructuur is nogal een drama bij Roda, met anderhalve uitweg.

Ik ga ook even kijken, ik heb niks met Roda (dan nog liever Fortuna), maar MVV heb ik dus helemaal niks mee. nare club, ben er twee keer geweest, tegen Oss en Almere dacht ik, gewoon zomaar, en twee keer onderlinge vechtpartijen tussen de Angel side en wat lui van de lange zijde. Koffiezetapparaten en alles vloog door de lucht :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites