Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Maar het is toch wel een stukje gerechtigheid in Kerkrade, na al die jaren dat ze geluk hebben gehad. En vindt het vooral mooi voor Kees Luijckx, 180.000eu was niet genoeg en meneer wilde een 'stapje hogerop' maar koos toch voor het geld.

Dit jaar viel het geloof ik wel mee, maar de afgelopen jaren zijn ze toch ook vaak benadeeld door de arbitrage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 3 jaar een relatie hebt en de ander maakt het uit terwijl jij nog gek met haar bent dan zal dat toch ook pijn doen?

De toont dan zijn emoties met tranen. De ander zal juist agressief reageren. En de ander kan het bijvoorbeeld stilletjes verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietwat lullige timing :mrg:

Wist ik niet, volg de Nederlandse competitie niet echt... :whistle:

Heeft zelf gezegd dat hij naar alle waarschijnlijkheid zou stoppen, tenzij er écht nog een heel mooie aanbieding komt of hij terug bij Roda aan de slag kan gaan. Al bij al was z'n verblijf in Mechelen niet echt geslaagd, maar vooral bij gebrek aan beter heeft hij wel veel wedstrijden gespeeld. Hij was sowieso niet de spits voor het 1-spitsensysteem van KV en de laatste tijd lukte echt niets meer bij hem. Kansen alleen op doel af werden gemist, weinig duels gewonnen, veel slechte passes,... Onder Harm Van Veldhoven zat hij ook gewoon boeken te lezen tijdens de teambesprekingen. :cab: Zoals hij zelf verkondigde denk en merk ik dat hij niet veel zin meer heeft in het voetbal. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus. Was bij Utrecht echt een prima speler, snapte destijds al niet dat hij naar Roda ging..

Hij wilde toch bij Utrecht niet bijtekenen omdat Ajax en Anderlecht achter hem aan zaten? Die clubs haakten af en toen moest hij genoegen nemen met Roda geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D :-D jij moet eens Willem II - GAE kijken, dat is pas emotie. Stevehh heeft gewoon gelijk, Fledderus heeft niks met Roda. Ik vraag me af hoe je emoties voor een club kan hebben als je er pas 3 seizoenen speelt.

Dat bepaal jij niet :) Als je hem ook hoort praten over de materiaal man fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk mooie emotionele interviews met hem, maar wat Steveh zegt is ook waar. Hij verkoopt jaarlijks ook een aantal flinke 'doodschoppen' en daar komt die altijd mee weg. Komend seizoen speelt die, met velen anderen, bij andere clubs in de onderste regionen in het buitenland of hier in de Eredivisie.

Maar goh Roda is gisterenavond toch wel een portie genaaid door de 'kampioen van de Eredivisie'. Zuur voor Pinotje. Ben je voor Ajax en Roda JC, degradeert de ene door eigenlijk het toedoen van de ander :cab: En nee, dat is geen sneer oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook jammer van Kurto :( Fledderus ging nog naar hem toe om te ''troosten'' Keepte echt goed en hield Roda bijna in zijn eentje in de Eredivisie gisteren haha.

Die doodschoppen zijn toch totaal niet relevant man, ja een inbreker mag niet huilen als zijn moeder overleden is want hij steelt wekelijks van de sigarenboer :cab:

Over kromme vergelijkingen gesproken maar het klopt ongeveer wel zo ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardop lachen om de logica achter sommige beweringen :D Zeg dan gewoon dat je Fledderus een smeerlap vindt vanwege dat geschop, dan ben je eerlijk. Dat geschop doet overigens niets af aan zijn cultheldstatus in Kerkrade, hetgeen misschien zijn gevoelens jegens de club verklaart. Sinds die twee vrije trappen tegen Sparta kan Fledderus niks verkeerd doen bij de supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal leuk en aardig, maar de hele selectie zal nu wel weg moeten/willen ivm géén degradatieclausules. En wie wil er bij Roda in de Juup spelen?

Ze hebben bijvoorbeeld de keeper van Hoofdklasser Bekkerveld (inmiddels gedegradeerd) gehaald. Die is 27 en tot nu toe de enige keeper op appier voor het volgende seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal leuk en aardig, maar de hele selectie zal nu wel weg moeten/willen ivm géén degradatieclausules. En wie wil er bij Roda in de Juup spelen?

Ze hebben bijvoorbeeld de keeper van Hoofdklasser Bekkerveld (inmiddels gedegradeerd) gehaald. Die is 27 en tot nu toe de enige keeper op appier voor het volgende seizoen.

Benjamin Vd Leer gehaald van PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flauw

De verwachtingen aan het begin van het seizoen waren btw erg hoog. Al die nieuwe aanwinsten, met Kali als meest aansprekende naam. Die verwachtingen zouden nooit waargemaakt kunnen worden, maar dat het zo slechts zou gaan had ik niet bedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites