Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Hij bedoelt natuurlijk dat hij niet gaat als ze al dik de uitwedstrijd hebben gewonnen, snap dat nou....

Wij Limburgers begrijpen elkaar

Afhankelijk van de uitslag zeg je. Dus een 3-0 nederlaag morgen maakt de kans dat je zondag gaat nihil.

Dat maak jij ervan, maar hoe dan ook ik heb zo'n 13 jaar een seizoenskaart gehad en sinds ene jaar of 3 (laatste keer was het bijna degradatie jaar) heb ik die niet meer, ik kijk wel alles op Eredivisie Live dus ja noem me maar een nepsupporter....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afhankelijk van de uitslag zeg je. Dus een 3-0 nederlaag morgen maakt de kans dat je zondag gaat nihil.

Misschien gaat hij juist niet als ze in Doetinchem met 0-4 winnen, aangezien de return dan toch nergens meer om gaat en hij een andere afspraak heeft die dan de voorkeur zou krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij Limburgers begrijpen elkaar

Dat maak jij ervan, maar hoe dan ook ik heb zo'n 13 jaar een seizoenskaart gehad en sinds ene jaar of 3 (laatste keer was het bijna degradatie jaar) heb ik die niet meer, ik kijk wel alles op Eredivisie Live dus ja noem me maar een nepsupporter....

Nee dat zeg jezelf: 'Afhankelijk van de uitslag morgen ga ik zondag wel kijken in het stadion'.

Lekker makkelijk ook natuurlijk om voor 2 clubs te zijn, [MENTION=6528]Ragazoo[/MENTION] werd daar ook altijd van beticht haha :-D

Misschien gaat hij juist niet als ze in Doetinchem met 0-4 winnen, aangezien de return dan toch nergens meer om gaat en hij een andere afspraak heeft die dan de voorkeur zou krijgen?

Hmm, dat lijkt me meer reden om wel te gaan :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit maken jullie thuis wel af, lijkt me ;c

Ik lees trouwens berichten dat enkele Roda-supporters de hoolie hebben uitgehangen? Gooien met flessen en bakstenen, en busje onder ME-begeleiding vastgehouden langs de snelweg. Nieuwe aartsrivaal of zo? :-D (Weet niet wat waar is hoor, zie het via tweets van één van de meest kansloze fanaccounts)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs bij Roda heb je wel eens van die idioten zitten met het IQ van de gemiddelde Feyenoordsupporter ja.

Om het mysterie van begin deze week maar meteen op te lossen, ik ga zondag gewoon in het stadion kijken. #diehardfan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat Roda deze ronde overleeft. Dan krijg je een wedstrijd met 2 clubs die ik het allebei wel zou gunnen naar de Eredivisie te gaan/blijven. Ervanuitgaande dat Sparta het thuis niet weggooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellige boel in het uitvak gisteren! Zondag mogen we dit echt niet meer weggeven, dat heet als Anco Jansen eens wat minder ruimte krijgt. Leuke voetballer overigens, zie ik graag komen bij een eventuele verlenging van het Eredivisieschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites