Gert Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Ja wellicht wat te standvastig dan idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Ik zet mijn geld op ontslag voor 2021. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 Hij heeft wel een leuke dochter, is ook wat waard. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 Foto's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 Die is van harte welkom op de club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 "I’ve got it from my mama." Dat is te zien jah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Ja godzijdank heeft ze zelf geen kale knikker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Stefano Marzo tweede versterking na Thijmen Goppel. Deed het in z'n tijd bij Heerenveen nooit verkeerd toch @Satyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 1 uur geleden zei Le Saux: Stefano Marzo tweede versterking na Thijmen Goppel. Deed het in z'n tijd bij Heerenveen nooit verkeerd toch @Satyr? Hele nuttige speler toen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Hoe is Absalem??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Wie gaat de vaste keeper worden? Ik vraag dit voor een vriend (scorito). Hoop Novakovic, want die wil ik wel als keeper selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 1 uur geleden zei LiverpoolFC: Hoe is Absalem??? Wat ik ervan gezien heb bij Groningen, zeer matig. En dat is dan nog een compliment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 12 uur geleden zei NicoHaak: Wie gaat de vaste keeper worden? Ik vraag dit voor een vriend (scorito). Hoop Novakovic, want die wil ik wel als keeper selecteren. Novakovic is vertrokken, ergens naar Servië. Hoekstra zou eerste keeper worden, maar die is geblesseerd geraakt. De reservekeeper is een oud-leerling van me, Loek Hamers. Daarnaast heeft Roda een transfervrije keeper aangetrokken, afkomstig van Jong PSV; Youri Roulaux. Geen idee wie voorlopig eerste keeper wordt, maar Novakovic zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Op 4-9-2020 om 10:53 zei Tim': Wat ik ervan gezien heb bij Groningen, zeer matig. En dat is dan nog een compliment. Dan ben je nog zeer positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Op 4-9-2020 om 10:53 zei Tim': Wat ik ervan gezien heb bij Groningen, zeer matig. En dat is dan nog een compliment. Heb hem gister zien spelen.. Zeker niet slecht.. misschien is Groningen toch iets te hoog gegrepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Dylan Vente staat in de belangstelling van Roda JC. De Kerkraadse club heeft de spits van Feyenoord zelfs al een contract aangeboden voor meerdere seizoenen, zo vertelt technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS. ''Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', vertelt Van As. Het contract bij Feyenoord moet dan wel ontbonden worden. ''We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden'' Roda JC wacht nu op een antwoord van de 22-jarige Feyenoorder. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.'' Update zaterdag 14:47 | Vente kiest voor Roda JC Dylan Vente heeft gekozen om zijn carrière te vervolgen bij Roda JC, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. De overstap is momenteel in afrondende fase en Vente gaat, wanneer de laatste details zijn afgerond, een contract voor meerdere seizoenen tekenen. Zou een mooie transfer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Lekker dan... Gooien ze van As eruit... Die RVC moesten ze een schop onder hun reet geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Budget vrijmaken voor Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Hopelijk is het nu op orde bij Roda. Jordens als nieuwe Directeur is wel een verademing! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Streppel gefileerd: 'Iemand die ik volledig vertrouwde, en toch dolk in de rug' Gepubliceerd: Zaterdag 5 februari 2022 om 08:55 Kopieer link Deel op WhatsApp Deel op Facebook Jeffrey van As, de voormalig technisch directeur van Roda JC, steekt zijn teleurstelling in Jurgen Streppel niet onder stoelen of banken. In augustus 2021 moest Van As het veld ruimen, waarna Streppel - destijds de hoofdtrainer in Kerkrade - zijn takenpakket overnam. Van As heeft na zijn ontslag met veel mensen binnen Roda nog goed contact, maar van Streppel hoorde hij nooit wat weer. Dat steekt bij de voormalig technisch directeur. "Dat is de grootste tegenvaller voor mij. Iemand die ik volledig vertrouwde en dan toch een dolk in je rug steekt", vertelt Van As in gesprek met Voetbal International. "Hij zal het anders zien, maar ik heb een wijze les geleerd", vervolgt Van As. "Joh, wees dan een vent en zeg: Ze willen je eruit gooien en vragen mij jouw werk over te nemen. Speel geen spelletjes. Dat Roda nu goed draait, is voor mij een vorm van erkenning. Ik heb Jurgen ook niet voor niks gehaald. Goede trainer, slecht mens." Dat Roda steeds beter begint te draaien in de Keuken Kampioen Divisie, ziet Van As als een vorm van erkenning. "In het begin was het echt doods. Roda was een zure club met een hoop negativiteit. Maar dat had ik al heel snel omgedraaid. We praten niet meer over die Mexicaan en andere toestanden, we kijken vooruit, zei ik. Met jongens als Pflücke en Bouchouari kan Roda nu attractief voetballen, vind ik mooi om te zien. Want ik gun de club alles, nog steeds." Tja moet ik hiervan zeggen. Had graag van AS/Peters combi gehad. maar zo gaat het dus blijkbaar in het voetbal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 De vermogende geldschieters, werkend onder de naam Phoenix Groep, blijven langer bij Roda JC dan alleen dit seizoen. Dat zeggen zij tegen De Limburger. Over bedragen en termijnen wordt nier gesproken. Wel is bekendgemaakt dat dit seizoen het spelersbudget zal worden verhoogd in de strijd om promotie naar de eredivisie. Lekker dit :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 1 uur geleden zei LiverpoolFC: De vermogende geldschieters, werkend onder de naam Phoenix Groep, blijven langer bij Roda JC dan alleen dit seizoen. Dat zeggen zij tegen De Limburger. Over bedragen en termijnen wordt nier gesproken. Wel is bekendgemaakt dat dit seizoen het spelersbudget zal worden verhoogd in de strijd om promotie naar de eredivisie. Lekker dit :-) Ze zijn wel Patrick Pflücke al kwijt toch? Ben benieuwd wie ze kunnen gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 14 uur geleden zei FlyD: Ze zijn wel Patrick Pflücke al kwijt toch? Ben benieuwd wie ze kunnen gaan halen. Klopt, Is naar ServetteFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Had gehoopt dat die naar de Eredivisie ging, goede speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten