Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei NicoHaak:

Wie gaat de vaste keeper worden? Ik vraag dit voor een vriend (scorito).

Hoop Novakovic, want die wil ik wel als keeper selecteren.

Novakovic is vertrokken, ergens naar Servië. Hoekstra zou eerste keeper worden, maar die is geblesseerd geraakt. De reservekeeper is een oud-leerling van me, Loek Hamers. Daarnaast heeft Roda een transfervrije keeper aangetrokken, afkomstig van Jong PSV; Youri Roulaux. Geen idee wie voorlopig eerste keeper wordt, maar Novakovic zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan Vente staat in de belangstelling van Roda JC. De Kerkraadse club heeft de spits van Feyenoord zelfs al een contract aangeboden voor meerdere seizoenen, zo vertelt technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS.

''Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', vertelt Van As. Het contract bij Feyenoord moet dan wel ontbonden worden. ''We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden''

Roda JC wacht nu op een antwoord van de 22-jarige Feyenoorder. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.''

Update zaterdag 14:47 | Vente kiest voor Roda JC
Dylan Vente heeft gekozen om zijn carrière te vervolgen bij Roda JC, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. De overstap is momenteel in afrondende fase en Vente gaat, wanneer de laatste details zijn afgerond, een contract voor meerdere seizoenen tekenen.

Zou een mooie transfer zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Streppel gefileerd: 'Iemand die ik volledig vertrouwde, en toch dolk in de rug'

Gepubliceerd: Zaterdag 5 februari 2022 om 08:55

Jeffrey van As, de voormalig technisch directeur van Roda JC, steekt zijn teleurstelling in Jurgen Streppel niet onder stoelen of banken. In augustus 2021 moest Van As het veld ruimen, waarna Streppel - destijds de hoofdtrainer in Kerkrade - zijn takenpakket overnam.

Van As heeft na zijn ontslag met veel mensen binnen Roda nog goed contact, maar van Streppel hoorde hij nooit wat weer. Dat steekt bij de voormalig technisch directeur. "Dat is de grootste tegenvaller voor mij. Iemand die ik volledig vertrouwde en dan toch een dolk in je rug steekt", vertelt Van As in gesprek met Voetbal International.

"Hij zal het anders zien, maar ik heb een wijze les geleerd", vervolgt Van As. "Joh, wees dan een vent en zeg: Ze willen je eruit gooien en vragen mij jouw werk over te nemen. Speel geen spelletjes. Dat Roda nu goed draait, is voor mij een vorm van erkenning. Ik heb Jurgen ook niet voor niks gehaald. Goede trainer, slecht mens."

Dat Roda steeds beter begint te draaien in de Keuken Kampioen Divisie, ziet Van As als een vorm van erkenning. "In het begin was het echt doods. Roda was een zure club met een hoop negativiteit. Maar dat had ik al heel snel omgedraaid. We praten niet meer over die Mexicaan en andere toestanden, we kijken vooruit, zei ik. Met jongens als Pflücke en Bouchouari kan Roda nu attractief voetballen, vind ik mooi om te zien. Want ik gun de club alles, nog steeds."

Tja moet ik hiervan zeggen.

Had graag van AS/Peters combi gehad.

maar zo gaat het dus blijkbaar in het voetbal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vermogende geldschieters, werkend onder de naam Phoenix Groep, blijven langer bij Roda JC dan alleen dit seizoen.

Dat zeggen zij tegen De Limburger.

Over bedragen en termijnen wordt nier gesproken. Wel is bekendgemaakt dat dit seizoen het spelersbudget zal worden verhoogd in de strijd om promotie naar de eredivisie. 

Lekker dit :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LiverpoolFC:

De vermogende geldschieters, werkend onder de naam Phoenix Groep, blijven langer bij Roda JC dan alleen dit seizoen.

Dat zeggen zij tegen De Limburger.

Over bedragen en termijnen wordt nier gesproken. Wel is bekendgemaakt dat dit seizoen het spelersbudget zal worden verhoogd in de strijd om promotie naar de eredivisie. 

Lekker dit :-) 

Ze zijn wel Patrick Pflücke al kwijt toch? Ben benieuwd wie ze kunnen gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites