Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 4 uur geleden zei Karlo: Die VI-watcher zei vanochtend bij Fox dat hij een percentage krijgt van toekomstige transfersommen. Haha dat zou dan €0 zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Lekker avondje Roda. Kaartjes waren €5 en er was een feestavond in supportershome dus het zat een stuk voller dan normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Te duur . Uitkaart 3 euro . Voor meer ga ik niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Scheids zat niet tegen had ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Roda in acuut gevaar blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Sophomore: Scheids zat niet tegen had ik het idee. Nee dat zag ik ook in de samenvatting. Alleen lieten ze daar niet een vermeende handsbal van de keeper zien in de 2e helft. jammer dat wilde ik nog wel terug zien of het echt hands was. De grens vlagde voor hands en de scheids die er meters vanaf stond floot niet. Maar die rode kaart was lijk belachelijk en de penalty's dubieus. Maar goed na al die jaren arbitrale dwalingen (hansbal Hofland die aan Kah wordt gegeven bv) mag het ook wel eens. 41 minuten geleden zei komodo25: Roda in acuut gevaar blijkbaar No shit sherlock. Nieuws niet gevolgd of wat? 26 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 31 minuten geleden zei Pino: Nee dat zag ik ook in de samenvatting. Alleen lieten ze daar niet een vermeende handsbal van de keeper zien in de 2e helft. jammer dat wilde ik nog wel terug zien of het echt hands was. De grens vlagde voor hands en de scheids die er meters vanaf stond floot niet. Maar die rode kaart was lijk belachelijk en de penalty's dubieus. Maar goed na al die jaren arbitrale dwalingen (hansbal Hofland die aan Kah wordt gegeven bv) mag het ook wel eens. No shit sherlock. Nieuws niet gevolgd of wat? Nee waarom zou ik Roda intensief volgen . Las het net op de telegraaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Zojuist zei komodo25: Nee waarom zou ik Roda intensief volgen . Las het net op de telegraaf Je hoeft daarvoor Roda echt niet intensief te volgen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 4 minuten geleden zei Pino: Je hoeft daarvoor Roda echt niet intensief te volgen hoor. Heb in de auto radio 1 aan er daar was het niet op . Vrijdag op qmusic ook niet . Rest van de week in Duitsland gereden dus daar hoorde ik het ook niet dus ja las het nu pas op de telegraaf dat de gesprekken geklapt zijn . En dat is pas vandaag naar buiten gebracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Het specifieke nieuws waar jij op doelt zie ik ook alleen op de Telgraaf, dat doet me wel heel erg aan het twijfelen. De Telegraaf staat er nu niet bekend om om waarheids getrouw nieuws te publiceren. De overname schijnt afgeketst te zijn, maar zelfs op het regionale nieuws is daarover niks te lezen, terwijl die normaliter altijd als eerst dit soort nieuws brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 1Limburg meldt nu ook dat Hogenelst Roda niet gaat overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2020 Share Geplaatst 7 februari 2020 Mogen blij zijn dat er dit seizoen geen degradatie is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 februari 2020 Share Geplaatst 7 februari 2020 Derby tegen EHC , Groene ster of EVV kan ook mooi zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Binnenkort zal er meer bekend gaan worden... ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 En dan doel je waar precies op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Gaan ze failliet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Roda JC bereikt mondeling akkoord met Korotaev Gepubliceerd: dinsdag 19 mei 2020 om 15:22 Kopieer link Deel op WhatsApp Deel op Facebook Roda JC en Aleksei Korotaev zijn van elkaar verlost. Volgens de Limburger hebben de partijen dinsdag een mondeling akkoord bereikt over het vertrek van de Zwitserse Rus als aandeelhouder. Korotaev levert volgens de regiokrant zijn twintig procent van de aandelen in. Roda JC en de investeerder moeten nu naar de notaris om de breuk officieel te maken. Dat proces moet via een videoverbinding geregeld worden, omdat Korotaev Dubai niet kan verlaten vanwege een juridische kwestie. Nu de aandeelhouder de deur uit is, kan Roda JC werken aan het nieuwe plan waarin beursmiljonair Roger Hodenius, ondernemer Stijn Koster en beleggingsmaatschappij Mercurius een rol spelen. Korotaev werd in 2018 aandeelhouder bij Roda JC en plande een overname van de club, maar raakte al snel verzeild in een juridisch conflict in Dubai en kon zijn financiële verplichtingen niet meer nakomen. Het is onduidelijk of Roda JC nog geld gaat zien van Korotaev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zorsky Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Succes met Roda JC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) Hier had echt een documentaire van gemaakt moeten worden. Dat verhaal op VI Pro belooft in principe wel wat met de nieuwe mensen daar, al is het maar dat veel slechter niet kan (ofjah failliet gaan is nog erger natuurlijk). Al denk ik soms wel eens van laat de boel maar klappen en begin zonder schulden met een schone lei onderaan. 21 mei 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 Geen fan van Roda, maar ik heb liever dat ze er zijn dan dat ze zouden wegvallen. Na tien jaren geplaag door Roda-supporters omdat Fortuna het zo slecht deed, is het wel fijn als ik de komende jaren dat privilege mag hebben vanwege de prestaties van Roda. Dat kan natuurlijk niet als ze failliet gaan. Dat zou het einde betekenen van die rivaliteit en da's jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 Jurgen Streppel dus nieuwe trainer, lijkt me een uitstekende keuze. Heb het gevoel dat we met de huidige technische mensen en de lokale investeerders weer vooruit kunnen kijken. Nu nog een goede AD en RvC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 Was bij Heerenveen nooit echt een succes, met name zijn onwil om te wisselen werd als erg vervelend gezien. Let maar eens op straks, hij wisselt altijd laat (65/70 minuten) en altijd dezelfde spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 Klinkt als Buijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Denk dat dat wisselen toen minder erg was dan dat hij hele dagen tegen Frenkie aan het schreeuwen was en hem niet opstelde Ging toen toch over Veerman waar het publiek massaal om schreeuwde altijd ten koste van Reza? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 3 minuten geleden zei NicoHaak: Denk dat dat wisselen toen minder erg was dan dat hij hele dagen tegen Frenkie aan het schreeuwen was en hem niet opstelde Ging toen toch over Veerman waar het publiek massaal om schreeuwde altijd ten koste van Reza? Het ging er vooral om dat de basiself altijd vast stond en de wisselspelers pas na dik een uur eens een keer werden gebracht. En dan steeds dezelfde spelers. Veerman voor Reza was inderdaad wel een dingetje, maar dan omdat hij ze nooit samen liet spelen. 2-0 achter tegen Fortuna? Reza in minuut 71 eruit voor Veerman. Want stel je voor dat we met twee spitsen gaan spelen en 3-0 achter komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten