Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

[quote name='steijns']@Pino Ik snap iets niet, misschien kan jij mij dat uitleggen.. Die Boysen zijn contract is nu per direct ontbonden, die jongen heeft Roda (Lees: Frits Schrouff) 300k gekost. Pure kapitaalvernietiging toch? Wat is het beleid achter dit huidige RJC? [/QUOTE] Ik begrijp ook helemaal niet waarom hij vertrekt. Ik vermoed dat er iets in zij privésfeer is of zo. Hij was bovendien ook basisspeler en volgens mij de enige linksbuiten die we hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Martijn']Ben ook erg benieuwd. Dit soort praktijken zijn in Nederland eigenlijk nog nooit succesvol geweest, dus ik hoop dat Roda hier goed aan doet. Is het bekend hoeveel geld hij in de club gaat pompen?[/QUOTE] Hij wil de begroting opschroeven naar 10 tot 15 miljoen en deze transferperiode al nieuwe spelers halen. [quote name='Mvdv'] Alles behalve de keeper dus? :mrg:[/QUOTE] We hebben een uitstekende keeper @Sophomore dus je hoeft maar 3 linies te versterken. gewoon een blik onbekende Griekse spelers aantrekken en je speelt over 2 jaar in de top mee. Van de Jupiler League welteverstaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, hij kan er wel geld in pompen waarmee je drie linies kunt versterken, maar zolang de scouting/technische beslissingen niet goed zijn heb je geen reet aan dat geld. Denk dat het juist op dat technische gebied fout gaat bij Roda. Benieuwd hoe ze dit gaan investeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scouts zijn juist boos dat er niets met hun rapporten wordt gedaan. Verder ben ik het er niet helemaal mee eens dat een buitenlandse eigenaar in Nederland nog nooit is geslaagd. We moeten toch toegeven dat Vitesse er een stuk beter voor staat dan voor ze door buitenlanders worden overgenomen, of mis ik iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ander topic misschien, maar is dat zo? Ik vind dat wel tegenvallen bij Vitesse eigenlijk.

Toen abramovic kwamem bungekde ze onderin en speelde ze nacompetitie en waren ze op sterven na dood. Nu spelen ze al enkele jaren om Europees voetbal. Dus ja Vitesse is er beter op geworden.

Dat het niet is geworden wat die ene gekke knakker zei is logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites