Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Richarð.:

2. Deerhunter

3. Electric Light Orchestra

9. Fish Bone (© Grote Ree)

12. Frightened Rabbit

14. Death Cab for Cutie

16. Toontje Lager (© Grote Ree)

18. Cigarettes After Sex (© Zeus)

20. Mountain Goats

@Erwin. @Zeus en anderen

Ze zijn niet makkelijk, degene die ik weet hebben jullie al.

Heb de antwoorden nu gezien maar ze hebben ook echt voor onbekende shit gekozen.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Erwin.:

Ze zijn niet makkelijk, degene die ik weet hebben jullie al.

Heb de antwoorden nu gezien maar ze hebben ook echt voor onbekende shit gekozen.

Zat ook ff de replies op de tweet te lezen nadat ik niks meer wist en de rest kende ik ook niet, nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8595293bfd4091d2afa8c6ae5bf278a6.png

https://kink.nl/voting/d30ce9b6-9533-4ccb-b3ab-424d773ff7fc

Ook even gedaan. Top 5 is denk ik wel redelijk accuraat, verder vooral albums gekozen die ik heel fijn vind. Zijn niet direct allemaal de beste albums van de desbetreffende artieste. Merk ook dat ik bepaalde artiesten heel chill vind, maar dat ik niet echt een voorkeur heb qua album (Editors, Muse, Foals, Blur etc).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker balen ja, al moet ik ook wel zeggen dat ik ze steeds minder ben gaan luisteren. 

Overigens zag ik volgens mij paar weken geleden nog een interview waarin hij over een nieuw album sprak, ik mag hopen dat ze die niet zonder hem gaan doorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2020 om 13:15 zei Christian.:

Zanger Tom Meighan van Kasabian is uit de band gestapt wegens persoonlijke omstandigheden. Lijkt mij (voorlopig) het einde van de band, zie ze niet met een andere zanger verder gaan. Enorm zonde. 

https://www.theguardian.com/uk-news/2020/jul/07/former-kasabian-frontman-tom-meighan-admits-assaulting-ex-fiancee

You're in Love With a Psycho krijgt een andere lading zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Erwin.:

Las het net ja, toch wel wat meer aan de hand dus. Vond het statement van gisteren al opvallend geformuleerd, nu blijkt dus waarom. Bah.

Ben oprecht benieuwd hoe de band zijn afwezigheid wil gaan opvullen nu een terugkeer uitgesloten lijkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht iemand trouwens aanraders hebben voor Youtube accounts die zich focussen op het verhaal achter een nummer, interessante verhalen uit de muziekwereld, feitjes over nummers o.i.d. etc., let me know. Ben namelijk groot fan van Middle 8, die niet vaak upload maar wel altijd kwaliteitsvideos maakt. Zoals;

Zoiets zoek ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites