bas2204 Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 Bedankt voor de tip, hij staat op het lijstje om verder te luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Iemand 'After Hours' al gecheckt? Zit nu vijf tracks diep, maar er is me nog niet echt iets bij gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2020 (bewerkt) 2. Deerhunter 3. Electric Light Orchestra 9. Fish Bone (© Grote Ree) 12. Frightened Rabbit 14. Death Cab for Cutie 16. Toontje Lager (© Grote Ree) 18. Cigarettes After Sex (© Zeus) 20. Mountain Goats @Erwin. @Zeus en anderen 22 maart 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 maart 2020 Share Geplaatst 22 maart 2020 18. Cigarettes After Sex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 maart 2020 Share Geplaatst 22 maart 2020 9. Fish bone 16. Toontje lager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 Wat is de muziek achter deze reclame? Die ergens rond 40s begint.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 En de filosoof klinkt als Allan Watts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) 12 uur geleden zei Richarð.: 2. Deerhunter 3. Electric Light Orchestra 9. Fish Bone (© Grote Ree) 12. Frightened Rabbit 14. Death Cab for Cutie 16. Toontje Lager (© Grote Ree) 18. Cigarettes After Sex (© Zeus) 20. Mountain Goats @Erwin. @Zeus en anderen Ze zijn niet makkelijk, degene die ik weet hebben jullie al. Heb de antwoorden nu gezien maar ze hebben ook echt voor onbekende shit gekozen. 23 maart 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2020 2 uur geleden zei Erwin.: Ze zijn niet makkelijk, degene die ik weet hebben jullie al. Heb de antwoorden nu gezien maar ze hebben ook echt voor onbekende shit gekozen. Zat ook ff de replies op de tweet te lezen nadat ik niks meer wist en de rest kende ik ook niet, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 23 uur geleden zei Zeus: En de filosoof klinkt als Allan Watts. Thanks. Na één keer luisteren probeer ik te achterhalen of het dezelfde muziek of het erop lijkt. Hoe had je deze gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 RIP deze legende :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2020 Auteur Share Geplaatst 21 april 2020 Bijna twee uur durende documentaire over Coachella, ter ere van het 20-jarige bestaan. Aanrader voor Coachella- en muziekliefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Wat is die nieuwe Strokes plaat toch fenomenaal goed he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 12 uur geleden zei The Kerfts: Wat is die nieuwe Strokes plaat toch fenomenaal goed he. Fenomenaal zou ik het niet noemen. Er staan een aantal heel goede songs op, maar ook een aantal die echt maar mwa mwa zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 (bewerkt) In willekeurige volgorde https://kink.nl/voting/f523526a-eff0-4774-a673-a91b879da3a2 17 juni 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 https://kink.nl/voting/d30ce9b6-9533-4ccb-b3ab-424d773ff7fc Ook even gedaan. Top 5 is denk ik wel redelijk accuraat, verder vooral albums gekozen die ik heel fijn vind. Zijn niet direct allemaal de beste albums van de desbetreffende artieste. Merk ook dat ik bepaalde artiesten heel chill vind, maar dat ik niet echt een voorkeur heb qua album (Editors, Muse, Foals, Blur etc). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2020 https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) 3FM heeft nu blijkbar de Festival Top 999 tot en met vrijdag. Best lekker 29 juni 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Oh even terugschakelen dan. Ben 3FM eigenlijk ontvlucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Zanger Tom Meighan van Kasabian is uit de band gestapt wegens persoonlijke omstandigheden. Lijkt mij (voorlopig) het einde van de band, zie ze niet met een andere zanger verder gaan. Enorm zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Dat is zeker balen ja, al moet ik ook wel zeggen dat ik ze steeds minder ben gaan luisteren. Overigens zag ik volgens mij paar weken geleden nog een interview waarin hij over een nieuw album sprak, ik mag hopen dat ze die niet zonder hem gaan doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2020 Zonde hoor, dat concert in de HMH toen was goed @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Op 6-7-2020 om 13:15 zei Christian.: Zanger Tom Meighan van Kasabian is uit de band gestapt wegens persoonlijke omstandigheden. Lijkt mij (voorlopig) het einde van de band, zie ze niet met een andere zanger verder gaan. Enorm zonde. https://www.theguardian.com/uk-news/2020/jul/07/former-kasabian-frontman-tom-meighan-admits-assaulting-ex-fiancee You're in Love With a Psycho krijgt een andere lading zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 24 minuten geleden zei Erwin.: https://www.theguardian.com/uk-news/2020/jul/07/former-kasabian-frontman-tom-meighan-admits-assaulting-ex-fiancee You're in Love With a Psycho krijgt een andere lading zo Las het net ja, toch wel wat meer aan de hand dus. Vond het statement van gisteren al opvallend geformuleerd, nu blijkt dus waarom. Bah. Ben oprecht benieuwd hoe de band zijn afwezigheid wil gaan opvullen nu een terugkeer uitgesloten lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 september 2020 Auteur Share Geplaatst 15 september 2020 Mocht iemand trouwens aanraders hebben voor Youtube accounts die zich focussen op het verhaal achter een nummer, interessante verhalen uit de muziekwereld, feitjes over nummers o.i.d. etc., let me know. Ben namelijk groot fan van Middle 8, die niet vaak upload maar wel altijd kwaliteitsvideos maakt. Zoals; Zoiets zoek ik dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten