Richarð. Geplaatst 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst 25 april 2013 Jagwar Ma - Howlin 1. What Love 2. Uncertainty 3. The Throw 4. That Loneliness 5. Come Save Me 6. Four 7. Let Her Go 8. Man I Need 9. Exercise 10. Did You Have To 11. Backwards Berlin Releasedatum; 10 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Hopelijk in het najaar kleine zaal Paradiso ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 http://pitchfork.com/news/50478-watch-the-national-perform-two-new-songs-on-fallon/ Twee nieuwe nummers van The National, gisteren gespeeld in de talkshow van Jimmy Fallon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 http://silenceyourself.savagesband.com/ Debuut van Savages wordt op hun eigen site gestreamd, ga dat luisteren. Misschien wel het beste debuut sinds bands als The Strokes en Arctic Monkeys met hun eerste plaat kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 (bewerkt) Iemand die zin heeft een link voor mij te zoeken? (d) edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel niet die van Savages :p Maar voor de enthousiastelingen, ik ben op zoek naar David Thomas Broughton - It's in There Somewhere (2007) 1 mei 2013 bewerkt door Wokulski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Iemand die zin heeft een link voor mij te zoeken? (d) edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel niet die van Savages :p Maar voor de enthousiastelingen, ik ben op zoek naar David Thomas Broughton - It's in There Somewhere (2007) Sorry, kan alleen zijn twee andere albums vinden. Je kan wel nog ouderwets de losse nummers van youtube rippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Sorry, kan alleen zijn twee andere albums vinden. Je kan wel nog ouderwets de losse nummers van youtube rippen. Daar had ik nog niet eens aan gedacht, thanks voor de tip ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Harder, better, faster, stronger op de piano :< Hoe gruwelijk vet zeg: [YOUTUBE]rMySPyu0yaQ&[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 So, it's official, the mighty Zane Lowe will be premiering our new single on his BBC Radio 1 show on Monday night, from 7pm. So excited for you to hear these songs and who better to introduce them than Zane, a DJ who has truly supported the band since the start. Monday, May 6th! Aldus Editors op hun FB pagina. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Rip Jon Hanneman :( Jullie luitjes zullen er wel niet om geven, maar als oprichter van Slayer toch heel belangrijk geweest in de muziek. Zcx2ZvmTPok _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Te heavy voor mij ja, blijft alleen zo weinig over van de originele Slayer nu ook de drummer al niet mee op tour gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ook voor mij te heavy ja, doe mij maar zoiets als we het over metal hebben, wat voor subgenre is dit Hansje? 2X38H6Zvyr4 Let niet op de vid overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2013 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Ook voor mij te heavy ja, doe mij maar zoiets als we het over metal hebben, wat voor subgenre is dit Hansje? Pfoe. Zou zeggen gewoon Heavy Metal, al zit er ook wel wat Nu-Metal in. Matig nummer trouwens. Pak minder dan Obscure. Al heeft dat nummer de clip wel mee, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Pfoe. Zou zeggen gewoon Heavy Metal, al zit er ook wel wat Nu-Metal in. Matig nummer trouwens. Pak minder dan Obscure. Al heeft dat nummer de clip wel mee, natuurlijk. Hmm ok, ja dacht al niet al te hevig. Ik vind hem wel tof hoor, niet voor te vaak overigens. Wat vind je van Kyuss trouwens? Welcome to Sky Valley geluisterd en vind dat echt geweldig zeg. misschien nog wel beter dan Songs For The Deaf. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Hmm ok, ja dacht al niet al te hevig. Ik vind hem wel tof hoor, niet voor te vaak overigens. Wat vind je van Kyuss trouwens? Welcome to Sky Valley geluisterd en vind dat echt geweldig zeg. misschien nog wel beter dan Songs For The Deaf. _O_ Kyuss is epic. Welcome To Sky Valley was een van de eerste vinyls die ik heb gekocht, dat weet ik nog. Briljant album. Heb trouwens nog wel een tipje voor je als je wat meer in die hoek zit te prutsen: The God Machine. Helaas door het plotse overlijden van een bandlid maar twee albums gemaakt, maar One Last Laugh in a Place of Dying is echt heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Kyuss is epic. Welcome To Sky Valley was een van de eerste vinyls die ik heb gekocht, dat weet ik nog. Briljant album. Heb trouwens nog wel een tipje voor je als je wat meer in die hoek zit te prutsen: The God Machine. Helaas door het plotse overlijden van een bandlid maar twee albums gemaakt, maar One Last Laugh in a Place of Dying is echt heel goed. Hmm zal ik naar kijken, wil aan Boris ook heel snel aan beginnen. Had ook nog een beetje naar Sunn 0))) geluisterd maar dat vond ik een beetje te repetitief. Oja Acid Mothers Temple wil ik nog uitproberen, zoveel dingen die wat stoner/experimenteel zijn. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Acid Mothers Temple heb ik zelf nog niet geluisterd. Sunn 0))) is wel geinig voor een keertje :D Naar het schijnt een van de luidste bands die er zijn live, gelukkig nog niet live gehoord :cab: Van daaruit kan je wel wat post-metal proberen misschien ;) 2EaNs5zzCBY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 (bewerkt) Toch maar ff album van BJ the Chicago Kid binnengehaald (Pineapple Now - Laters). Vorig jaar veel goede verhalen over gehoord, maar album zelf nog niet geluisterd. Dacht er weer aan door dit interview met hem door Complex. http://www.complex.com/music/2013/05/who-is-bj-the-chicago-kid/ x3RlkpI-2nk 6 mei 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 (Toch) nieuw Blur album aangekondigd. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik vind hem tof, de nieuwe Editors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Same here. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 (Toch) nieuw Blur album aangekondigd. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Nou ja, ze gaan weer de studio in net zoals vorig jaar waar Damon Albarn uiteindelijk van was weg gelopen. Al denk ik toch dat het lastig gaat worden, zit nog wel een verschil in beleving tussen Albarn/Coxon en James/Rowntree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ja oke, maar na de berichten over dat er geen nieuwe muziek meer zou komen is het toch weer iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Toch maar ff album van BJ the Chicago Kid binnengehaald (Pineapple Now - Laters). Vorig jaar veel goede verhalen over gehoord, maar album zelf nog niet geluisterd. Dacht er weer aan door dit interview met hem door Complex. http://www.complex.com/music/2013/05/who-is-bj-the-chicago-kid/ x3RlkpI-2nk Wat een album :< _O_ Had ik veel eerder moeten gaan luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten