Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Iemand die zin heeft een link voor mij te zoeken? (d)

edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel niet die van Savages :p Maar voor de enthousiastelingen, ik ben op zoek naar David Thomas Broughton - It's in There Somewhere (2007)

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die zin heeft een link voor mij te zoeken? (d)

edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel niet die van Savages :p Maar voor de enthousiastelingen, ik ben op zoek naar David Thomas Broughton - It's in There Somewhere (2007)

Sorry, kan alleen zijn twee andere albums vinden. Je kan wel nog ouderwets de losse nummers van youtube rippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So, it's official, the mighty Zane Lowe will be premiering our new single on his BBC Radio 1 show on Monday night, from 7pm. So excited for you to hear these songs and who better to introduce them than Zane, a DJ who has truly supported the band since the start. Monday, May 6th!

Aldus Editors op hun FB pagina. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor mij te heavy ja, doe mij maar zoiets als we het over metal hebben, wat voor subgenre is dit Hansje?

Pfoe. Zou zeggen gewoon Heavy Metal, al zit er ook wel wat Nu-Metal in. Matig nummer trouwens. Pak minder dan Obscure. Al heeft dat nummer de clip wel mee, natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe. Zou zeggen gewoon Heavy Metal, al zit er ook wel wat Nu-Metal in. Matig nummer trouwens. Pak minder dan Obscure. Al heeft dat nummer de clip wel mee, natuurlijk.

Hmm ok, ja dacht al niet al te hevig. Ik vind hem wel tof hoor, niet voor te vaak overigens. Wat vind je van Kyuss trouwens? Welcome to Sky Valley geluisterd en vind dat echt geweldig zeg. misschien nog wel beter dan Songs For The Deaf. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ok, ja dacht al niet al te hevig. Ik vind hem wel tof hoor, niet voor te vaak overigens. Wat vind je van Kyuss trouwens? Welcome to Sky Valley geluisterd en vind dat echt geweldig zeg. misschien nog wel beter dan Songs For The Deaf. _O_

Kyuss is epic. Welcome To Sky Valley was een van de eerste vinyls die ik heb gekocht, dat weet ik nog. Briljant album. Heb trouwens nog wel een tipje voor je als je wat meer in die hoek zit te prutsen: The God Machine. Helaas door het plotse overlijden van een bandlid maar twee albums gemaakt, maar One Last Laugh in a Place of Dying is echt heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyuss is epic. Welcome To Sky Valley was een van de eerste vinyls die ik heb gekocht, dat weet ik nog. Briljant album. Heb trouwens nog wel een tipje voor je als je wat meer in die hoek zit te prutsen: The God Machine. Helaas door het plotse overlijden van een bandlid maar twee albums gemaakt, maar One Last Laugh in a Place of Dying is echt heel goed.

Hmm zal ik naar kijken, wil aan Boris ook heel snel aan beginnen. Had ook nog een beetje naar Sunn 0))) geluisterd maar dat vond ik een beetje te repetitief. Oja Acid Mothers Temple wil ik nog uitproberen, zoveel dingen die wat stoner/experimenteel zijn. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acid Mothers Temple heb ik zelf nog niet geluisterd. Sunn 0))) is wel geinig voor een keertje :D Naar het schijnt een van de luidste bands die er zijn live, gelukkig nog niet live gehoord :cab: Van daaruit kan je wel wat post-metal proberen misschien ;)

2EaNs5zzCBY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar ff album van BJ the Chicago Kid binnengehaald (Pineapple Now - Laters). Vorig jaar veel goede verhalen over gehoord, maar album zelf nog niet geluisterd. Dacht er weer aan door dit interview met hem door Complex.

http://www.complex.com/music/2013/05/who-is-bj-the-chicago-kid/

x3RlkpI-2nk

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Toch) nieuw Blur album aangekondigd. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Nou ja, ze gaan weer de studio in net zoals vorig jaar waar Damon Albarn uiteindelijk van was weg gelopen. Al denk ik toch dat het lastig gaat worden, zit nog wel een verschil in beleving tussen Albarn/Coxon en James/Rowntree.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar ff album van BJ the Chicago Kid binnengehaald (Pineapple Now - Laters). Vorig jaar veel goede verhalen over gehoord, maar album zelf nog niet geluisterd. Dacht er weer aan door dit interview met hem door Complex.

http://www.complex.com/music/2013/05/who-is-bj-the-chicago-kid/

x3RlkpI-2nk

Wat een album :< _O_ Had ik veel eerder moeten gaan luisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites