Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Goh jammer dat Mr. Probz definitief de sing and songwriter kant is opgegaan met zijn nieuwe single. Toch één van de hardste MC's uit Nederland, vooral in het Engels. Zijn plaat The Treatment draai ik nog regelmatig, maar ook tracks als Get My Props :< Of als feature bij Amerikaanse artiesten, zoals tijdje terug nog bij Lloyd Banks of Long Way To Go met Joe Budden. Bedoel een betere rapper die zijn eigen hooks zou kunnen zingen kan ik niet zo opnoemen, (behalve Drake dan, 'that's way every song sounds like Drake featuring Drake')

Hoor 'm net bij DWDD, dat hoge stemmetje hoort helemaal niet bij hem he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh jammer dat Mr. Probz definitief de sing and songwriter kant is opgegaan met zijn nieuwe single. Toch één van de hardste MC's uit Nederland, vooral in het Engels. Zijn plaat The Treatment draai ik nog regelmatig, maar ook tracks als Get My Props :< Of als feature bij Amerikaanse artiesten, zoals tijdje terug nog bij Lloyd Banks of Long Way To Go met Joe Budden. Bedoel een betere rapper die zijn eigen hooks zou kunnen zingen kan ik niet zo opnoemen, (behalve Drake dan, 'that's way every song sounds like Drake featuring Drake')

Sinds wanneer is Drake een rapper? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook fan, een van de beste elektronische releases van het jaar wat mij betreft.

Die plaat van Ben Frost dit jaar is heerlijk, en ik houd normaal niet eens van dat genre. :D

Leuk om te horen! In mijn omgeving vindt iedereen het maar niets.. [emoji14]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eEdL4XSJGCk

Band waar een collega van me "manager" is. Zeer toffe band. Lekkere stevige bluesrock. Aanradertje [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.youtube.com/watch?v=mJoxJ61ThBE

Deze kunnen jullie vast wel waarderen [MENTION=204]Tijn[/MENTION] [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]

Het hele album is sowieso vet, maar deze schiet er bovenuit voor mij. Die distortion is zo gruwelijk! Trouwens Kanding Ray komt met een remix van No Sorrowing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eigenlijk gewoon zonde dat Damon zoveel doet, blijkt dat hij ook alweer een hele nieuwe the Good, the Bad and the Queen heeft geschreven. Hij heeft dan ook nog eens amper getourd met zijn soloplaat, nog steeds ontzettend jammer dat hij hier alleen maar Down the Rabbit Hole heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een beetje stakkerig, maar hiermee presenteer ik mijn remix van Young Again van Hardwell.

http://youtu.be/GKaKhqYqPD0

Wil niet de zuurpruim uithangen ofzo, maar dit klinkt helemaal nergens naar. Je hebt er een drumbeat en wat claps onder gezet in een compleet ander ritme dan het origineel van het nummer. Verder moedig ik het altijd aan om met muziek bezig te zijn, heb zelf een tijdje geleden ook wat dingetjes proberen te mixen, dus ik weet hoe lastig het is, maar dit is echt 10 minuten werk, en dit gaat niemand luisteren. Paar puntjes:

- Wat was precies je doel met deze mix? Wat wilde je veranderen aan het origineel, met welke gedachte erachter?

- Heb je geprobeerd alles op hetzelfde tempo te krijgen? Kan je bijv de drums op een hoger tempo zetten. Want dit klinkt alsof je twee nummers tegelijkertijd hebt aanstaan.

- Heb je alles geprobeerd om op te poetsen? Bijvoorbeeld spelen met reverb om het een eenduidige track te maken. Dat is ook het punt van mixen, je moet gewoon ontdekken, dingetjes doen, spelen met je programmatje totdat het klinkt als iets waar je trots op bent.

- Kom ik bij mijn laatste vraag. Ben je hier trots op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites