Tijn Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ik ben ook fan, een van de beste elektronische releases van het jaar wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Die plaat van Ben Frost dit jaar is heerlijk, en ik houd normaal niet eens van dat genre. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goh jammer dat Mr. Probz definitief de sing and songwriter kant is opgegaan met zijn nieuwe single. Toch één van de hardste MC's uit Nederland, vooral in het Engels. Zijn plaat The Treatment draai ik nog regelmatig, maar ook tracks als Get My Props :< Of als feature bij Amerikaanse artiesten, zoals tijdje terug nog bij Lloyd Banks of Long Way To Go met Joe Budden. Bedoel een betere rapper die zijn eigen hooks zou kunnen zingen kan ik niet zo opnoemen, (behalve Drake dan, 'that's way every song sounds like Drake featuring Drake') Hoor 'm net bij DWDD, dat hoge stemmetje hoort helemaal niet bij hem he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goh jammer dat Mr. Probz definitief de sing and songwriter kant is opgegaan met zijn nieuwe single. Toch één van de hardste MC's uit Nederland, vooral in het Engels. Zijn plaat The Treatment draai ik nog regelmatig, maar ook tracks als Get My Props :< Of als feature bij Amerikaanse artiesten, zoals tijdje terug nog bij Lloyd Banks of Long Way To Go met Joe Budden. Bedoel een betere rapper die zijn eigen hooks zou kunnen zingen kan ik niet zo opnoemen, (behalve Drake dan, 'that's way every song sounds like Drake featuring Drake') Sinds wanneer is Drake een rapper? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik ben ook fan, een van de beste elektronische releases van het jaar wat mij betreft. Die plaat van Ben Frost dit jaar is heerlijk, en ik houd normaal niet eens van dat genre. :D Leuk om te horen! In mijn omgeving vindt iedereen het maar niets.. [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2014 eEdL4XSJGCk Band waar een collega van me "manager" is. Zeer toffe band. Lekkere stevige bluesrock. Aanradertje [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 De BBC heeft weer een mooi coverfilmpje gemaakt te ere van een speciale gelegenheid. Deze deden ze jaren geleden: WJpQJWpVJds Deze is van nu: Wat een namen... XqLTe8h0-jo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=mJoxJ61ThBE Deze kunnen jullie vast wel waarderen [MENTION=204]Tijn[/MENTION] [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION] Het hele album is sowieso vet, maar deze schiet er bovenuit voor mij. Die distortion is zo gruwelijk! Trouwens Kanding Ray komt met een remix van No Sorrowing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Beste plaat ja, ga ik eens wat meer van luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2014 Damon Albarn says new Gorillaz album coming in 2016 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Nice (d) Nog wel ffkes geduld hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Het is eigenlijk gewoon zonde dat Damon zoveel doet, blijkt dat hij ook alweer een hele nieuwe the Good, the Bad and the Queen heeft geschreven. Hij heeft dan ook nog eens amper getourd met zijn soloplaat, nog steeds ontzettend jammer dat hij hier alleen maar Down the Rabbit Hole heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 [soundcloud]https://soundcloud.com/bwood-6/promises-feat-namiko-miyagi-jhene-aiko[/soundcloud] :love::cry: Mooie track, tof album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2014 [twitter]526017717460299776[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Tjappie is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2014 Ben er ook niet echt rouwig om. Als z'n broer maar niet stopt. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Misschien een beetje stakkerig, maar hiermee presenteer ik mijn remix van Young Again van Hardwell. http://youtu.be/GKaKhqYqPD0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Misschien een beetje stakkerig, maar hiermee presenteer ik mijn remix van Young Again van Hardwell. http://youtu.be/GKaKhqYqPD0 En wat is er precies geremixt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 En wat is er precies geremixt? Dat hoor, je toch wel. Of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Dat hoor, je toch wel. Of niet? Niet echt om eerlijk te zijn, hoor alleen een getik elke seconde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Misschien een beetje stakkerig, maar hiermee presenteer ik mijn remix van Young Again van Hardwell. http://youtu.be/GKaKhqYqPD0 Wil niet de zuurpruim uithangen ofzo, maar dit klinkt helemaal nergens naar. Je hebt er een drumbeat en wat claps onder gezet in een compleet ander ritme dan het origineel van het nummer. Verder moedig ik het altijd aan om met muziek bezig te zijn, heb zelf een tijdje geleden ook wat dingetjes proberen te mixen, dus ik weet hoe lastig het is, maar dit is echt 10 minuten werk, en dit gaat niemand luisteren. Paar puntjes: - Wat was precies je doel met deze mix? Wat wilde je veranderen aan het origineel, met welke gedachte erachter? - Heb je geprobeerd alles op hetzelfde tempo te krijgen? Kan je bijv de drums op een hoger tempo zetten. Want dit klinkt alsof je twee nummers tegelijkertijd hebt aanstaan. - Heb je alles geprobeerd om op te poetsen? Bijvoorbeeld spelen met reverb om het een eenduidige track te maken. Dat is ook het punt van mixen, je moet gewoon ontdekken, dingetjes doen, spelen met je programmatje totdat het klinkt als iets waar je trots op bent. - Kom ik bij mijn laatste vraag. Ben je hier trots op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 http://youtu.be/-8mbB90uaYc Mijn nieuwe lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 http://youtu.be/-8mbB90uaYc Mijn nieuwe lied. Wat vind je er zelf van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 http://www.christiaanmauer.nl/ _O_ _O_ _O_ Straatmuzikant uit Groningen die nu zijn eerste album uit heeft gebracht _O_ Heerlijke stem :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Goede tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten