Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Paradiso is wel de locatie ja. Maar gebeurt niet meer lijkt me. HMH verkochte ze uit? Ziggo Dome zijn ze (gelukkig) niet te groot voor in Nederland dus dat zal het niet worden. Neemt veel kracht weg van de band denk ik. Al zette ze op Madison Square ook voor 20k man een topshow neer.

Probleem is dat je in Nederland er dan veel tam publiek bij gaat hebben. Dat verdient Arcade Fire niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is dat je in Nederland er dan veel tam publiek bij gaat hebben. Dat verdient Arcade Fire niet.

Heb je wel gelijk in. Ik heb ze in NL en in DLD gezien, en dat was een wereld van verschil. In A'dam was wel een goede show, maar toch een beetje 3fm publiek,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paradiso is wel de locatie ja. Maar gebeurt niet meer lijkt me. HMH verkochte ze uit? Ziggo Dome zijn ze (gelukkig) niet te groot voor in Nederland dus dat zal het niet worden. Neemt veel kracht weg van de band denk ik. Al zette ze op Madison Square ook voor 20k man een topshow neer.

Tourtje wat ze nu doen zijn in relatief kleine zalen, zullen volgend jaar gewoon als Arcade Fire wel zalen als Ziggodome doen en een paar festivals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brussel staan ze, daar ga ik iig kaarten voor proberen te scoren. :<

Denk, zoals op KTH staat, dat ze NL idd overslaan. Dat vorige concert in de HMH waren ze ook pissed. 'This is a fucking rock concert, stand up!, stand up!'. (en vervolgens bleef dat 3fm publiek zitten natuurlijk ;e )

Link naar opmerking
Deel via andere websites