MetalMichael Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Wilfried de Jong presenteert komende zomer het tv-programma Zomergasten. Dat heeft een woordvoerster van de VPRO laten weten. Wie zijn gasten zijn, is nog niet bekend. De Jong volgt de Belgische tv-maker en muzikant Jan Leyers op, die het programma vorig jaar presenteerde, meldt het ANP. De Jong maakt al langer televisie voor de VPRO, waaronder het interviewprogramma 24 uur met..., waarin hij 24 uur doorbrengt met een gast in de studio. De Jong is ook actief als schrijver en hij maakt theaterprogramma's. Een geslaagde uitzending van Zomergasten "is geen psychologische test of doorzaagact", zegt De Jong. "Je maakt een biografie van iemand, maar je moet vooral op zoek naar de reden waarom iemand een fragment toont. Dan kom je uit bij iemands kennis, of persoonlijkheid, of gekte. Als dat logisch op elkaar inwerkt, is dat de ideale avond." De eerste aflevering van Zomergasten is 28 juli. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Wilfried de Jong presenteert komende zomer het tv-programma Zomergasten. Dat heeft een woordvoerster van de VPRO laten weten. Wie zijn gasten zijn, is nog niet bekend. De Jong volgt de Belgische tv-maker en muzikant Jan Leyers op, die het programma vorig jaar presenteerde, meldt het ANP. De Jong maakt al langer televisie voor de VPRO, waaronder het interviewprogramma 24 uur met..., waarin hij 24 uur doorbrengt met een gast in de studio. De Jong is ook actief als schrijver en hij maakt theaterprogramma's. Een geslaagde uitzending van Zomergasten "is geen psychologische test of doorzaagact", zegt De Jong. "Je maakt een biografie van iemand, maar je moet vooral op zoek naar de reden waarom iemand een fragment toont. Dan kom je uit bij iemands kennis, of persoonlijkheid, of gekte. Als dat logisch op elkaar inwerkt, is dat de ideale avond." De eerste aflevering van Zomergasten is 28 juli. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Wilfried _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Goede interviewer, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Vet _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Jaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Wilfried de Jong, fenomeen op de tv _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik hoopte dat ze Jelle Brandt Corstius weer zouden vragen, maar dit is ook een goede keuze. Verder vooral benieuwd naar de gasten, die maken dit programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 De gasten maken zeker het programma, maar met Wilfried de Jong heb je wel de garantie dat een 50/50 gast leuk uitpakt. Die man kan geweldig interviewen. Zijn 24 uur met.. serie is ook super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Sevdaliza als gast. Top tv, jammer van de presentatrice. Ook wel mooi: ze verschijnt nauwelijks op Nederlandse tv en als ze het dan doet meteen zo'n 3 uur. Genieton. Mooi interview verscheen ook vandaag met haar: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/07/01/alles-of-niets-in-elk-opzicht-sevdaliza-a4048184 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2021 Share Geplaatst 4 juli 2021 (bewerkt) 3 uur naar moeten te kijken nee dank je 5 juli 2021 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) Het is de bedoeling dat je het geluid ook aanzet bij zo'n programma, @komodo25. Genoeg 'films' die daardoor ook een stuk interessanter worden. Zelf vooral benieuwd naar de aflevering met Alfred Birney. De ene keer vind ik zijn werk fantastisch, de andere keer denk ik weer 'waar ben ik aan begonnen?'. Hopelijk levert het een beeld op van de man achter de boeken en verhalen. 5 juli 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 @Titan bestaat er ook een mogelijkheid om alleen het geluid te horen? Want er zou misschien best wel wat nuttigs uit kunnen komen maar om daar 3 uur naar te moeten kijken.... dat trek ik niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 23 uur geleden zei komodo25: 3 uur naar zo'n kop moeten te kijken nee dank je Waarom laten jullie dit wel staan? Reageren erop mag niet, terwijl dit bericht pure domme, oppervlakkige, haatdragende en semi-racistische toxic is? Echt, veeg jezelf weg. Pak de goede aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Sjezus ga je lekker.... vind haar 0,0 aantrekkelijk. Niks met haatdragend of racisme te maken. Knip je teennagels is een keer kunnen we er minder makkelijk op staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Gaat het even? Ik - en samen met mij vele anderen - hebben wel wat anders te doen ook dan hier 24/7 politieagentje te spelen jongens. Laat lekker gaan als je het niet met elkaar eens bent én niet zonder op de man te spelen een gesprek of discussie aan kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 5 minuten geleden zei komodo25: Sjezus ga je lekker.... vind haar 0,0 aantrekkelijk. Niks met haatdragend of racisme te maken. Knip je teennagels is een keer kunnen we er minder makkelijk op staan Waar haal je het idee vandaan dat het relevant is wat jij van haar uiterlijk zou vinden? Het gaat om een interview van 3 uur met een artistiek figuur. Hou gewoon je mond als je niks te zeggen hebt. 5 minuten geleden zei Fantasy: Gaat het even? Ik - en samen met mij vele anderen - hebben wel wat anders te doen ook dan hier 24/7 politieagentje te spelen jongens. Laat lekker gaan als je het niet met elkaar eens bent én niet zonder op de man te spelen een gesprek of discussie aan kan gaan. Politieagentje spelen doen jullie dus wel de laatste tijd, daarmee nog vaak de verkeerde kant kiezende ook. En werkelijk, op de man spelen? Komodo doet hier niks anders dan een totaal niet relevante kutopmerking maken over het uiterlijk van een vrouw die hij niet kent. Daar begint het, hè. Dit soort afvoerputjepraat is prima hier, maar stellig terechtwijzen, ho maar. Alsjeblieft, zeg, jullie kunnen wel beter. En als je er geen zin in hebt laat dan vaker iets gaan ipv bij het geringste (verkeerd) ingrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Ik mag gewoon mijn mening geven op een forum. Of het nu relevant is volgens jou of niet. Jij haalt er van alles bij wat nergens op gebaseerd is. Jij vind die 3 uur genieten prima. Ik niet prima toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Je lult er weer om heen. Het enige waar je wat over zegt is over haar uiterlijk. Uit het niets. Terwijl het daar helemaal niet om gaat. Totaal stompzinnig. Als jij hier een foto post gaan we toch ook niet zeggen: goh, wat kijk jij dom uit je ogen, nu lees ik je berichten niet meer hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Prima joh. Ik ga geen 3 uur verspillen om naar iets te kijken wat mij irriteert. Wat zij ook voor nuttigs heeft te vertellen. Hetzelfde dat ik ook niet kan luisteren naar mensen met een klote stem. Hoe leuk die er dan ook uit mag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Haar uiterlijk 'irriteert' je? Maar goed, je was toch al verre van de doelgroep, begrijp in de eerste plaats niet waarom je zo nodig moest reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2021 Moet zeggen dat ik Hans Klok wel een geinige toevoeging vind aan het rijtje. Wat meer low culture en direct de bekendste naam. Heb hem vaker over (de historie van) zijn vak horen praten en dat was erg onderhoudend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 9 minuten geleden zei Socrates: Haar uiterlijk 'irriteert' je? Maar goed, je was toch al verre van de doelgroep, begrijp in de eerste plaats niet waarom je zo nodig moest reageren. Jup. Op dat linkje van haar staat een foto van opzij. De kaaklijn icm neus en voorhoofd. Gruwel ik van. Vandaar dat ik er niet 3 uur naar kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Al vond je haar wel prachtig, 3 uur lang kijken had voor jou sowieso weinig zin gehad. Laat maar gaan joh, oppervlakkige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Ze maakt iig erg goede muziek die doet denken aan Portishead oa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten