Juca Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Op 26-2-2019 om 09:46 zei JanVertonghen: Het kan niet slechter zijn dan 'tieskuh1985' als je naam niks met 'tieskuh' te maken heeft en je in 1997 geboren bent O dacht dat je echt zo heette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Call of Duty Modern Warfare (remastered) deze maand gratis te downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Last of Us één van de gratis games deze maand, die wilde ik altijd nog wel een keer spelen. Was ook een keer uitgeroepen tot beste game ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Echt bizar hoe groot die games tegenwoordig zijn. Heb een PS4 500 GB, maar ik kan nog geen vier spellen op die PS4 installeren. Heb nu dit: GTA V (disc): 77 GB RDR 2 (disc): 109 GB FIFA 20 (digitaal): 44 GB COD MW (disc): 117 GB Moet nu een update voor COD downloaden, maar heb niet meer genoeg ruimte op de schijf Gaat helemaal nergens over joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) heerlijk ja. Mooiste is nog dat ik RDR en COD op een disc heb, maar blijkbaar maakt dat geen donder uit want ik heb GTA digitaal en die is ook 77. COD ook nog eens groter dan RDR wat weerzinwekkend is. Wat misschien nog wel het ergste is is dat die update 2.4GB is, maar ik van ome Sony een melding kreeg dat ik zo'n 58 GB aan extra vrije ruimte nodig had. Had op dat moment 27 gb vrij. 28 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Ook zo lekker belachelijk. Betaal voor 500 GB. Daar blijft uiteindelijk 408,5 GB van over. Dan heb ik nu nog eens 57 GB aan vrije ruimte, maar je moet daarvan 50 GB overhouden ofzo? Betaal dus voor 350 GB aan ruimte, wat net genoeg is voor drie spellen waarvan ik de disc ook nog eens heb. Als ik een spel wil spelen dat niet op de PS4 staat, dan moet ik elke keer dat kopieer- en/of downloadproces doorlopen? Diep en diep triest. 28 oktober 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Treurig idd die schijfruimte. Gelukkig zijn games als Frozen meer paar MB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Heb me even ingelezen, dingen zijn wel een stuk duidelijker geworden voor me nu. Verschilt per game, maar bij bijvoorbeeld COD moet je dus 117 GB (grootte spel) + 2,5 GB (grootte patch) aan vrije ruimte hebben. Vind het echt heel bizar klinken, maar goed. Dat is niet bij elke game zo, maar COD staat daar wel al lange tijd om bekend. GTA V helaas verwijderd, maar wil die eigenlijk nog wel een aantal keer spelen komend jaar. PS5 komt pas eind 2020 uit, dus twijfel om een externe HDD te bestellen voor die PS4. Echt belachelijk dat dat moet omdat je anders niet meer dan drie games kan spelen, maar het zij zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Niet alle spellen zijn zo groot toch? Ik heb nu op mijn PS4: RDR2, GTAV, NB2K17, MLB The Show 15, Firewatch staan en nog wel ruimte over hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Klopt. Ook niet alle HDDs zijn ook even groot. Heb je 500 GB of 1 TB? @Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 500GB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Ben ik blij dat ik hier geen last meer van heb #pcmasterrace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Mijn hypermoderne moeder had een ps4 staan die ze nooit gebruikt. Heb hem even opgepikt en Spiderman, God of war, Horizon Zero Dawn en Destiny 2 erbij gehaald. Destiny is echter niet veel zonder ps plus. Waar halen jullie dit? Ergens een beetje goedkoop aan te schaffen voor een paar maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Op 21-12-2019 om 19:39 zei Beppu: Mijn hypermoderne moeder had een ps4 staan die ze nooit gebruikt. Heb hem even opgepikt en Spiderman, God of war, Horizon Zero Dawn en Destiny 2 erbij gehaald. Destiny is echter niet veel zonder ps plus. Waar halen jullie dit? Ergens een beetje goedkoop aan te schaffen voor een paar maanden? Geen idee of het nog zo is, maar zoontje ps4 gekocht voor zijn verjaardag en daar kon ik plus opzetten voor omgerekend 4 euro in de maand ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 Iemand suggesties voor een race-game? Need for Speed Heat is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 Ja, vind ik wel. Het is heel erg arcade racing, natuurlijk en niet simulator-achtig, zoals Gran Turismo. Maar de customization is heel goed en de story-mode ook, al is die wat kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 19 uur geleden zei Steels: Iemand suggesties voor een race-game? Need for Speed Heat is dat wat? Speel ik nog wekelijks, best een goede Need for Speed. Staat zeker in mijn top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Mijn pa van 60 heeft vandaag dus ook maar een Playstation gekocht Hij is niet zo een ervaren gamer maar een schietspel lijkt hem bijvoorbeeld wel leuk.J Jullie nog een suggestie voor games voor m'n pa? Gewoon simpel, en qua schietspellen niet met zombies ofzo F1, Fifa en andere sportgames gaat hij al halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 De Nathan Drake collection van Uncharted is nu gratis voor de PS. Als je die op het laagste niveau speelt is het niet heel lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Op 20-4-2020 om 19:03 zei CrisChivu: Mijn pa van 60 heeft vandaag dus ook maar een Playstation gekocht Hij is niet zo een ervaren gamer maar een schietspel lijkt hem bijvoorbeeld wel leuk.J Jullie nog een suggestie voor games voor m'n pa? Gewoon simpel, en qua schietspellen niet met zombies ofzo F1, Fifa en andere sportgames gaat hij al halen Laat hem in de store kijken bij de oude Call of Duties. Die zijn voor een prikkie op te halen en zijn prima om te spelen En anders wat Erwin zegt. Dat is altijd leuk en zijn gelijk 3 spellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 (bewerkt) Er is ook een gratis poker game in de app. Weet niet of dat wat voor em is. Icoontje van de game is een vrouw met flinke decolleté. Dan vind ie em wel. 30 april 2020 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Denk dat het hem zeker zal aanspreken, en het pokeren ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Oeh en deze maand gratis City Skylines en Farm Simulator ? Eerst ff metropool bouwen en dan ontspannen op de virtuele tractor ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 21 minuten geleden zei Lazy: Oeh en deze maand gratis City Skylines en Farm Simulator ? Eerst ff metropool bouwen en dan ontspannen op de virtuele tractor ?? Dat eerste zou heel vet zijn https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP4139-CUSA06407_00-CITIESPS4GAME001 Hier staat ie nog niet gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten