Markuss Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 (bewerkt) Vandaag ook maar een PS4 aangeschaft: Console + 2 controllers én FIFA'17 = € 329,- (Bij MediaMarkt, 20 terug via cashback. 25 november 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 november 2016 Share Geplaatst 26 november 2016 Vandaag ook maar een PS4 aangeschaft: Console + 2 controllers én FIFA'17 = € 329,- (Bij MediaMarkt, 20 terug via cashback. Hier hetzelfde, alleen dan zonder FIFA. Was echter wel helemaal leeg in de winkel dus wordt Maandag pas geleverd. Afin, dat komen we dan ook nog wel door :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Ik ook maar een PS4 slim + 2 controllers gekocht met Until Dawn er bij. 27 november 2016 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Zijn er al mensen met de PS4 pro? Ik twijfel tussen de pro of gewoon de slim versie. Verschil in prijs is best wel groot. Pro 388 zonder iets erbij, slim versie kan voor 300 inlusief extra controller en een game. Is het verschil in prijs de moeite waard? Wat zal ik doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Er zijn veel klachten over de Pro dus ik zou die nu (nog) niet kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Als ik er nog geen zou hebben, zou ik sowieso voor de pro gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Er zijn veel klachten over de Pro dus ik zou die nu (nog) niet kopen. Wat voor klachten zijn er dan? Ik heb wat reviews gezien maar hij is een stuk sneller en krachtiger toch? Als ik er nog geen zou hebben, zou ik sowieso voor de pro gaan. Lastig, scheelt 200,- kan ook 4 nieuwe vette games kopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Is er een mogelijkheid dat je iedere andere speler gewoon kan muten. Speelde laatst Fifa Season zat er een 10- jarig jongetje toch door de mic te blèren. Onder andere werd ik uitgemaakt voor 'Vuile nazihond' en 'Trieste Kokosnoot :-D' omdat ik het spel niet op pauze zet. Dus ik versla dat mannetje met 3-0 en stuur hem even een berichtje dat het niet echt sjiek is om ander spelers uit te maken voor nazihond oid. Krijg ik een 'ban' van Playstation :r... Dus playstation maar een mail gestuurd met de vertaalde versie en de strekking van het verhaal en hebben ze de ban opgeheven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Is er een mogelijkheid dat je iedere andere speler gewoon kan muten. Speelde laatst Fifa Season zat er een 10- jarig jongetje toch door de mic te blèren. Onder andere werd ik uitgemaakt voor 'Vuile nazihond' en 'Trieste Kokosnoot :-D' omdat ik het spel niet op pauze zet. Dus ik versla dat mannetje met 3-0 en stuur hem even een berichtje dat het niet echt sjiek is om ander spelers uit te maken voor nazihond oid. Krijg ik een 'ban' van Playstation :r... Dus playstation maar een mail gestuurd met de vertaalde versie en de strekking van het verhaal en hebben ze de ban opgeheven. Neem aan dat ze hem dan een ban hebben gegeven? Ik heb geen idee of je bij Fifa iemand kan muten, gooi dan vaak gewoon het oortje in mijn controller en zet 'm op mute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Iemand al een mooie aanbieding van de Pro gespot? Had verwacht die rond deze tijd wel tegen te komen maar zie alleen maar aanbiedingen met de slim versie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Denk ook niet dat er nog een mooie aanbieding komt zosnel na een release. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) Ik kon niet wachten dus heb hem maar voor 388 bij de mediamarkt gehaald. Zijn er nog must have spellen? Ik heb Fifa 17 en The Last of Us kan ik volgende week lenen. Welke moet ik nog meer in mijn verzameling hebben? Edit: Het liefst van een euro of 20. Mogen dus best wat oudere games zijn die nog steeds erg goed zijn. Op welke site kan ik het best een beetje rondneuzen en heeft de beste prijzen? 19 december 2016 bewerkt door Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Rocket league is het spel waar de prijs/tijd aan vermaak verhouding veruit het hoogst is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Ik kon niet wachten dus heb hem maar voor 388 bij de mediamarkt gehaald. Zijn er nog must have spellen? Ik heb Fifa 17 en The Last of Us kan ik volgende week lenen. Welke moet ik nog meer in mijn verzameling hebben? Edit: Het liefst van een euro of 20. Mogen dus best wat oudere games zijn die nog steeds erg goed zijn. Op welke site kan ik het best een beetje rondneuzen en heeft de beste prijzen? http://www.budgetgaming.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Is er een mogelijkheid dat je iedere andere speler gewoon kan muten. Speelde laatst Fifa Season zat er een 10- jarig jongetje toch door de mic te blèren. Onder andere werd ik uitgemaakt voor 'Vuile nazihond' en 'Trieste Kokosnoot :-D' omdat ik het spel niet op pauze zet. Dus ik versla dat mannetje met 3-0 en stuur hem even een berichtje dat het niet echt sjiek is om ander spelers uit te maken voor nazihond oid. Krijg ik een 'ban' van Playstation :r... Dus playstation maar een mail gestuurd met de vertaalde versie en de strekking van het verhaal en hebben ze de ban opgeheven. Ik heb dat ook vaak met Project CARS, dat de lobby alleen maar loopt te bleren. Wat ik dan doe is een private-party maken en dan hoor je niemand. Werkt echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Little Big Planet 3 is gratis te downloaden in de PS store. Geen idee of het was is, maar gratis is altijd goed :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Is er iemand die hier zijn PS4 harde schijf heeft uitgebreid? Zo ja wat is een goede aankoop? Mijn 500 gb raakt nu wel vol na 3 jaar gebruik. Niet heel veel zin om dingen te verwijderen en aangezien de 1e DLC van Battlefield eraan komt kan hij weleens snel vol raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 (bewerkt) Met de nieuwe firmware-update van Playstation kun je een externe harde schijf via USB 3.0 er aansluiten. Hoef je verder niks te veranderen. Moet je nog wel even wachten tot die update uitkomt. http://www.theverge.com/circuitbreak...oftware-update 7 februari 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dat Sony is ook echt heel erg triest hè. Tering. Betaal je tegenwoordig voor online spelen, is het nog slecht. Is het een paar jaar terug ook nog eens van €50 naar €60 gegaan. Voor dat geld heb je echt te vaak gezeik met parties maken enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 13 uur geleden zei JanVertonghen: Dat Sony is ook echt heel erg triest hè. Tering. Betaal je tegenwoordig voor online spelen, is het nog slecht. Is het een paar jaar terug ook nog eens van €50 naar €60 gegaan. Voor dat geld heb je echt te vaak gezeik met parties maken enzo. Ben benieuwd wanneer je eindelijk is je PSN kunt veranderen. Loop al jaren met zo'n achterlijke naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Zojuist zei Jespresso: Ben benieuwd wanneer je eindelijk is je PSN kunt veranderen. Loop al jaren met zo'n achterlijke naam. Het kan niet slechter zijn dan 'tieskuh1985' als je naam niks met 'tieskuh' te maken heeft en je in 1997 geboren bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Het kan niet slechter zijn dan 'tieskuh1985' als je naam niks met 'tieskuh' te maken heeft en je in 1997 geboren bent xJSNz- komt aardig in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 6 minuten geleden zei Jespresso: xJSNz- komt aardig in de buurt In de tijd van Xx_OpTiC_sNiPeZ_xX was dat anders toch een hippe naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 2 minuten geleden zei JanVertonghen: In de tijd van Xx_OpTiC_sNiPeZ_xX was dat anders toch een hippe naam True Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Die van mij was nog erger. Elsjorro was bezet, dus kreeg ik de suggestie coolelsjorro. Niet gekeken, maar doorgeklikt omdat ik natuurlijk wou rammen. Tot aan de verkoop aan die naam vast gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten