Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Vandaag ook maar een PS4 aangeschaft: Console + 2 controllers én FIFA'17 = € 329,- (Bij MediaMarkt, 20 terug via cashback.

Hier hetzelfde, alleen dan zonder FIFA. Was echter wel helemaal leeg in de winkel dus wordt Maandag pas geleverd. Afin, dat komen we dan ook nog wel door :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn veel klachten over de Pro dus ik zou die nu (nog) niet kopen.

Wat voor klachten zijn er dan? Ik heb wat reviews gezien maar hij is een stuk sneller en krachtiger toch?

Als ik er nog geen zou hebben, zou ik sowieso voor de pro gaan.

Lastig, scheelt 200,- kan ook 4 nieuwe vette games kopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid dat je iedere andere speler gewoon kan muten. Speelde laatst Fifa Season zat er een 10- jarig jongetje toch door de mic te blèren.

Onder andere werd ik uitgemaakt voor 'Vuile nazihond' en 'Trieste Kokosnoot :-D' omdat ik het spel niet op pauze zet. Dus ik versla dat mannetje met 3-0 en stuur hem even een berichtje dat het niet echt sjiek is om ander spelers uit te maken voor nazihond oid. Krijg ik een 'ban' van Playstation :r... Dus playstation maar een mail gestuurd met de vertaalde versie en de strekking van het verhaal en hebben ze de ban opgeheven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid dat je iedere andere speler gewoon kan muten. Speelde laatst Fifa Season zat er een 10- jarig jongetje toch door de mic te blèren.

Onder andere werd ik uitgemaakt voor 'Vuile nazihond' en 'Trieste Kokosnoot :-D' omdat ik het spel niet op pauze zet. Dus ik versla dat mannetje met 3-0 en stuur hem even een berichtje dat het niet echt sjiek is om ander spelers uit te maken voor nazihond oid. Krijg ik een 'ban' van Playstation :r... Dus playstation maar een mail gestuurd met de vertaalde versie en de strekking van het verhaal en hebben ze de ban opgeheven.

Neem aan dat ze hem dan een ban hebben gegeven? Ik heb geen idee of je bij Fifa iemand kan muten, gooi dan vaak gewoon het oortje in mijn controller en zet 'm op mute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet wachten dus heb hem maar voor 388 bij de mediamarkt gehaald. Zijn er nog must have spellen? Ik heb Fifa 17 en The Last of Us kan ik volgende week lenen. Welke moet ik nog meer in mijn verzameling hebben?

Edit: Het liefst van een euro of 20. Mogen dus best wat oudere games zijn die nog steeds erg goed zijn.

Op welke site kan ik het best een beetje rondneuzen en heeft de beste prijzen?

bewerkt door Dr. Bibber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet wachten dus heb hem maar voor 388 bij de mediamarkt gehaald. Zijn er nog must have spellen? Ik heb Fifa 17 en The Last of Us kan ik volgende week lenen. Welke moet ik nog meer in mijn verzameling hebben?

Edit: Het liefst van een euro of 20. Mogen dus best wat oudere games zijn die nog steeds erg goed zijn.

Op welke site kan ik het best een beetje rondneuzen en heeft de beste prijzen?

http://www.budgetgaming.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook vaak met Project CARS, dat de lobby alleen maar loopt te bleren. Wat ik dan doe is een private-party maken en dan hoor je niemand. Werkt echt top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die hier zijn PS4 harde schijf heeft uitgebreid? Zo ja wat is een goede aankoop?

Mijn 500 gb raakt nu wel vol na 3 jaar gebruik. Niet heel veel zin om dingen te verwijderen en aangezien de 1e DLC van Battlefield eraan komt kan hij weleens snel vol raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei JanVertonghen:

Dat Sony is ook echt heel erg triest hè. Tering. Betaal je tegenwoordig voor online spelen, is het nog slecht. Is het een paar jaar terug ook nog eens van €50 naar €60 gegaan. Voor dat geld heb je echt te vaak gezeik met parties maken enzo.

Ben benieuwd wanneer je eindelijk is je PSN kunt veranderen. Loop al jaren met zo'n achterlijke naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites