Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Het zal ook best iets te maken hebben met je internet maar kom op, het kan toch niet zo zijn dat ze zomaar je IP blocken omdat ze een DDOS aanval willen voorkomen en daardoor duizenden mensen niet kunnen inloggen bij PSN?

Misschien dat ze op een bepaalde manier jouw IP hebben getraceerd als lid van een bot-net. Dus wellicht is je PC wel geïnfecteerd ofzo, je weet het niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even afkloppen hoor, maar toch frappant dat ik daar nog nooit last van heb gehad. Nog geen enkele disconnect op FIFA16 en kan altijd gewoon inloggen.

Als het hele netwerk plat ligt kan je ook niet gamon hoor. Dan heb je geluk datje op dat moment geqoon niet speelt.

Inmiddels al weer gefixt trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat ze op een bepaalde manier jouw IP hebben getraceerd als lid van een bot-net. Dus wellicht is je PC wel geïnfecteerd ofzo, je weet het niet...

Ja nja ik heb op internet gekeken en er zijn duizenden mensen met hetzelfde probleem, dan kan het probleem niet alleen bij mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nja ik heb op internet gekeken en er zijn duizenden mensen met hetzelfde probleem, dan kan het probleem niet alleen bij mij liggen.

Een bot-net bestaat ook echt uit duizenden computers hoor :checkit: Al wil ik je nu niet 'bang' maken dat jouw computer geïnfecteerd is hoor, ik heb ook geen flauw idee.

Maar ik ben het met je eens dat het zeer vreemd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik game eigenlijk juist vrij weinig naar mijn gevoel. Er zijn dagen dat mijn PS gewoon niet eens aanstaat. Ik denk dat ik gewoon vrij efficient game. InFamous: First Light is een spel dat maar 10 uur in beslag neemt. (voor te platten). Far Cry wat langer, maar daar was ik al in maart mee begonnen. Outlast zou ook maar 5 uur duren, en Dying Light is gewoon weer een grote game die ik hoop deze maand uit te spelen, maar die ga ik vermoedelijk niet platten. Als ik een dag of 3-4 eens een uur of 4 speel, is die game gewoon uitgespeeld hoor?

Die recordrun was trouwens nog maar mijn derde keer in die arena daar. Je moet in iedere arena (5 arena's) 500.000 punten halen (wat vrij easy is), en dan erna moest ik de challenges doen, en terwijl ik de challenges probeerde te halen, merkte ik dat ik het heel erg goed doet, en weinig fouten maakte en ik heb dat lang volgehouden, en ik eindigde 592ste. van de 100.000 (wellicht nog meer) ongeveer. :)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had mijn PS4 al heel lang niet aangeraakt. Kreeg een melding dat ik met een USB opslagapparaat een update moest downloaden. Uiteindelijk via veilige modus gewoon via internet geprobeerd en dan doet die de 'gewone' update. Echter na het opnieuw opstarten geeft die exact dezelfde melding weer. Iemand bekend met dit probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al een tijdje uit de gamewereld, maar zou graag weer een PS4 kopen, alleen had ik nog wat vragen. Worden er nog Sinterklaas aanbiedingen/bundels verwacht, of zijn deze al voorbij? Is de 500gb versie genoeg of moet je echt een 1TB versie hebben? Qua gebruik zal ik max 5 uurtjes in de week PES, NBA en misschien een shooter spelen. En dan zag ik nog een normale, slim en pro versie? Iemand die mij een beetje op weg kan helpen naar een goede deal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al een tijdje uit de gamewereld, maar zou graag weer een PS4 kopen, alleen had ik nog wat vragen. Worden er nog Sinterklaas aanbiedingen/bundels verwacht, of zijn deze al voorbij? Is de 500gb versie genoeg of moet je echt een 1TB versie hebben? Qua gebruik zal ik max 5 uurtjes in de week PES, NBA en misschien een shooter spelen. En dan zag ik nog een normale, slim en pro versie? Iemand die mij een beetje op weg kan helpen naar een goede deal?

500 gb is denk ik genoeg om +- een spel of 10 te installeren. En met een PS4 moet je het spel geinstalleerd hebben op je harde schijf om het te kunnen spelen. Mocht je dit aantal dus overschrijden zul je eerst een oud spel moeten verwijderen. In de praktijk betekent dat dus dat je geen 10 spellen tegelijkertijd om reguliere basis kunt spelen. (want het kost je dan tijd om hem opnieuw te installeren, ander spel te verwijderen etc.) Voor de casual gamer zal 500GB echter wel voldoende zijn denk ik zo. De Pro is vooral goed als je een 4k UHD TV hebt om hem op te spelen, anders zal het verschil alleen een tikkeltje snelheid zijn en zul je er grafisch niet veel van merken denk ik. De Slim is een beetje de standaard nu, is eigenlijk een normale PS4 alleen dan wat stiller en compacter volgens mij.

Ovgerigens heb ik er zelf geen, dus deze informatie is vooral gebaseerd op wat ik heb gezien bij anderen/zelf heb uitgezocht in het verleden. Mocht ik een mooie deal tegenkomen dan pik k er zelf binnenkort ook eens ''eén op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarvoor is 500 GB echt wel voldoende. Het is pas als je 6-7 games tegelijk wil spelen dat het nipt wordt. Let wel op dat nieuwe games steeds meer en meer plek in beslag nemen. Infinite Warfare zit nu al aan 90 GB bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 500gb is zoals gezegd zeker voldoende. Een maat van mij heeft zelfs een SSD harde schijf geïnstalleerd en dan heb je misschien wat minder qua spellen, maar je spellen zelf worden wel sneller opgestart.

Qua bundels kun je op onderstaande links kijken, maar ik denk dat er elk moment bundels kunnen komen ivm Sinterklaas/Kerst periode.

http://www.playstation4club.nl/playstation-4-bundels/

http://www.ps4-kopen.com/ps4-bundels/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel mannen, dan ga ik nog even wachten op een mooie aanbieding die voorbij komt

Tip, meld je aan bij Pepper (de aanbiedingen site, niet te dating site ;) ) daar kun je een alert instellen en alle aanbiedingen met de PS4 komen dan voorbij. Ik wacht zelf ook op een mooie aanbieding voor de PS4 pro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites