RanDMC Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Eensch. Al is het bedoeld om copycats tegen te gaan enzo lijkt me, anders kan je 30 mensen dezelfde game laten installeren terwijl maar 1 betaalt. Al zou daar vast ook wel een oplossing voor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 ik behoor nog tot een van de weinigen die nog geen playstation/xbox heeft. Als ik er een krijg voor mijn verjaardag (daarom mag het ook niet asociaal veel kosten) denk ik dat ik GTA 5, FIFA en een racespel ga spelen Wat je kunt doen is naar een tweede hands zaak gaan. Hier heb ik vorig jaar voor 130 euro een PS3 gekocht en je hebt daar een maand garantie op. Ze controleren zelf of het apparaat in orde is uiteraard, dus die zorgen heb je niet. http://www.usedproducts.nl/ Verder, als je een nieuwe PS4 wilt kopen, heb je hier een aanbieding van Bol.com met GTA5. Dan hoef je alleen de nieuwste FIFA en een racespel (Project Cars) te kopen. http://www.bol.com/nl/d/algemeen/voordeelbundel-10-euro-korting/267600008/index.html?Referrer=ADVNLPPcefa4300cdbf9297007e5b32fb000029817 Kijk maar wat je doet. Ik heb goede ervaringen bij Usedproducts gehad. Ik wilde namelijk niet 250 euro betalen voor een PS3, terwijl de PS4 al uit was. Half jaar geleden echter een nieuwe PS4 gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Wat je kunt doen is naar een tweede hands zaak gaan. Hier heb ik vorig jaar voor 130 euro een PS3 gekocht en je hebt daar een maand garantie op. Ze controleren zelf of het apparaat in orde is uiteraard, dus die zorgen heb je niet. http://www.usedproducts.nl/ Verder, als je een nieuwe PS4 wilt kopen, heb je hier een aanbieding van Bol.com met GTA5. Dan hoef je alleen de nieuwste FIFA en een racespel (Project Cars) te kopen. http://www.bol.com/nl/d/algemeen/voordeelbundel-10-euro-korting/267600008/index.html?Referrer=ADVNLPPcefa4300cdbf9297007e5b32fb000029817 Kijk maar wat je doet. Ik heb goede ervaringen bij Usedproducts gehad. Ik wilde namelijk niet 250 euro betalen voor een PS3, terwijl de PS4 al uit was. Half jaar geleden echter een nieuwe PS4 gekocht. ik denk toch dat ik voor een PS3 ga en hopelijk heeft de mediamarkt die nog op voorraad liggen. Prijs voor een PS3 maakt mij niet zoveel uit (ouders betalen toch) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Als je ouders toch betalen zou ik een PS4 nemen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Als je ouders toch betalen zou ik een PS4 nemen :cab: Precies ja. Je kan nu veel beter PS4 dan PS3 nemen. Alle komende games zullen vooral voor PS4 gemaakt zijn/worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Het mocht niet al te veel kosten, gaf hij volgens mij aan in een eerdere post. Mijn advies voor jou [MENTION=13596]Vlonkie[/MENTION]; neem dat geld aan, wat eigenlijk bedoeld is voor de PS3 ;c Leg zelf nog wat geld bij en koop een PS4. Aan een PS3 heb je echt niks, zoals Kyrill hierboven aangeeft. Er worden tegenwoordig zelfs games van de PS3 ge-remastered voor de PS4, dus een PS3 stelt niet zoveel meer voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Wil ook een ps4 kopen. Is 500gb eigenlijk genoeg of ben ik beter af met de 1tb versie. Vind stiekem de witte versie er wel gelikt uitzien. Die is 500gb. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Ik heb mijn PS4 nu zo'n jaar lang, heb er aardig wat spellen op staan en heb volgens mij nog niet eens de helft van mijn 500GB gebruikt. En als je ooit ruimte tekort komt, kun je gewoon een paar spellen deïnstalleren. Je kunt ze toch altijd weer terug installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Het is de 500gb witte geworden. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Yes, dat hoopte ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Verdorie ben ik je toch die 200 euro verschuldigd hè [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Wil ook een ps4 kopen. Is 500gb eigenlijk genoeg of ben ik beter af met de 1tb versie. Vind stiekem de witte versie er wel gelikt uitzien. Die is 500gb. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Prijzen zijn gelijk, dus gewoon koop gewoon die met 1tb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Eergister megaman 1 t/m 6 gekocht in de PS store. Wat heerlijk om die games weer te spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Eergister megaman 1 t/m 6 gekocht in de PS store. Wat heerlijk om die games weer te spelen :D Ja zag je zo'n game spelen. Hoeveel kostte dat grapje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ja zag je zo'n game spelen. Hoeveel kostte dat grapje? Grapje?????????????????????? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Grapje?????????????????????? :( Oh, sorry. Hoeveel kostte die grap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Oh, sorry. Hoeveel kostte die grap? €15,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Oh, sorry. Hoeveel kostte die grap? 15 euro (K) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 15 euro (K) Hoeveel is dat omgerekend in dropveters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het 300 kikkertjes zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Die downloadsnelheden op de PS momenteel :cab:. Update van 4.3GB duurt even 4 uur. Terwijl ik daar op de pc maximaal een uur over doe. Sony get your shit together :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Man helemaal vergeten dat mijn psn verlopen is ;e , morgen maar ff bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Bij mij ook gok ik, denk bij wel meer omdat veel mensen hem rond FIFA 15 kochten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Haha, je bij mij dus ook, morgen maar even een nieuwe kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Die downloadsnelheden op de PS momenteel :cab:. Update van 4.3GB duurt even 4 uur. Terwijl ik daar op de pc maximaal een uur over doe. Sony get your shit together :LO: De Fifa 16 demo duurder laatst 16 uur bij mij. ;c Echt niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten