Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ubisoft verwacht ik dus helemaal niets meer van. Overal dezelfde trucjes toepassen.

True That, ze waren innovatief met de eerste AC en Far Cry maar daarna holt het achteruit. Tegenwoordig hebben ze meer haat dan EA die hun sportgames nog wel goed maken. The Division lijkt me na E3 ook al niets terwijl ik er echt naar uitkeek, lijkt me nu beetje Destiny 2. For Honor lijkt me wel weer vet. Ook omdat het toaal iets anders is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil extra PS3 controller kopen. Wil zo goedkoop mogelijk maar wel gegarandeerde kwaliteit. Iemand tips?

Kwam zelf deze tegen, lijkt gewone controller maar is erg goedkoop:

http://www.i-mania.nl/ps3-dualshock-3-bluetooth-wireless-sixaxis-controller-zwart-controller1.html?ref=gmc&gclid=CJPfhpW42MYCFVMatAodE_MBbg

Kan ie zo goedkoop zijn? Ik heb zelf geen idee, zijn in de winkel standaard 45€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil extra PS3 controller kopen. Wil zo goedkoop mogelijk maar wel gegarandeerde kwaliteit. Iemand tips?

Kwam zelf deze tegen, lijkt gewone controller maar is erg goedkoop:

http://www.i-mania.nl/ps3-dualshock-3-bluetooth-wireless-sixaxis-controller-zwart-controller1.html?ref=gmc&gclid=CJPfhpW42MYCFVMatAodE_MBbg

Kan ie zo goedkoop zijn? Ik heb zelf geen idee, zijn in de winkel standaard 45€

Lijkt me gewoon goed spul. Zit tevens garantie op voor een jaar, weinig mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je goedkoper ga ik hem niet krijgen zeker? Of moet ik dan gaan voor een PS3 of een Xbox?

Nee dit zijn sites (net als budgetgaming.nl) die het gewoon dagelijk bij houden, dus veel goedkoper gaat het inderdaad niet lukken. Tenzij je net als wat Rens zegt op Marktplaats gaat zoeken, daar kan je nog wel eens geluk hebben dat iemand 'm niet bevalt en de playstation maar weinig gebruikt heeft. Weet niet hoe intensief je gamet en of je games speelt die elk jaar een update krijgen (Fifa, NBA etc) want anders is het imo zonde om een PS3/Xbox te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dit zijn sites (net als budgetgaming.nl) die het gewoon dagelijk bij houden, dus veel goedkoper gaat het inderdaad niet lukken. Tenzij je net als wat Rens zegt op Marktplaats gaat zoeken, daar kan je nog wel eens geluk hebben dat iemand 'm niet bevalt en de playstation maar weinig gebruikt heeft. Weet niet hoe intensief je gamet en of je games speelt die elk jaar een update krijgen (Fifa, NBA etc) want anders is het imo zonde om een PS3/Xbox te halen.
ik behoor nog tot een van de weinigen die nog geen playstation/xbox heeft. Als ik er een krijg voor mijn verjaardag (daarom mag het ook niet asociaal veel kosten) denk ik dat ik GTA 5, FIFA en een racespel ga spelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal wel gewoon een luie hond zijn, maar ik vind het altijd een grote moeite om van game te verwisselen... Lekker ouderwets CD'tjes :cab:

Hopelijk komt er (binnenkort) nog eens een update dat je je games gewoon op de hardeschijf kan installeren zodat je lekker vlot kan wisselen van game (kan bij de Xbox wel volgens mij). Want ik wil natuurlijk wel gewoon een fysiek spel als ik het koop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites