Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

The Order: 1886 (Limited Edition)

Grafisch zeer mooi en een heerlijke gameplay. Voor mensen die van schieten, actie en strategie houden een absolute aanrader!

Wie kan ik voor € 40,- gelukkig maken met deze fantastische game?! De aankoopprijs was 59,99.

Mocht dit niet zijn toegestaan; graag de reactie verwijderen =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraag aan jullie! Ik heb momenteel een Xbox360 waar ik regelmatig weleens mee game. Nu hoorde ik dat de PS4 grafisch een stuk beter is dan de XboxOne. Ik heb een Curved UltraHD TV van Samsung en vind de scherpte etc altijd wel belangrijk. Daarnaast moet je bij XBOX betalen om online te kunnen spelen, is dit bij PS4 nog steeds gratis of moet je daar inmiddels ook voor betalen?

Wat raden jullie mij aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS4 moet je nu ook voor betalen ;)

Grafisch weet ik niet of er veel verschil is. Weet wel dat veel mensen een PS4 hebben. Dus dat je dan online tegen veel mensen kunt spelen. Nadeel van PS4 is wel dat het netwerk er best vaak uit ligt. Weet niet hoe dat bij de xbox one is. Maar bij xbox 360 had ik nooit problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grafisch weet ik niet of er veel verschil is. Weet wel dat veel mensen een PS4 hebben. Dus dat je dan online tegen veel mensen kunt spelen. Nadeel van PS4 is wel dat het netwerk er best vaak uit ligt. Weet niet hoe dat bij de xbox one is. Maar bij xbox 360 had ik nooit problemen.

Er zijn volgens mij ook miljoenen Xbox one spelers dus denk niet dat dat veel uitmaakt. Ik ben van mening dat het een gevoelskeuze is. De een houd van een ps en de ander van Xbox. Grafisch zal de ps4 een heel klein tikkeltje beter zijn, Xbox one heeft naar mijn mening veel fijnere controllers.

Zelf voor de Xbox one gekozen, maar had net zo goed ps4 kunnen zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd gaat het best prima met PSN hoor :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites