Mangata Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Ik hoop the last of us nog voor een leuk spelletje te ruilen, wie o wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Komende maand de DLC van Infamous gratis voor PS plus users. Infamous First Light. Ben ik ff blij dat ik die nog niet gekocht had :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Iemand bekend wanneer PSN weer helemaal terug is? Werkt helaas niet bij mij. Wat ik heb gedaan is nadat ik één van die opties had geprobeerd, weer op de standaard manier gezet. Op de PS3 werkte dat direct (kon al de 26e en 27e online). Maat van mij kon gisteren op dezelfde manier op de PS4 online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Wat ik heb gedaan is nadat ik één van die opties had geprobeerd, weer op de standaard manier gezet. Op de PS3 werkte dat direct (kon al de 26e en 27e online). Maat van mij kon gisteren op dezelfde manier op de PS4 online. Doet het inmiddels alweer bij mij, maar bedankt voor de tip voor de volgende keer. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Leuk, het werkt weer. Maar ik had zo'n card voor PS+ abbo. Werd van i'net gegooid na invoeren, nu probeer ik het opnieuw zegt-ie dat de code al in gebruik is. Maar een PS+ abbo, ho maar. Wat kan ik het beste doen, ff Customer Service contacten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Effe bellen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Hoe lang is standaard de garantie van Sony op een PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Hoe lang is standaard de garantie van Sony op een PS4? 1 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) 1 jaar. Ook kort eigenlijk, hoe kan het dat bijvoorbeeld Bol en Cool Blue aangeven dat er 2 jaar garantie is? Kan via een kennis van een vriend een PS4 kopen met 2 controllers, camera en 14 games voor €600,- hij is echter al ongeveer een jaar oud dus geen garantie meer en dat houd me toch wel erg tegen. De games die erbij zitten zijn Op cd: GTA 5 Far Cry 4 Call of duty Advanced warfare Fifa 15 Drive club Fifa 14 Call of duty Ghosts Watch Dogs Battlefield 4 Killzone Need for speed rivals Assasins creed unity Infamous Knack En op de console zelf nog Last of us Minecraft 1 januari 2015 bewerkt door aat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Ook kort eigenlijk, hoe kan het dat bijvoorbeeld Bol en Cool Blue aangeven dat er 2 jaar garantie is? Kan via een kennis van een vriend een PS4 kopen met 2 controllers, camera en 14 games voor €600,- hij is echter al ongeveer een jaar oud dus geen garantie meer en dat houd me toch wel erg tegen. De games die erbij zitten zijn Op cd: GTA 5 Far Cry 4 Call of duty Advanced warfare Fifa 15 Drive club Fifa 14 Call of duty Ghosts Watch Dogs Battlefield 4 Killzone Need for speed rivals Assasins creed unity Infamous Knack En op de console zelf nog Last of us Minecraft Erg dikke games wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Ook kort eigenlijk, hoe kan het dat bijvoorbeeld Bol en Cool Blue aangeven dat er 2 jaar garantie is? Kan via een kennis van een vriend een PS4 kopen met 2 controllers, camera en 14 games voor €600,- hij is echter al ongeveer een jaar oud dus geen garantie meer en dat houd me toch wel erg tegen. De games die erbij zitten zijn Op cd: GTA 5 Far Cry 4 Call of duty Advanced warfare Fifa 15 Drive club Fifa 14 Call of duty Ghosts Watch Dogs Battlefield 4 Killzone Need for speed rivals Assasins creed unity Infamous Knack En op de console zelf nog Last of us Minecraft Wel een goede prijs hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Doen! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 [MENTION=28109].Nick[/MENTION] [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION] [MENTION=12625]Mitch[/MENTION] Het is zeker een mooi pakket, waar ik over twijfel is echter dat ik die camera en de meeste games niet zal gebruiken(qua games gaat het mij vooral om Far Cry 4, Fifa 15, COD AW, Battlefield 4 en Watch Dogs. Ben van de week bij de plaatselijke gameshop geweest en die had een nieuwe voor €399,- maar ook 2 demo's. Demo 1 was af en toe gebruikt in de winkel en zat nog 20 maanden garantie op en moest €250,- kosten, optie demo 2 heeft alleen in de winkel gestaan(niet gebruikt) en heeft nog 24 maanden garantie en moet €300,- kosten. Beide is met bekabeling en 1 controller. Ik kan de games Fifa 15, COD AW, Watch Dogs en Battlefield 4 kopen voor €100,- samen, Far Cry 4 nieuw kost zo rond de €50,- met andere woorden ik heb een nieuwe met 5 games voor tussen de 400-450 euro, scheelt me 150-200 euro EN heb bijna 2 jaar garantie. Vind die andere toch een beetje tricky, ken die gozer verder niet dus als er wat is heb ik niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Demo 2 doen en de spellen die je wil spelen. Hartstikke leuk hoor, zo'n stapel van 14 games, maar zoals je al aangeeft zijn er uiteindelijk waarschijnlijk toch maar een stuk of 4 spellen die je meer dan 3x aan zult raken. Scheelt een hoop geld en je hebt nog twee jaar garantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Demo 2 doen en de spellen die je wil spelen. Hartstikke leuk hoor, zo'n stapel van 14 games, maar zoals je al aangeeft zijn er uiteindelijk waarschijnlijk toch maar een stuk of 4 spellen die je meer dan 3x aan zult raken. Scheelt een hoop geld en je hebt nog twee jaar garantie. Heb net even op MP gekeken en zag daar ook een leuke set, 2 maanden oude PS4 met bon en nog 22 maanden garantie en daarnaast de games Fifa 15 en COD Advanced warfare voor €350,- Koop ik los Watch Dogs en Far Cry voor 50 euro. Heb die winkel gebeld en die doen nu in ene moeilijk, ze willen nu die gebruikte demo voor 300 verkopen met 20 maanden garantie, de ongebruikte demo verkopen ze niet meer pffff.. Eigenlijk al klaar met een winkel als het zo gaat. Hoe zit het met de garantie als ik hem via MP koop(de factuur van de jongen staat niet op naam), gaat deze dan gewoon over op mij(omdat hij hem waarschijnlijk wel al heeft geregistreerd bij Sony omdat hij al wel online heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Garantie is console gebonden en niet persoonsgebonden [MENTION=1329]aat[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Heb net even op MP gekeken en zag daar ook een leuke set, 2 maanden oude PS4 met bon en nog 22 maanden garantie en daarnaast de games Fifa 15 en COD Advanced warfare voor €350,- Koop ik los Watch Dogs en Far Cry voor 50 euro. Heb die winkel gebeld en die doen nu in ene moeilijk, ze willen nu die gebruikte demo voor 300 verkopen met 20 maanden garantie, de ongebruikte demo verkopen ze niet meer pffff.. Eigenlijk al klaar met een winkel als het zo gaat. Hoe zit het met de garantie als ik hem via MP koop(de factuur van de jongen staat niet op naam), gaat deze dan gewoon over op mij(omdat hij hem waarschijnlijk wel al heeft geregistreerd bij Sony omdat hij al wel online heeft gespeeld. Persoonlijk zou ik hoe dan ook voor een 'nieuwe' gaan, of die demo 2 optie. Ten eerste vanwege de garantie en ten tweede omdat je bij tweedehands nooit weet wat de vorige gebruiker allemaal met het apparaat heeft uitgespookt. Maar dat is misschien meer persoonlijke voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 [MENTION=1329]aat[/MENTION]; Demo 2 zou dan mijn voorkeur hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Die compensatie door PS ;e. 5 dagen extra ps+ en 10% korting eenmalig op je hele winkelwagen in de store. Compenseer dan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Idd. Lafjes hoor, heb je toch geen flikker aan. Gooi er dan een goeie, gratis populaire game tegenaan ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Die compensatie door PS ;e. 5 dagen extra ps+ en 10% korting eenmalig op je hele winkelwagen in de store. Compenseer dan gewoon niet. Ik las hier toch laatst, dat je 2 spellen zou krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Zodra het PlayStation Network terug online is zal Sony gaan starten met de Welcome Back actie. Sony biedt alle gedupeerden van deze storing 2 gratis games aan voor PlayStation 4, PlayStation 3 of PlayStation Vita. Daarnaast krijgen de PlayStation Plus leden extra krediet op hun account en een maand gratis toegang tot de Music Unlimited service. Voor de niet PlayStation Plus leden is er ook een compensatie, zij krijgen een maand PlayStation Plus en Music Unlimited. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Welke 2 games dan eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Welke 2 games dan eigenlijk? Zullen wel twee onbekende, saaie kutgames zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Ik las hier toch laatst, dat je 2 spellen zou krijgen? Dat was de bedoeling ja. Volgens IG is dit de compensatie door Sony -> link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten