Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Als dat zo makkelijk was waren er vast wel hackers die het om de haverklap deden. :cab:

Als je gepakt wil worden door de CIA of FBI moet je dat vooral doen, een vooral bij 's werelds grootste bedrijven met miljoenen klanten..

DDOS is niks anders dan met miljoenen pc's tegelijkertijd contact maken met 1 server zodat ie eruit klapt. Die pc's zijn gehackt met een virus oid, en die besturen ze dan.

Dit gaat nog een staartje krijgen lijkt me, ze hebben andere bedrijven ook al aangevallen. Microsoft heeft wel een goede zet gedaan door hun servers sneller up te krijgen, al hebben die wel betere servers lijkt me..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele tijd als ik in wil loggen met m'n ps3 account of gewoon een nieuw account wil aanmaken krijg ik een foutmelding dat die geen verbinding kan maken met de server.

Ligt dit aan mij of het netwerk?

Ligt aan het netwerk, is al 3 dagen een storing door een hack aanval oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boys,

Ik weetniet of ik er iemand blij mee kan maken, maar toch post ik het maar even omdat meerdere mensen aangaven last te hebben met verbinden met PSN.

Oplossing

1. Stel je internet opnieuw in (Handmatig)

2. Doe alles automatisch verander alleen de MTU in 1473

3. Start je PS4 opnieuw op

4. Nu zou hij het moeten doen, (Bij mij wel iniedergeval)

Wanneer die het nu nog niet doet zou je ook nog 1493, 1492 en 1472 kunnen proberen

Ik hoop dat ik er iemand mee help :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boys,

Ik weetniet of ik er iemand blij mee kan maken, maar toch post ik het maar even omdat meerdere mensen aangaven last te hebben met verbinden met PSN.

Oplossing

Wanneer die het nu nog niet doet zou je ook nog 1493, 1492 en 1472 kunnen proberen

Al die handelingen doe je op de PS4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik ook aan Playstation Plus komen zonder creditcard? Wil gewoon een jaartje halen via Ideal.

Dan moet je het gewoon via een site kopen. Nu het goedkoopst op bol volgens budgetgaming. http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-plus-abonnement-365-dagen-nederland/1004004012373408/?Referrer=ADVNLPPcefa8f00cdbf92970065bba51d000000411

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan krijg je die code ofzo? Levertijd is bij Bol alleen 2-3 weken is me iets te lang :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan krijg je die code ofzo? Levertijd is bij Bol alleen 2-3 weken is me iets te lang :D

Je kunt het ook gewoon in de store van PS kopen hoor zonder credit card.

Even naar de website van sony entertainment network gaan. Daar inloggen met je PS account. Kies voor portemonnee -> bedrag toevoegen -> betalen via ideal. Bedrag staat direct op je portemonnee en je kunt ps plus eenvoudig afrekenen in de store (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand bekend wanneer PSN weer helemaal terug is?

Boys,

Oplossing

Werkt helaas niet bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Gamer.nl, vandaag 14:10:

Sony's Playstation Network is weer bereikbaar. De gamedienst was rond de feestdagen niet bereikbaar door aanvallen van de groep Lizard Squad. Dat meldt Sony op zijn site.

Het bedrijf reageert in het bericht ook voor het eerst op de aanval. "Zoals je waarschijnlijk weet werden Playstation Network en andere gamediensten tijdens de feestdagen aangevallen met kunstmatig hoog dataverkeer, dat bedoeld was om de verbinding te verstoren. Dit kan de afgelopen dagen toegang tot het netwerk hebben voorkomen."

De omschrijving die Sony geeft van de aanval, bevestigt het vermoeden dat het om een zogenoemde DDoS-aanval ging. Daarbij wordt een server met zoveel dataverkeer bestookt dat sites of online diensten slecht te bereiken zijn of zelfs tijdelijk offline gaan.

Naast Sony's Playstation Network werd ook Xbox Live van Microsoft onder vuur genomen. De aanvallen begonnen op woensdag, en stopten op vrijdag, nadat internetondernemer Kim Dotcom de hackers 3000 premium-accounts op zijn clouddienst Mega aanbood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FIFA dondert er continue uit na een potje dus eventjes helemaal gehad. Tomb Raider gekocht voor €20, had nog een PSN kaartje liggen. Half uurtje gespeeld & zag er opzich wel geinig uit dus hoop dat ik me er mee ga vermaken.

Iemand ervaring met dit spel? Nooit gespeeld maar leek me wel een keer lachen voor dit prijsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mee vermaakt op de PS3, hoop dat we de nieuwe Tomb Raider uiteindelijk ook op de PS4 kunnen gaan spelen. Ben nu zelf bezig met Far Cry 4, eerste uit de reeks die ik speel maar wat is het op momenten bruut zeg. Nog niet eens zoveel van de main quest gespeeld, afgelopen dagen vooral bezig geweest met het heroveren van de kampen en de klokkentorens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mee vermaakt op de PS3, hoop dat we de nieuwe Tomb Raider uiteindelijk ook op de PS4 kunnen gaan spelen. Ben nu zelf bezig met Far Cry 4, eerste uit de reeks die ik speel maar wat is het op momenten bruut zeg. Nog niet eens zoveel van de main quest gespeeld, afgelopen dagen vooral bezig geweest met het heroveren van de kampen en de klokkentorens.

Die ga ik ook nog weleens halen als die goedkoper is! Moet zeggen dat Tomb Raider me tot noch toe meer vermaakt als

Ik zelf gedacht had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites