Gert Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Wel schraal. De vrouw is in slaap gevallen op de bank. Ik heb laatste week mooi team gebouwd via de webapp. Maar PS4 is dus nog down blijkbaar want kan nog niet spelen. Mag toch hopen dat er een compensatie tegenover staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Geldt ook voor mij. PS4 in huis doet internet het niet ... Doet die het bij iedereen niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Ik heb net nog zonder enige problemen mijn PS4 online gebruikt. Zelfs Valiant Hearts in de store gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Als dat zo makkelijk was waren er vast wel hackers die het om de haverklap deden. :cab: Als je gepakt wil worden door de CIA of FBI moet je dat vooral doen, een vooral bij 's werelds grootste bedrijven met miljoenen klanten.. DDOS is niks anders dan met miljoenen pc's tegelijkertijd contact maken met 1 server zodat ie eruit klapt. Die pc's zijn gehackt met een virus oid, en die besturen ze dan. Dit gaat nog een staartje krijgen lijkt me, ze hebben andere bedrijven ook al aangevallen. Microsoft heeft wel een goede zet gedaan door hun servers sneller up te krijgen, al hebben die wel betere servers lijkt me.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Hele tijd als ik in wil loggen met m'n ps3 account of gewoon een nieuw account wil aanmaken krijg ik een foutmelding dat die geen verbinding kan maken met de server. Ligt dit aan mij of het netwerk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Hele tijd als ik in wil loggen met m'n ps3 account of gewoon een nieuw account wil aanmaken krijg ik een foutmelding dat die geen verbinding kan maken met de server. Ligt dit aan mij of het netwerk? Ligt aan het netwerk, is al 3 dagen een storing door een hack aanval oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Boys, Ik weetniet of ik er iemand blij mee kan maken, maar toch post ik het maar even omdat meerdere mensen aangaven last te hebben met verbinden met PSN. Oplossing 1. Stel je internet opnieuw in (Handmatig) 2. Doe alles automatisch verander alleen de MTU in 1473 3. Start je PS4 opnieuw op 4. Nu zou hij het moeten doen, (Bij mij wel iniedergeval) Wanneer die het nu nog niet doet zou je ook nog 1493, 1492 en 1472 kunnen proberen Ik hoop dat ik er iemand mee help :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Thanks voor de tip. Hier doet het nu ook weer alles! [MENTION=30999]BcB-Memphis[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Boys, Ik weetniet of ik er iemand blij mee kan maken, maar toch post ik het maar even omdat meerdere mensen aangaven last te hebben met verbinden met PSN. Oplossing 1. Stel je internet opnieuw in (Handmatig) 2. Doe alles automatisch verander alleen de MTU in 1473 3. Start je PS4 opnieuw op 4. Nu zou hij het moeten doen, (Bij mij wel iniedergeval) Wanneer die het nu nog niet doet zou je ook nog 1493, 1492 en 1472 kunnen proberen Ik hoop dat ik er iemand mee help :D Al die handelingen doe je op de PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Al die handelingen doe je op de PS4? Yes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Thanks man! Hij doet het. Toch nog ff potjes fifa doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Yes :) Heeuhh t werk, thanks man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Kan ik ook aan Playstation Plus komen zonder creditcard? Wil gewoon een jaartje halen via Ideal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Kan ik ook aan Playstation Plus komen zonder creditcard? Wil gewoon een jaartje halen via Ideal. Dan moet je het gewoon via een site kopen. Nu het goedkoopst op bol volgens budgetgaming. http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-plus-abonnement-365-dagen-nederland/1004004012373408/?Referrer=ADVNLPPcefa8f00cdbf92970065bba51d000000411 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Dan moet je het gewoon via een site kopen. Nu het goedkoopst op bol volgens budgetgaming. http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-plus-abonnement-365-dagen-nederland/1004004012373408/?Referrer=ADVNLPPcefa8f00cdbf92970065bba51d000000411 Dan krijg je die code ofzo? Levertijd is bij Bol alleen 2-3 weken is me iets te lang :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Dan krijg je die code ofzo? Levertijd is bij Bol alleen 2-3 weken is me iets te lang :D Oh ja tuurlijk. Niet aan gedacht. Zijn nog genoeg sites waarbij je het kan kopen en code gelijk op mail of beeldscherm krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Dan krijg je die code ofzo? Levertijd is bij Bol alleen 2-3 weken is me iets te lang :D Je kunt het ook gewoon in de store van PS kopen hoor zonder credit card. Even naar de website van sony entertainment network gaan. Daar inloggen met je PS account. Kies voor portemonnee -> bedrag toevoegen -> betalen via ideal. Bedrag staat direct op je portemonnee en je kunt ps plus eenvoudig afrekenen in de store (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Kan ook al gewoon direct op je ps4 via de ps store met ideal betalen, heb ik ook gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Iemand bekend wanneer PSN weer helemaal terug is? Boys, Ik weetniet of ik er iemand blij mee kan maken, maar toch post ik het maar even omdat meerdere mensen aangaven last te hebben met verbinden met PSN. Oplossing 1. Stel je internet opnieuw in (Handmatig) 2. Doe alles automatisch verander alleen de MTU in 1473 3. Start je PS4 opnieuw op 4. Nu zou hij het moeten doen, (Bij mij wel iniedergeval) Wanneer die het nu nog niet doet zou je ook nog 1493, 1492 en 1472 kunnen proberen Ik hoop dat ik er iemand mee help :D Werkt helaas niet bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Van Gamer.nl, vandaag 14:10: Sony's Playstation Network is weer bereikbaar. De gamedienst was rond de feestdagen niet bereikbaar door aanvallen van de groep Lizard Squad. Dat meldt Sony op zijn site. Het bedrijf reageert in het bericht ook voor het eerst op de aanval. "Zoals je waarschijnlijk weet werden Playstation Network en andere gamediensten tijdens de feestdagen aangevallen met kunstmatig hoog dataverkeer, dat bedoeld was om de verbinding te verstoren. Dit kan de afgelopen dagen toegang tot het netwerk hebben voorkomen." De omschrijving die Sony geeft van de aanval, bevestigt het vermoeden dat het om een zogenoemde DDoS-aanval ging. Daarbij wordt een server met zoveel dataverkeer bestookt dat sites of online diensten slecht te bereiken zijn of zelfs tijdelijk offline gaan. Naast Sony's Playstation Network werd ook Xbox Live van Microsoft onder vuur genomen. De aanvallen begonnen op woensdag, en stopten op vrijdag, nadat internetondernemer Kim Dotcom de hackers 3000 premium-accounts op zijn clouddienst Mega aanbood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Dikke profit hoor, een premium account op Mega. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 FIFA dondert er continue uit na een potje dus eventjes helemaal gehad. Tomb Raider gekocht voor €20, had nog een PSN kaartje liggen. Half uurtje gespeeld & zag er opzich wel geinig uit dus hoop dat ik me er mee ga vermaken. Iemand ervaring met dit spel? Nooit gespeeld maar leek me wel een keer lachen voor dit prijsje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Erg mee vermaakt op de PS3, hoop dat we de nieuwe Tomb Raider uiteindelijk ook op de PS4 kunnen gaan spelen. Ben nu zelf bezig met Far Cry 4, eerste uit de reeks die ik speel maar wat is het op momenten bruut zeg. Nog niet eens zoveel van de main quest gespeeld, afgelopen dagen vooral bezig geweest met het heroveren van de kampen en de klokkentorens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Erg mee vermaakt op de PS3, hoop dat we de nieuwe Tomb Raider uiteindelijk ook op de PS4 kunnen gaan spelen. Ben nu zelf bezig met Far Cry 4, eerste uit de reeks die ik speel maar wat is het op momenten bruut zeg. Nog niet eens zoveel van de main quest gespeeld, afgelopen dagen vooral bezig geweest met het heroveren van de kampen en de klokkentorens. Die ga ik ook nog weleens halen als die goedkoper is! Moet zeggen dat Tomb Raider me tot noch toe meer vermaakt als Ik zelf gedacht had! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Tomb Raider _O_ Geweldig spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten