Stefan Geplaatst 25 september 2014 Auteur Share Geplaatst 25 september 2014 Dat is niet helemaal juist. De PS2 zat in het begin dus niet eens in die dikke bak. Ik heb dus zo'n phat PS3 waar ik mijn PS2 games niet op kan afspelen :cab: In de aller eerste versie dacht ik wel, daarna meteen uitgehaald als ik het goed herinner. Volgende versie meteen uitgehaald, zal nog steeds wel dik zijn geweest dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 september 2014 Share Geplaatst 26 september 2014 Net Middle-Earth: Shadow of Morder besteld, ziet er naar uit dat er eindelijk eens een echt gave Lord of the Rings game uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 september 2014 Auteur Share Geplaatst 26 september 2014 Net Middle-Earth: Shadow of Morder besteld, ziet er naar uit dat er eindelijk eens een echt gave Lord of the Rings game uitkomt. De reviews zijn enorm goed, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 september 2014 Share Geplaatst 26 september 2014 Anders ik wel. Wist niet dat er nog een game uitkwam, was altijd enorm fan van de films dus later even filmpjes opzoeken enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 september 2014 Share Geplaatst 26 september 2014 Is er een mogelijk om je offline te weergeven ofzoiets, want een gozer uit me ouwe klas die wilt elke keer in een party zodra hij online is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 Wat is het? Gewoon weer een hack & slash game? Of zit er nu wat meer diepgang in? Sowieso LotR _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 Wat is het? Gewoon weer een hack & slash game? Of zit er nu wat meer diepgang in? Sowieso LotR _O_ Ik weet niet of je bekend bent met de Batham: Arkham games, qua gameplay zou het vooral daar op lijken maar dan natuurlijk in een Lord of the Rings setting. De nadruk ligt dus vooral op het vechten ja, maar zitten ook klimelementen a la Assasins Creed in. Heb allebei die games steeds met veel plezier gespeeld, dus dit moet ik ook wel kunnen waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Ik heb net The Crew Pre Order Edition, AC Unity Special Edition, AC Rogue Collector Edition en Far Cry 4 Pre Order Edition besteld, ff 233,49 neergeteld :mrgy: alleen AC Rogue is voor PS3. en dat in de week van 11 november tot 18 november :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Iemand ervaring met Thumb Sticks voor op de PS4 controller. Schijnt slijten tegen te gaan. Zoja, welke hebben jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Middle Earth; Shadow of Mordor lijkt me ook een vette game zeg. Reviews zijn goed, misschien toch maar meepakken deze game. De gameplay beelden die ik van TheRadBrad heb gezien waren echt strak. Deed me echt denken aan een combi van Batman en Assassins Creed. De vecht engine van Batman, de klim en klauter engine van AC. Nog meer mensen die deze game al besteld hebben of nog gaan bestellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Is dat menu van ps4 bij jullie ook zo onmeunig traag met dingen laden zoals vrienden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Is dat menu van ps4 bij jullie ook zo onmeunig traag met dingen laden zoals vrienden? Ja, drama. PSStore kan ik ook alleen maar normaal opstarten als ik mijn PS net aangezet heb. En af en toe bij t uitzetten piept hij ineens twee keer. Meer mensen die dit hebben? Zelfde geluid als wanneer je op eject drukt terwijl er geen disc in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Inmiddels een paar uur Shadow of Morder kunnen spelen, het speelt echt heerlijk weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Inmiddels een paar uur Shadow of Morder kunnen spelen, het speelt echt heerlijk weg. Niet repetitief? Dat is het enige punt waar ik een beetje over twijfelde bij deze game. Het is niet erg om telkens 'hetzelfde' toen als het goed uitgevoerd is. De game is denk het best te vergelijken met de gameplay elementen van Batman Arkham City etc. denk ik hè? Als dat zo is dan ga ik hem ook nog wel halen denk ik :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Niet repetitief? Dat is het enige punt waar ik een beetje over twijfelde bij deze game. Het is niet erg om telkens 'hetzelfde' toen als het goed uitgevoerd is. De game is denk het best te vergelijken met de gameplay elementen van Batman Arkham City etc. denk ik hè? Als dat zo is dan ga ik hem ook nog wel halen denk ik :D. Heb er nu nog geen last van dat het repetitief is, vooral heel bruut tot dusver. Het vechten is voor mijn gevoel gewoon een op een overgenomen uit de Batman: Arkham games ja, met alleen veel meer enemies tegelijkertijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Heb er nu nog geen last van dat het repetitief is, vooral heel bruut tot dusver. Het vechten is voor mijn gevoel gewoon een op een overgenomen uit de Batman: Arkham games ja, met alleen veel meer enemies tegelijkertijd. Heb hem vandaag toch maar besteld. Ben heel erg benieuwd :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Kan de game ook online en zo ja, is dat nog een beetje leuk? Een goede LotR game heeft namelijk lang op zich mogen wachten. Speelde zelf vroegah nog Lord of the Rings Online (beetje WoW achtig) en the battle for middle earth ofzo, die waren toen wel tof huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Kan de game ook online en zo ja, is dat nog een beetje leuk? Een goede LotR game heeft namelijk lang op zich mogen wachten. Speelde zelf vroegah nog Lord of the Rings Online (beetje WoW achtig) en the battle for middle earth ofzo, die waren toen wel tof huhu Ik weet niet zeker of er echt een online modus is, maar er is volgens mij wel een soort van online synchronisatie feature met je PS vrienden. Ik zag namelijk in één van TheRadBrad's video's dat hij een één of andere captain moest killen, waartegen iemand uit z'n friend list was doodgegaan. Een soort van Revenge achtige missie. Maar wellicht dat [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; je daar meer ook kan vertellen. Ik heb ook een heel aantal filmpjes gekeken van TheRadBrad. Heel veel doorgespoeld natuurlijk, maar puur om wat gameplay elementen te zien. En dat zag er allemaal echt heel tof uit. Met name het feit dat je character ook kan upgraden vind ik chill. En volgens mij is er naast de hoofdmissies ontzettend veel te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Kan je hier wat van die vids droppen wellicht? Of links iig. Zit op iphone dus teveel werk om zelf op te zoeken ;c ben echt benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; In deze link vind je de gehele playlist (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woeter Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Shadow of Mordor aangeschaft voor 40 euri's :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 KOmen er nog goedes sportgames uit op de PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 NBA 2k15 komt over 3 dagen dacht ik. Voor de rest niet echt een idee. Fifa net uit, Madden ook volgens mij 1 of 2 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Shadow of Mordor aangeschaft voor 40 euri's :) Waar en voor welke console? Heb namelijk PS4 en denk dat ik m ook wel ga halen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Waar en voor welke console? Heb namelijk PS4 en denk dat ik m ook wel ga halen. ;c Ik heb hem voor 54,99 bij All4games besteld. Komt als het goed is morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten