Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

SPOILER ALERT!

NBA 2K15 My Career opening scene

m5tKnQvQBo4

Ziet er weer heerlijk uit hoor. Zelfs een klein beetje humor merk ik :D. Overigens lijkt het er dus ook op [tekst]dat je niet meer gedraft wordt, maar dat je een vrije keus krijgt[/tekst]. Althans dat wordt gezegd in het gesprekje. Vind ik zelf eigenlijk wel heel erg vet :).

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand een goeie chatheadset voor de PS4? Dus met maar 1 zo'n oortje? Kom alleen onbekende merken tegen en wil wel zeker weten dat ik wat goeds in huis haal huhu. Dat ding die je bij de PS4 zelf kreeg is iig enorm crap, doet pijn aan je oren ook gewoon na een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoileralert en dan alsnog spoileren. Doe het dan in een spoiler :p

Ik spoiler toch niets? :huhu: Het staat je geheel vrij om de video te bekijken of niet. Het gedeelte over undrafted en dergelijke vind ik persoonlijk geen spoiler, dat is gewoon een game feature. Iets wat sowieso wel bekend gaat worden. In de video wordt alleen ook de opening scene van de MyCareer mode getoond, sommige mensen willen dat soort dingen niet zien. Daar doelde ik eigenlijk op met mijn spoiler alert :p.

Maar heb het even gespoilert hoor :checkit:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwaar aan het twijfelen om de Ps4 bundel + Fifa te kopen. In principe krijg je Fifa 'gratis' maar alsnog 400 euro + 50 euro ofzo voor PSN? Twijfel twijfel.

Klopt, tenzij je hem ergens anders goedkoper vindt. Je moet in ieder geval wel zo'n abonnement kopen om online te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het maar een log/groot lelijk ding :cab: Serieus hoor, waarom moet het zo groot? De controllers zijn wel echt heel geil :<

Heb je de XBO gezien? Dat is pas een dik lelijk blok. PS4 heeft nog wat stijl, zo beetje schuin en mooi dun. Voor een console is dit klein hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij had al headset gekocht toch samen met PS4? Welke heb jij?

Een enorm kutte, ook van turtle beach. Zat enorm kut om mn kop, matig geluid en twas een stereo dus sowieso niet chill. Wil er eentje zoals op xbox, puur voor de chat dus.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites