Tom. Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Bij psncardsdirect.nl heb ik ze besteld, kreeg gelijk een mailtje met die code binnen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) SPOILER ALERT! NBA 2K15 My Career opening scene m5tKnQvQBo4 Ziet er weer heerlijk uit hoor. Zelfs een klein beetje humor merk ik :D. Overigens lijkt het er dus ook op [tekst]dat je niet meer gedraft wordt, maar dat je een vrije keus krijgt[/tekst]. Althans dat wordt gezegd in het gesprekje. Vind ik zelf eigenlijk wel heel erg vet :). 23 september 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Spoileralert en dan alsnog spoileren. Doe het dan in een spoiler :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Weet iemand een goeie chatheadset voor de PS4? Dus met maar 1 zo'n oortje? Kom alleen onbekende merken tegen en wil wel zeker weten dat ik wat goeds in huis haal huhu. Dat ding die je bij de PS4 zelf kreeg is iig enorm crap, doet pijn aan je oren ook gewoon na een tijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Geen zin om hele topic door te lezen :oops: maar waar kan je het beste controllers kopen? We willen er eigenlijk vier in totaal en eentje zit al bij het pakket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) Spoileralert en dan alsnog spoileren. Doe het dan in een spoiler :p Ik spoiler toch niets? :huhu: Het staat je geheel vrij om de video te bekijken of niet. Het gedeelte over undrafted en dergelijke vind ik persoonlijk geen spoiler, dat is gewoon een game feature. Iets wat sowieso wel bekend gaat worden. In de video wordt alleen ook de opening scene van de MyCareer mode getoond, sommige mensen willen dat soort dingen niet zien. Daar doelde ik eigenlijk op met mijn spoiler alert :p. Maar heb het even gespoilert hoor :checkit: 23 september 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Geen zin om hele topic door te lezen :oops: maar waar kan je het beste controllers kopen? We willen er eigenlijk vier in totaal en eentje zit al bij het pakket. Op dit moment zijn ze bij Wehkamp het goedkoopst, 58 euro nog wat incl. verzendkosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Zwaar aan het twijfelen om de Ps4 bundel + Fifa te kopen. In principe krijg je Fifa 'gratis' maar alsnog 400 euro + 50 euro ofzo voor PSN? Twijfel twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Zwaar aan het twijfelen om de Ps4 bundel + Fifa te kopen. In principe krijg je Fifa 'gratis' maar alsnog 400 euro + 50 euro ofzo voor PSN? Twijfel twijfel. Klopt, tenzij je hem ergens anders goedkoper vindt. Je moet in ieder geval wel zo'n abonnement kopen om online te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Kunt er ook voor kiezen om abbonement voor 3 maanden te kopen, kost dan 14,95 per 3 maanden, hoef je niet ineens 50 euro neer te leggen. Scheelt op de lange termijn wel een tientje, maarja, is maar wat je fijn vind natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Dit weekend is PS plus zelfs gratis. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Voor de mensen doe deze dag nog zonder FIFA moeten doorkomen PES 2015 demo staat in de store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Verdorie wat een mooie console zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Verdorie wat een mooie console zeg. Ik vind het maar een log/groot lelijk ding :cab: Serieus hoor, waarom moet het zo groot? De controllers zijn wel echt heel geil :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 september 2014 Auteur Share Geplaatst 25 september 2014 Ik vind het maar een log/groot lelijk ding :cab: Serieus hoor, waarom moet het zo groot? De controllers zijn wel echt heel geil :< Heb je de XBO gezien? Dat is pas een dik lelijk blok. PS4 heeft nog wat stijl, zo beetje schuin en mooi dun. Voor een console is dit klein hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Heb je de XBO gezien? Dat is pas een dik lelijk blok. PS4 heeft nog wat stijl, zo beetje schuin en mooi dun. Voor een console is dit klein hoor. No niet gezien.. maar vond de PS3 mooier :p maar meningen verdeelt, huisgenootje kwam bijna klaar toen hij uit de doos kwam ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 september 2014 Auteur Share Geplaatst 25 september 2014 No niet gezien.. maar vond de PS3 mooier :p maar meningen verdeelt, huisgenootje kwam bijna klaar toen hij uit de doos kwam ;c PS3 originele bedoel je? Neem aan van niet, dat was pas een dik ding. Daar zat ook een PS2 bij in, daarom was die zo dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 PS3 originele bedoel je? Neem aan van niet, dat was pas een dik ding. Daar zat ook een PS2 bij in, daarom was die zo dik. Maatje had een andere.. geen idee welke, maar zonder die hoek eruit. Geen verstand van eigenlijk :p Deze wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 september 2014 Auteur Share Geplaatst 25 september 2014 [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Ja later werden ze beter. Met Xbox 360 ook zo. Een paar jaar na release komt altijd Slim versie uit, technologie verbetert zich altijd he. Voor de originele versie is de PS4 in ieder geval erg netjes, neem dat van mij aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 PS3 originele bedoel je? Neem aan van niet, dat was pas een dik ding. Daar zat ook een PS2 bij in, daarom was die zo dik. Dat is niet helemaal juist. De PS2 zat in het begin dus niet eens in die dikke bak. Ik heb dus zo'n phat PS3 waar ik mijn PS2 games niet op kan afspelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Ik bedoelde eerlijk gezegd meer qua functies en hoe goed het werkt jongens.. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-ear-force-p4c-wired-mono-gaming-chat-headset-zwart-blauw/9200000021755204/ Ben van plan om deze headset te halen. is dit een goede idee of zijn er betere die niet veel duurder zijn? En moet ik hier nog een extra draadje voor kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Die heeft slechte reviews, medespelers schijnen alsnog niet erg duidelijk te zijn verstaan. Als dat zo is kan je net zo goed die van de playstation zelf houden hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Jij had al headset gekocht toch samen met PS4? Welke heb jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 september 2014 Share Geplaatst 25 september 2014 Jij had al headset gekocht toch samen met PS4? Welke heb jij? Een enorm kutte, ook van turtle beach. Zat enorm kut om mn kop, matig geluid en twas een stereo dus sowieso niet chill. Wil er eentje zoals op xbox, puur voor de chat dus. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten