Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ok bedankt voor de informatie. Nog een vraagje. Kun je met je fifa account van xbox gewoon verder op playstation?

Ja dat kan, althans bij de catalogus hield ik hetzelfde niveau. Ging ook van Xbox 360 naar PS4. Komt volgens mij omdat het met dat Origin account ging. Alleen je Ultimate Team ben je wel kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er ergens een artikeltje ofzo waarin staat wat Destiny precies inhoudt? @Stefan.;

Weet niet of die het goed uitlegd, maarja. Als je vragen hebt zeg je het maar. PS4 heeft overigens niet alleen DLC veel eerder maar het is ook de main development platform. De rest zijn dus ports wat gewoon altijd betekent dat het minder goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Battlefield lukte voor geen meter zeg. Battlefield 3 op de PS3 ging nog wel goed, maar dit ging echt nergens over :-D Verloor elk duel. Zal ook wel komen doordat ik de laatste maanden geen Battlefield gespeeld heb en de laatste weken weer veel COD. Even wennen nog.

Dit dus huhu. Speel ook bf4 op pc en dat gaat me zoveel makkelijker af he. Komt mss ook omdat je nu noobwapentjes hebt enzo, maar goe leuk is t meestal wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat kan, althans bij de catalogus hield ik hetzelfde niveau. Ging ook van Xbox 360 naar PS4. Komt volgens mij omdat het met dat Origin account ging. Alleen je Ultimate Team ben je wel kwijt.

Top dankje. Koop dan toch pas playstation 4 wanneer fifa uit komt. Dus dan begin je met fifa 15 toch weer op nul met FUT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sniper wil bij mij niet echt werken omdat het geen instant kill is en op lange afstand ik het moeilijk vind inschatten waar je precies moet schieten.

Wen je wel aan. Schiet best vaak headshot, zo niet, dan maar 2x raken of een assist pakken:huhu: daarnaast is C4 echt baws en gebruik ik die motion sensors ook veel. Leukste class vind ik dat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel steeds support. Alleen vind ik het vaak wel lastig om overzicht te hebben in conquest. Meestal schiett iemand me in mijn rug ofzo en dan kan ik er niks aan doen. Bovendien kan ik met een muis veel beter aimen dan met een controller. Maar het is ziek leuk om upgrades vrij te spelen voor je soldier en je wapens enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PlayStation 4

Ik speel steeds support. Alleen vind ik het vaak wel lastig om overzicht te hebben in conquest. Meestal schiett iemand me in mijn rug ofzo en dan kan ik er niks aan doen. Bovendien kan ik met een muis veel beter aimen dan met een controller. Maar het is ziek leuk om upgrades vrij te spelen voor je soldier en je wapens enzo.

Had je weleens door dat ik in je squad zat trouwens? :huhu: al kapte je wel na het potje dan, Siege of Shanghai was t dacht ik.

Iedereen kan met een muis beter aimen dus ervaart dezelfde 'mankementen' bij shooters op de console ;) ben er zelf nu al wel aan gewend, al vind ik die aim assist soms wel irritant, maar om nou zonder te spelen.. Hehe. Maar support is ook bruut ja, heb meestal gewoon dat eerste wapen, en als je eenmaal C4 vrijgespeeld hebt, maximaal alles opblazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wen je wel aan. Schiet best vaak headshot, zo niet, dan maar 2x raken of een assist pakken:huhu: daarnaast is C4 echt baws en gebruik ik die motion sensors ook veel. Leukste class vind ik dat wel

Jaaa maar ik kwam er er gister achter dat je met Recon ook gewoon een assault wapen kan gebruiken. Dus denk dat ik daar ook maar mee ga spelen, vanwege de C4 indd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa maar ik kwam er er gister achter dat je met Recon ook gewoon een assault wapen kan gebruiken. Dus denk dat ik daar ook maar mee ga spelen, vanwege de C4 indd.

Is soms ook wel chill ja, afhankelijk van welke carbine. Alleen qua pistols kan ik maar geen fijne vinden, ook al heb ik op PS4 er nog maar 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf wanneer is bekend of er wel/niet een ps4 bundel met fifa 15 komt?

Het zou wel heel slecht beleid zijn van Sony als ze dat niet zouden doen, aangezien het een systemseller is, vooral in Europa.

Huhu, heb je zelfs nog bijna met een heli verpletterd :huhu:

Ooh, was jij dat :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou wel heel slecht beleid zijn van Sony als ze dat niet zouden doen, aangezien het een systemseller is, vooral

Heeft met rechten te maken geloof ik. Sony en Xbox moeten tegen elkaar op concurreren om een bundel voor een bepaalde game te krijgen, is mij verteld althans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites