Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Hoe komen jullie allemaal er aan? Ik heb begrepen dat nergens meer te koop is de PS4 en alleen pre orders hun PS4 binnen krijgen...

Vroeg vandaag aan de Media Markt verkoper wanneer losse verkoop is van PS4's en dat is pas in Februari zei ie:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooh. Jammer. Heb COD al helaas, FIFA is wel verleidelijk. Zit te twijfelen nu: PS3 versie inleveren bij Game Mania en dan FIFA voor 20 halen, of bij Saturn dus voor 43. Bestel hem bij Saturn denk ik, kan dan beter mijn FIFA verkopen. Krijg ik meer voor dan 22. Bedankt voor de tip man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooh. Jammer. Heb COD al helaas, FIFA is wel verleidelijk. Zit te twijfelen nu: PS3 versie inleveren bij Game Mania en dan FIFA voor 20 halen, of bij Saturn dus voor 43. Bestel hem bij Saturn denk ik, kan dan beter mijn FIFA verkopen. Krijg ik meer voor dan 22. Bedankt voor de tip man!

Np. Wat is je id trouwens? Heb nog maar 2 vrienden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb FIFA 14, COD Ghosts, BF4 en NBA 2k14. COD, FIFA en NBA 2k14 echt heerlijke spellen. BF4 nog niet uit het hoesje gehaald, puur omdat ik CoD echt heerlijk vind spelen itt tot de vorige 1/2 versies van CoD. Twijfel ook om BF4 alweer weg te doen, maar eerst ff keer proberen van de week nog. Nooit BF gespeeld, alleen bij vrienden af en toe. Dus kan er nog niet echt over oordelen.

Lees wel vaak dat BF4 online suckt, en dat is voor mij toch wel belangrijk. Aangezien ik de story mode eigenlijk niet echt speel (met cod ook niet) en COD echt heerlijk is online. Mensen hier die BF4 al online gespeeld hebben voor de PS4 en er iets over kunnen zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tieskuh1985. Maak binnenkort wel een nieuwe aan, maar dat hoor je tegen die tijd wel. Welke games heb je? Hopen trouwens dat ik FIFA beetje op tijd binnen heb :pray:

Alleen BF. KZ lijkt me teveel CoD achtig wat ik niet meer leuk vind. FIFA speel ik al paar jaar niet meer en AC is 99% voor de singleplayer, wat ik niet speel. Behalve GTA dan, ook al moet ik daar ook nog aan beginnen.

BF online sucks hahah [MENTION=30870]José[/MENTION]; Je weet niet wat een epic ervaringen je kan hebben in BF als je CoD gewend bent. BF4 op PS4 werkt bij mij echt super goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, FIFA 14 dus bij Saturn besteld. Gister stond er: voor ... besteld, morgen in huis. Ik dus voor die tijd besteld, vandaag niks binnen gehad. Zou dit door 5 december komen? In ieder geval: ik ging dus net ff checken op die site. Staat er bij FIFA 14 het volgende: in bestelling, bezorging 7-9 dagen. Bij de bestellingen onder mijn account staat dit: in bestelling, bezorging 1-2 dagen; in behandeling. Neem dus aan dat die van mij uiterlijk morgen komt? ;c Zou een bevestigingsmail krijgen als ie gereed was voor verzending, nog niks gehad. Hopen maar dat ie morgen komt, anders annuleer ik hem lekker. Dit weekend veel tijd, dus wil wel kunnen spelen natuurlijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Over een half jaartje ofzo ga ik ook voor de PS4, kunnen we weer samen MMORPGen als er een beetje een toffe game op is :D

Mehh enige die ervoor uitkomt is Eldern Scrolls Online. Leek me super tof, tot dat elke beta tester zei dat er geen zak aan was. Kijk nu uit naar WildStar, en heb toevallig key voor stress test beta dit weekend daarvoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, FIFA 14 dus bij Saturn besteld. Gister stond er: voor ... besteld, morgen in huis. Ik dus voor die tijd besteld, vandaag niks binnen gehad. Zou dit door 5 december komen? In ieder geval: ik ging dus net ff checken op die site. Staat er bij FIFA 14 het volgende: in bestelling, bezorging 7-9 dagen. Bij de bestellingen onder mijn account staat dit: in bestelling, bezorging 1-2 dagen; in behandeling. Neem dus aan dat die van mij uiterlijk morgen komt? ;c Zou een bevestigingsmail krijgen als ie gereed was voor verzending, nog niks gehad. Hopen maar dat ie morgen komt, anders annuleer ik hem lekker. Dit weekend veel tijd, dus wil wel kunnen spelen natuurlijk ;c

Dixo.... nee laat maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites