Lazy Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ja morgen gaat het in Nu heb je nog Uncharted en nog een. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Top, ga ik zeker spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 Op 30-4-2020 om 13:32 zei NicoHaak: Dat eerste zou heel vet zijn https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP4139-CUSA06407_00-CITIESPS4GAME001 Hier staat ie nog niet gratis. Nu wel als het goed is? Je zat nog in april en is nu een mei-actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 Ja speel het sinds gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Zaterdag bij een vriend geweest, Infinate Warfare en dan Zombies gespeeld. Was zo verslavend dat we het gisteravond weer hebben gedaan, mooi man! Beetje schreeuwen, oprecht panikeren en daarna op de grond liggen van het lachen. Level 13, verder kwamen we niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Volgens mij heeft mijn Ps4 het begeven. Werpt de CD er te pas en te onpas uit. Nog iemand die dit al gehad heeft? Op het internet zijn een paar oplossingen terug te vinden, maar lijken niet te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 12 uur geleden zei Michiel RAFC: Volgens mij heeft mijn Ps4 het begeven. Werpt de CD er te pas en te onpas uit. Nog iemand die dit al gehad heeft? Op het internet zijn een paar oplossingen terug te vinden, maar lijken niet te werken. Heb ik ook gehad, kijk eens naar het rubbertje aan de onderkant! Als je de de PS4 beweegt kan het zo zijn dat deze ‘opkrult’ en tegen de uitwerp knop komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Zijn er hier mensen die over twee weken hun ps5 krijgen? Ik ga hem zelf in het voorjaar halen denk ik. Ziet er erg gelikt uit allemaal, vooral die controller. Lekker ook dat je met ps plus een hele zooi ps4 spellen erbij krijgt. Heb bijvoorbeeld nooit Batman Arkham Knight en Monster Hunter World gespeeld, lijken me erg vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Op 7-5-2020 om 08:12 zei ElPrincipito: Zaterdag bij een vriend geweest, Infinate Warfare en dan Zombies gespeeld. Was zo verslavend dat we het gisteravond weer hebben gedaan, mooi man! Beetje schreeuwen, oprecht panikeren en daarna op de grond liggen van het lachen. Level 13, verder kwamen we niet. Late reactie, tenenkrommend slecht spel vond ik dat zeg. Verbazingwekkend veel gespeeld nog wel, maar jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Late reactie, tenenkrommend slecht spel vond ik dat zeg. Verbazingwekkend veel gespeeld nog wel, maar jezus. Zo heb ik vroeger echt uren COD Modern Warfare 3 gespeeld en dan met de Juggernaut. Hoe slechter hoe beter, al was die COD online echt geweldig. Momenteel aan het twijfelen Cold War te kopen, heb F1 2020 en Fifa 2021 inmiddels ook gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Niemand die hyped is om Spidremenneke? Ik krijg em morgen binnen voor de PS5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Op 23-11-2020 om 20:49 zei La Pulga: Niemand die hyped is om Spidremenneke? Ik krijg em morgen binnen voor de PS5. Nee totaal niet. Is voor mij dat geld niet waard. Het is eigenlijk niet eens een volwaardig spel, eerder een flinke dlc. Twijfel of ik Demon Soul’s ga halen voor nu, maar ben eigenlijk beetje backlog weg aan het werken. Uncharted 4, vrijdag komt The Last of Us 2 binnen. Daarnaast komt 10 december Cyberpunk uit, waar de next-gen patch begin volgend jaar komt. Dus laat ik die tot die tijd in de kast liggen ja/nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Interessant voor ps4 bezitters: Ratchet & Clank is komende maand gratis te claimen in de PS-store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Goed nieuws voor mensen met een PS4 of PS5: Van 25 maart tot 22 april zijn de volgende games gratis te claimen: - Abzû - Enter the Gungeon - Rez Infinite - Subnautica - The Witness - Astro Bot Rescue Mission - Moss - Thumper - Paper Beast Van 19 april tot 15 mei is Horizon Zero Dawn Complete Edition gratis! Link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 april 2021 Share Geplaatst 20 april 2021 Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 Zag laatst dat Marvel Avengers is toegevoegd aan de collectie van PS Now, bevalt hier tot nu toe goed, speelt fijn weg en het verhaal is prima. uiteraard geen game waar ik 60€ voor neer zou tellen, maar wel erg vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Vandaag Assasin's Creed Valhalla besteld, wordt morgen geleverd, mensen ervaring met deze game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 29-4-2021 om 15:44 zei van der Water: Vandaag Assasin's Creed Valhalla besteld, wordt morgen geleverd, mensen ervaring met deze game? Ooit aan begonnen en halverwege gestopt omdat de missies en dingen steeds repeterend zijn. Ga ooit nog wel verder maar voor nu blijft die even lekker in de kast. Wel een hele mooie game zeker ook qua setting als je er van houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik vond Odyssey echt heel tof. Ook heel repetitief maar stoorde me er eigenlijk niet aan. Zijn ze een beetje vergelijkbaar qua gameplay? Wacht nog steeds dat die wat goedkoper is en dan haal ik hem ook. Overigens nog steeds helemaal nergens een ps5 te krijgen. Duurt lang. Heb een aantal games op mijn lijstje staan die ik nog wil spelen, maar die wil ik echt liever op de ps5 hebben. Waaronder onder andere Ghost of Tsushima, Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Miles Morales. Even geduld nog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 4 uur geleden zei Beppu: Ik vond Odyssey echt heel tof. Ook heel repetitief maar stoorde me er eigenlijk niet aan. Zijn ze een beetje vergelijkbaar qua gameplay? Wacht nog steeds dat die wat goedkoper is en dan haal ik hem ook. Overigens nog steeds helemaal nergens een ps5 te krijgen. Duurt lang. Heb een aantal games op mijn lijstje staan die ik nog wil spelen, maar die wil ik echt liever op de ps5 hebben. Waaronder onder andere Ghost of Tsushima, Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Miles Morales. Even geduld nog.. Persoonlijk vind ik Odyssey veel beter en leuker. Maar dat kan ook liggen aan de setting liggen. Het hele raiden in Valhalla leek hartstikke leuk maar wordt zo onzinning repetitief dat het niet leuk meer is. Dan vond ik de battles met schepen op zee in Odyssey toch leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Voor degene die binnenkort hun Playstation Plus weer moeten verlengen... 12 maanden is nu in de aanbieding voor 43,99 bij Game mania Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 Op 29-4-2021 om 15:44 zei van der Water: Vandaag Assasin's Creed Valhalla besteld, wordt morgen geleverd, mensen ervaring met deze game? Vind hem gaaf maar speel het te weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Sinds kort heb ik de ps5 disk-versie. Kon hem overnamen van een vriend die hem amper gebruikt of daar de tijd voor heeft. Nu wil ik fifa 22 ultimate edition pre-orderen. Die is alleen digitaal, dat is de enige versie waarbij je hem van de ps4 kan upgraden naar de ps5. Kan ik hem dan op de ps4 kopen, downloaden en dan later ook op de ps5 downloaden omdat die dan in m’n store staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Sinds kort heb ik de ps5 disk-versie. Kon hem overnamen van een vriend die hem amper gebruikt of daar de tijd voor heeft. Nu wil ik fifa 22 ultimate edition pre-orderen. Die is alleen digitaal, dat is de enige versie waarbij je hem van de ps4 kan upgraden naar de ps5. Kan ik hem dan op de ps4 kopen, downloaden en dan later ook op de ps5 downloaden omdat die dan in m’n store staat? Volgens mij idd alleen met de duurste versie van Fifa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Mensen hier die ook Ghost of Tshushima hebben gespeeld? Ben er nu even mee bezig, maar wat een heerlijke game zeg. Verhaal zit goed in elkaar. Sidequest e.d zijn super tof. Voor fans van de oudere Assasins creed games zeker een dikke aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten