Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Zaterdag bij een vriend geweest, Infinate Warfare en dan Zombies gespeeld. Was zo verslavend dat we het gisteravond weer hebben gedaan, mooi man! Beetje schreeuwen, oprecht panikeren en daarna op de grond liggen van het lachen. Level 13, verder kwamen we niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michiel RAFC:

Volgens mij heeft mijn Ps4 het begeven. Werpt de CD er te pas en te onpas uit. 

Nog iemand die dit al gehad heeft? Op het internet zijn een paar oplossingen terug te vinden, maar lijken niet te werken.

Heb ik ook gehad, kijk eens naar het rubbertje aan de onderkant! Als je de de PS4 beweegt kan het zo zijn dat deze ‘opkrult’ en tegen de uitwerp knop komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er hier mensen die over twee weken hun ps5 krijgen? Ik ga hem zelf in het voorjaar halen denk ik. Ziet er erg gelikt uit allemaal, vooral die controller. Lekker ook dat je met ps plus een hele zooi ps4 spellen erbij krijgt. Heb bijvoorbeeld nooit Batman Arkham Knight en Monster Hunter World gespeeld, lijken me erg vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-5-2020 om 08:12 zei ElPrincipito:

Zaterdag bij een vriend geweest, Infinate Warfare en dan Zombies gespeeld. Was zo verslavend dat we het gisteravond weer hebben gedaan, mooi man! Beetje schreeuwen, oprecht panikeren en daarna op de grond liggen van het lachen. Level 13, verder kwamen we niet. 

Late reactie, tenenkrommend slecht spel vond ik dat zeg. Verbazingwekkend veel gespeeld nog wel, maar jezus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Late reactie, tenenkrommend slecht spel vond ik dat zeg. Verbazingwekkend veel gespeeld nog wel, maar jezus. 

Zo heb ik vroeger echt uren COD Modern Warfare 3 gespeeld en dan met de Juggernaut. Hoe slechter hoe beter, al was die COD online echt geweldig. 

Momenteel aan het twijfelen Cold War te kopen, heb F1 2020 en Fifa 2021 inmiddels ook gekocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-11-2020 om 20:49 zei La Pulga:

Niemand die hyped is om Spidremenneke? Ik krijg em morgen binnen voor de PS5.

Nee totaal niet. Is voor mij dat geld niet waard. Het is eigenlijk niet eens een volwaardig spel, eerder een flinke dlc.  

Twijfel of ik Demon Soul’s ga halen voor nu, maar ben eigenlijk beetje backlog weg aan het werken. Uncharted 4, vrijdag komt The Last of Us 2 binnen. 

Daarnaast komt 10 december Cyberpunk uit, waar de next-gen patch begin volgend jaar komt. Dus laat ik die tot die tijd in de kast liggen ja/nee :uhoh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws voor mensen met een PS4 of PS5:

Van 25 maart tot 22 april zijn de volgende games gratis te claimen:

- Abzû
- Enter the Gungeon
- Rez Infinite
- Subnautica
- The Witness
- Astro Bot Rescue Mission
- Moss
- Thumper
- Paper Beast

Van 19 april tot 15 mei is Horizon Zero Dawn Complete Edition gratis!

Link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2021 om 15:44 zei van der Water:

Vandaag Assasin's Creed Valhalla besteld, wordt morgen geleverd, mensen ervaring met deze game?

Ooit aan begonnen en halverwege gestopt omdat de missies en dingen steeds repeterend zijn. Ga ooit nog wel verder maar voor nu blijft die even lekker in de kast. Wel een hele mooie game zeker ook qua setting als je er van houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Odyssey echt heel tof. Ook heel repetitief maar stoorde me er eigenlijk niet aan. Zijn ze een beetje vergelijkbaar qua gameplay? Wacht nog steeds dat die wat goedkoper is en dan haal ik hem ook.

Overigens nog steeds helemaal nergens een ps5 te krijgen. Duurt lang. Heb een aantal games op mijn lijstje staan die ik nog wil spelen, maar die wil ik echt liever op de ps5 hebben. Waaronder onder andere Ghost of Tsushima, Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Miles Morales. Even geduld nog..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Ik vond Odyssey echt heel tof. Ook heel repetitief maar stoorde me er eigenlijk niet aan. Zijn ze een beetje vergelijkbaar qua gameplay? Wacht nog steeds dat die wat goedkoper is en dan haal ik hem ook.

Overigens nog steeds helemaal nergens een ps5 te krijgen. Duurt lang. Heb een aantal games op mijn lijstje staan die ik nog wil spelen, maar die wil ik echt liever op de ps5 hebben. Waaronder onder andere Ghost of Tsushima, Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Miles Morales. Even geduld nog..

Persoonlijk vind ik Odyssey veel beter en leuker. Maar dat kan ook liggen aan de setting liggen. Het hele raiden in Valhalla leek hartstikke leuk maar wordt zo onzinning repetitief dat het niet leuk meer is. Dan vond ik de battles met schepen op zee in Odyssey toch leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds kort heb ik de ps5 disk-versie. Kon hem overnamen van een vriend die hem amper gebruikt of daar de tijd voor heeft. Nu wil ik fifa 22 ultimate edition pre-orderen. Die is alleen digitaal, dat is de enige versie waarbij je hem van de ps4 kan upgraden naar de ps5. 

Kan ik hem dan op de ps4 kopen, downloaden en dan later ook op de ps5 downloaden omdat die dan in m’n store staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Sinds kort heb ik de ps5 disk-versie. Kon hem overnamen van een vriend die hem amper gebruikt of daar de tijd voor heeft. Nu wil ik fifa 22 ultimate edition pre-orderen. Die is alleen digitaal, dat is de enige versie waarbij je hem van de ps4 kan upgraden naar de ps5. 

Kan ik hem dan op de ps4 kopen, downloaden en dan later ook op de ps5 downloaden omdat die dan in m’n store staat?

Volgens mij idd alleen met de duurste versie van Fifa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen hier die ook Ghost of Tshushima hebben gespeeld? Ben er nu even mee bezig, maar wat een heerlijke game zeg. :< Verhaal zit goed in elkaar. Sidequest e.d zijn super tof. Voor fans van de oudere Assasins creed games zeker een dikke aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites