Spring naar bijdragen
Moser

Algemeen Wedstrijdnieuws

Aanbevolen berichten

Sagan wint weer in Oman. Dit keer voor Van Avermaet, Gallopin, Contador en Marcato.

BC--kL2CIAAnNUJ.jpg:large

:r Ik ga zo meteen Omar echt nog terug moeten veranderen naar Sagan. Kan toch echt niet meer

bewerkt door Moser

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sagan wint weer in Oman. Dit keer voor Van Avermaet, Gallopin, Contador en Marcato.

BC--kL2CIAAnNUJ.jpg:large

:r Ik ga zo meteen Omar echt nog terug moeten veranderen naar Sagan. Kan toch echt niet meer

bewerkt door Moser

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed topic Nick.

Sagan is een held inderdaad. Ben benieuwd of hij naarmate hij ouder wordt een klassementsrenner kan worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Froome wint voor Contador en Purito in Oman.

Saxo gaat lekker bergop knallen dit jaar. En Impey, Tschopp en Nocentini rijden verrassend goed rond.

bewerkt door Moser

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou ze wel eens in een rechtstreeks duel willen zien. Sowieso... Kittel vs. Cav ook nog niet echt gezien. Jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag de koninginnenrit, aankomst op de Alto de Malhao, waar Contador 3 jaar geleden won. Gok op Rui Costa, Henao en Machado voorin. Ook benieuwd naar Kelderman en Kwiatkowski, die opeens ook bergop kan rijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jup. Malhao is, mits ze doorrijden, altijd leuk.

Helaas geen beelden, wel een Live ticker. Nog 90 kilometer.

bewerkt door Moser

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vandaag de koninginnenrit, aankomst op de Alto de Malhao, waar Contador 3 jaar geleden won. Gok op Rui Costa, Henao en Machado voorin. Ook benieuwd naar Kelderman en Kwiatkowski, die opeens ook bergop kan rijden.

Kenner. Henao wint voor Rui Costa en Westra. Machado 4e denk ik, maar m'n Portugees is ook niet meer wat het geweest is ;c

Uran 4e dus, 5e Machado. Geile top-5.

Slagter in Haut Var tweede achter Hushovd.

bewerkt door Moser

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Martin wint de tijdrit en de eindzege in Algarve. Kwiatkowski 2e, Sergent 3e. Westra werd 4e en wordt 3e in het klassement. Ik had deze ronde zo veel geld kunnen verdienen :cab:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Valverde wint de proloog in Andalusië voor Spilak en Farrar. Vdb 4e, Clement 6e (normaal geen proloogrenner?), Mollema 10e.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boom wint slotrit in Haut Var en eindigt 2e in eindklassement, achter Vichot(2e in etappe).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden