DubbelFris Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 (bewerkt) http://www.imdb.com/title/tt1856010/?ref_=sr_1 Een nieuwe serie van Kevin Spacey en David Fincher (Seven, Fight Club, Social Network) Heb nu de eerst 4 afleveringen gekeken en dit is _de_ volgende grote serie. Krijg er een the Wire gevoel bij. 12 september 2013 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 6 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2013 (bewerkt) http://www.imdb.com/title/tt1856010/?ref_=sr_1 Een nieuwe serie van Kevin Spacey en David Fincher (Seven, Fight Club, Social Network) Heb nu de eerst 4 afleveringen gekeken en dit is _de_ volgende grote serie. Krijg er een the Wire gevoel bij. 12 september 2013 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Verhaal klinkt erg interessant. Denk dat ik dit ga volgen zodra seizoen 1 af is. Bedankt voor de tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik heb alleen aflevering 1 gezien, maar daar was ik niet erg van onder de indruk. Ik wil het eigenlijk nog wel een kans geven, maar ben er niet echt door gemotiveerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Verhaal klinkt erg interessant. Denk dat ik dit ga volgen zodra seizoen 1 af is. Bedankt voor de tip! Seizoen 1 is al af zelfs. Hele seizoen is op een dag uitgezonden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Zo, die cast :cab: Fijn zeg, gaat mee op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Ik heb de eerste 10 gezien de laatste tijd. Nog 3 te gaan, ben enorm onder de indruk. Thijs zeker doorkijken ;) Blij dat iemand dit topic al geopend heeft, had het zelf anders bijna al gedaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Na Borgen kijk ik deze wel. Goede reacties so far! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Na Borgen kijk ik deze wel. Goede reacties so far! Ik zie ook aantal overeenkomsten met Borgen ja, beide topseries. Ik heb mijn ma nu aan Borgen gekregen. Zaterdag begonnen, gister avond E8 van S1 afgerond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Ben nu op de helft van het eerste seizoen en ben echt onder de indruk, vooral die rol van Kevin Spacey zeg _O_ Kate Mara mag ik ook graag zien spelen, hele mooie vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Inmiddels al een tijdje heel seizoen 1 afgerond. Vindt het erg goed en sterk _O_ Kan niet wachten op seizoen 2 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 maart 2013 Share Geplaatst 14 maart 2013 Ga er ook aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Heb hem nu ook binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik ga dit downloaden. 40GB, is dat niet wat veel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2013 Dat is idd wel veel. Waren iets van 12/13 afleveringen van een uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Heb er inderdaad één gevonden van zestien. Dat lijkt er meer op. Prima kwaliteitje. Alleen (nog) geen ondertiteling. Ik kan ook nog nergens een Nederlandse vinden. Anyone? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Re: Nieuwe Topserie: House of Cards Ik heb alleen Engelse ondertitels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Inderdaad. @Pino. Ik heb ook alleen een Engelse sub kunnen vinden, maar dat deerde mij niet om de eerste aflevering te kijken én er plezier aan te beleven. Interessant begin. Benieuwd waar het heen gaat, maar de stijl bevalt mij in elk geval. Morgen dus vrolijk verder. I love her. Like a shark loves blood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik heb zonder ondertiteling gekeken. Maar goed, toffe serie inderdaad. Fijn dat Netflix al tijdje Seizoen 2 heeft besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Vette serie, wanneer begint seizoen 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Zijn volgens mij nu net begonnen met het filmen van seizoen twee, denk dat we daarvoor sowieso nog wel tot na de zomer op moeten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 april 2013 Share Geplaatst 8 april 2013 Ik vind het ook wel een erg leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Eindelijk het eerste seizoen afgekeken, erg benieuwd hoe het tweede seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Nu met Netflix ook maar eens aan deze serie begonnen. Heerlijke eerste aflevering, meteen verder met nummer 2. Spacey _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Hoe is dat The Blacklist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten