Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Die spoiler voorspeld weinig goeds :(. Ben de eerste aflevering nu ook aan het binnen halen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 [spoiler=mweh]Sara :( No.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Net de nieuwe ep gekeken. Genieten weer zeg. [spoiler=Spoiler]Sara :cry: Enorm kut zeg. Al hadden ze eigenlijk weinig meer kunnen doen met haar nu Oliver iets met Felicity wil beginnen. Vind dat trouwens wel jammer, want zag in die twee totaal geen liefdeskoppel :cab: Had liever gezien dat Sara gewoon terugkwam en niet stierf. Wel wéér een heerlijke cliffhanger zeg, kan niet wachten om te zien wat Oliver met die gast gaat doen die Sara vermoord heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 [spoiler=Spoiler]Katie Cassidy (speelt Laurel in Arrow) zette net onderstaande foto op haar social media-accounts. http://comicbook.com/2014/10/11/arrows-katie-cassidy-getting-fitted-for-a-mask-already/ Weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Eerste aflevering ook gezien. Gaat weer op de zelfde voet verder :D. Dat eeuwig durende welles nietes ik weet niet wat ik wil Oliver hadden ze wel mogen skippen. Maar misschien moet dat wel gewoon zo zijn. [Tekst]Sara[/tekst] :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) Bij deze: Iedereen hier in dit topic moet The Flash zien. Zo, ik heb het gezegd. Hier het topic: http://forum.manutd.nl/showthread.php?54707-The-Flash 15 oktober 2014 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Prima aflevering weer. [spoiler=Spoiler]En weer een lekkere cliffhanger. Hoop alleen niet dat dat indirect de basis is voor het volgende seizoen of een deel van dit seizoen. Thea wordt de tweede Sara -> helpt Oliver een tijdje mee -> gaat weer weg -> komt terug en wordt vermoord -> Oliver gaat op zoek naar de moordenaar. Verder vind ik de verhaallijn in de flashbacks ook wel lekker. Heerlijk begin van het seizoen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 [spoiler=S03E02]Die ene scène dat ze met die motoren tegenover elkaar staan en dan telkens heen en weer gaan rijden als een soort modern riddergevecht, dat was wel echt een hele kutte scène. :r Verder blijft het gewoon prima vermaak natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 http://comicbook.com/2014/10/20/arrow-casts-vinnie-jones-as-brick/ Keek gisteren heel toevallig You May Not Kiss The Bride, daar speelde Vinnie Jones een persoon genaamd 'Brick' en dan lees je net dit :mrgy: Ziekelijk veel toeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Net aflevering twee gezien. Heb de Nederlandse ondertitels van 3 nog niet, maar de aflevering al wel. Leuke aflevering weer, nog steeds erg jammer van [tekst]Sara[/tekst] natuurlijk, maar aan de andere kant zorgt het ook wel weer voor wat vernieuwing. [tekst]Ben in ieder geval wel erg benieuwd wie nou de dader is[/tekst]. [spoiler=Spoiler]Begreep alleen het einde niet helemaal. Felicity die er toch voor kiest om in dienst te treden bij Ray Palmer. Betekend dit nou dat ze stopt met helpen van Oliver? Lijkt me niet toch. Sowieso wel benieuwd wat er nou nog meer achter die Ray Palmer schuilt, zal toch niet alleen maar het directeurtje van Queen Consolidated gaan spelen. Heerlijke dat Thea nu terug keert, maar wat JanVertonghen al zegt, hoop niet dat het een zelfde scenario als Sara gaat worden. Wel vaag trouwens dat die Barry Allen (The Flash) in de 'cliffhanger' van aflevering 1 zat, maar dat je die in aflevering 2 nergens terug hebt gezien :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [spoiler=S03E03]Ik denk dat ze dit er gewoon naast gaat doen, was ook al wel te zien aan het feit dat ze onder werktijd nog dingen op ging zoeken. En dat er iets achter Ray schuilt lijkt me ook ja. Die zat al naar flinke wapens te kijken op die computer van hem, of waren dat gegevens van Felicity? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [spoiler=S03E03]Ik denk dat ze dit er gewoon naast gaat doen, was ook al wel te zien aan het feit dat ze onder werktijd nog dingen op ging zoeken. En dat er iets achter Ray schuilt lijkt me ook ja. Die zat al naar flinke wapens te kijken op die computer van hem, of waren dat gegevens van Felicity? Geen idee eigenlijk, we zullen zien in de volgende afleveringen. Wel knap dat ik na twee afleveringen alweer hooked ben :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 [spoiler=S03E03]Ik ben ook wel benieuwd naar Thea, misschien wordt zij wel een badass aangestuurd door Merlin en gaat Oliver op haar jagen en dan uiteindelijk komt hij er in zo'n dramatische scène achter dat hij op zoek is naar z'n lieve zusje. ;c Trouwens ik denk dat die Palmer wel een bandiet zal blijken uiteindelijk, volgens mij waren die wapens de informatie die Felicity had ontcijferd inderdaad [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; ). Het zag er in elk geval niet uit alsof het helemaal zuivere koffie was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Aflevering 3 inmiddels ook gezien. Was weer prima hoor. Willa Holland met kort haar is fijn wat mij betreft :<. [spoiler=Spoiler]Die Ray Palmer lijkt inderdaad meer van plan te zijn dan alleen Queen Consolidated managen. Ik ben wel benieuwd naar de rol van Thea verder. Oliver heeft inmiddels al vaag door dat Thea veranderd is, maar weet nog niet precies wat. Merlyn keert ook weer terug, dat las ik per ongeluk ergens. De vraag is alleen wat hij verder weer gaat uitspoken. Het zou ook maar zou kunnen dan hij en Oliver een pact gaan sluiten, al kan ik me dat bijna niet voorstellen na seizoen 1. Maar in series weet je het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 [spoiler=Spoiler]Denk zelf dat er ook wel een kans is dat Oliver en Merlyn samen gaan werken. Vooral nu het zo goed als zeker/zeker is dat die leider van die groep Sara vermoord heeft. Hebben beiden een appeltje met die man te schillen en het lijkt me sterk dat Oliver, Roy en eventueel Diggle (die ik altijd wat slapjes over vind komen voor zo'n brede neger) die hele League aankunnen. Thea zal er ook wel gauw zat achter komen dat Oliver The Arrow is. Vraag me wel af wat ze met die Laurel willen gaan doen. Hoop niet dat ze zo bijdehand gaat doen en dat ze ook opeens overal bij moet zijn, want dan ga ik me wel ergeren aan haar denk ik. Er is in ieder geval zat om over te praten en eventuele scenario's te bedenken, kan dan ook niet wachten op de volgende episode. Cliffhangers zijn elke aflevering weer om van te smullen :< Voor zover mijn gedachten tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Season 2: done :) Nu maar eens beginnen aan 3 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Willa Holland met kort haar :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Die cliffhanger.:cab::cab::cab: Wat moeten we daarvan denken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas_Fey Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Waneer komt tie weer op de Nederlandse televisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 6 november 2014 Share Geplaatst 6 november 2014 Die cliffhanger.:cab::cab::cab: Wat moeten we daarvan denken? [spoiler=.]Mirakuru? Werkt nog steeds? Of alleen maar droom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Vandaag aflevering 4 gezien. Leuke aflevering! [spoiler=Spoiler]Dat hele gedoe met de League of Assassin moet ik nog even afwachten. Ben er wel van overtuigd dat Merlyn Sara niet vermoord heeft. Merlyn was (ook voor mij) na seizoen 1 natuurlijk de meest gehate persoon uit de serie, maar zou een samenwerking nu toch wel tof vinden. Merlyn heeft de skills en verdere mogelijke allies zijn er ook niet echt voor Oliver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Je weet dat je steeds een week achter loopt?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Je weet dat je steeds een week achter loopt?;c Dat weet ik :D. Maar dat is omdat ik wacht op Dutchreleaseteam voor de versie met NL ondertitels. Ik kijk ze samen met m'n pa. En die spreekt en verstaat misschien 3 woorden Engels ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Die cliffhanger.:cab::cab::cab: Wat moeten we daarvan denken? Was inderdaad wel raar ja. Mag hopen dat het slechts een 'geplante' droom was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten