Spring naar bijdragen

UK City Wars #2; Harder, Better, Faster, Stronger

Aanbevolen reacties

Geplaatst

v4ncpd.png

Editie twee van de United Kingdom City Wars. De eerste editie verliep organisatorisch niet geheel vlekkeloos; topic uit het oog verloren en soms geen tijd. Dus vond ik dat de nieuwe editie beter moest. En sneller. Vandaan de toepasselijke titel; Harder, Better, Faster, Stronger. Uiteraard vernoemd naar het bekende nummer van Daft Punk. Nog steeds werken we in het Verenigd Koninkrijk. Dus zonder Ierland, maar mét Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland.

Hoe werkt het?

Iedereen vertegenwoordigd een stad. Een stad uit het Verenigd Koninkrijk. Dat bestaat, zoals eerder genoemd, uit Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland. Precies hetzelfde als Editie één.

Hoe kan ik een stad vertegenwoordigen?

Heel simpel, je vult het onderstaande lijstje in en post het in het topic.

[noparse]Stad:

Artiest:

Nummer:

Youtubefilmpje:[/noparse]

Vervolgens, als de inschrijving gesloten is, moet je als stad een Top 10 samenstellen van de beste steden. De nummer 1 van iedere Top 10 krijgt 12 punten en de laagste uit de Top 10 krijgt 1 punt. Dan worden alle punten bij elkaar opgeteld en dan zien we vervolgens welke stad het beste is van het Verenigd Koninkrijk.

Hoe worden de stemmen bekend gemaakt?

De stemmen worden op de bekende manier bekend gemaakt. Eerst volgt een stukje tekst over de verdeelde punten, vervolgens volgt een overzichtje en als laatst een tussenstand. Dit houd ik allemaal bij en ik zal zo snel mogelijk de stemmen posten. Je kan uitgaan van ongeveer 1 à 2 stemmen per dag om het tempo erin te houden. Ik zal zelf als laatst insturen, zodat jullie alle keuze hebben. De stemmen worden op alfabetische volgorde bekend gemaakt.

Eerdere winnaars:

Editie #1: Leicester (Kasabian - Re-Wired) 141 punten (Christian.)

Het leukste is natuurlijk om voor de wat onbekendere, nieuwere bandjes te gaan. Zo kunnen we ook nog wat nieuwe muziek ontdekken. Christian won Editie 1, dus heeft hij het recht om als eerste een stad te kiezen. Jullie kunnen je nu wel al inschrijven, maar als je een stad gekozen hebt die Christian wil, ben jij degene die een andere stad zal moeten kiezen. Niet getreurd, er zijn genoeg steden.

Veel plezier! (y)

• Antwoorden 101
  • Weergaven 50
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

v4ncpd.png

Editie twee van de United Kingdom City Wars. De eerste editie verliep organisatorisch niet geheel vlekkeloos; topic uit het oog verloren en soms geen tijd. Dus vond ik dat de nieuwe editie beter moest. En sneller. Vandaan de toepasselijke titel; Harder, Better, Faster, Stronger. Uiteraard vernoemd naar het bekende nummer van Daft Punk. Nog steeds werken we in het Verenigd Koninkrijk. Dus zonder Ierland, maar mét Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland.

Hoe werkt het?

Iedereen vertegenwoordigd een stad. Een stad uit het Verenigd Koninkrijk. Dat bestaat, zoals eerder genoemd, uit Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland. Precies hetzelfde als Editie één.

Hoe kan ik een stad vertegenwoordigen?

Heel simpel, je vult het onderstaande lijstje in en post het in het topic.

[noparse]Stad:

Artiest:

Nummer:

Youtubefilmpje:[/noparse]

Vervolgens, als de inschrijving gesloten is, moet je als stad een Top 10 samenstellen van de beste steden. De nummer 1 van iedere Top 10 krijgt 12 punten en de laagste uit de Top 10 krijgt 1 punt. Dan worden alle punten bij elkaar opgeteld en dan zien we vervolgens welke stad het beste is van het Verenigd Koninkrijk.

Hoe worden de stemmen bekend gemaakt?

De stemmen worden op de bekende manier bekend gemaakt. Eerst volgt een stukje tekst over de verdeelde punten, vervolgens volgt een overzichtje en als laatst een tussenstand. Dit houd ik allemaal bij en ik zal zo snel mogelijk de stemmen posten. Je kan uitgaan van ongeveer 1 à 2 stemmen per dag om het tempo erin te houden. Ik zal zelf als laatst insturen, zodat jullie alle keuze hebben. De stemmen worden op alfabetische volgorde bekend gemaakt.

Eerdere winnaars:

Editie #1: Leicester (Kasabian - Re-Wired) 141 punten (Christian.)

Het leukste is natuurlijk om voor de wat onbekendere, nieuwere bandjes te gaan. Zo kunnen we ook nog wat nieuwe muziek ontdekken. Christian won Editie 1, dus heeft hij het recht om als eerste een stad te kiezen. Jullie kunnen je nu wel al inschrijven, maar als je een stad gekozen hebt die Christian wil, ben jij degene die een andere stad zal moeten kiezen. Niet getreurd, er zijn genoeg steden.

Veel plezier! (y)

Geplaatst
  • Auteur

De inzendingen:

Jeroen.

Stad: Aberdeen

Artiest: Terry McDermott & John Baxter

Nummer: My Love Will Remain

Luister: http://www.mp3ye.eu/my-love-will-remain-terry-mcdermott-john-baxter-performed-mp3-download_1119025.html

Rechtsback

Stad: Aldershot

Artiest: Matthew And The Atlas

Nummer: I Followed Fires

Youtube:

H2vhzI6qOpk

Richarð.

Stad: Belfast

Artiest: And So I Watch You From Afar

Nummer: Like a Mouse

Youtube:

ogXiuHBW9-c

Stefanos

Stad: Bishopbriggs

Artiest: Amy Macdonald

Nummer: This Pretty Face

Youtube:

Ph7-BeEQW4Y

Christian.

Stad: Brighton

Artiest: The Maccabees

Nummer: Feel To Follow

Youtube:

7HaW5alLnC0

Platina32

Stad: Glasgow

Artiest: Al Stewart

Nummer: Year of the Cat

Youtube:

nckXjjB3eRI

Chimpa

Stad: King’s Lynn

Artiest: Deaf Havana

Nummer: The Past Six Years

Youtube:

ORQXproZD1U

Erwin.

Stad: London

Artiest: The Clash

Nummer: London Calling

Youtube:

EfK-WX2pa8c

Ilias.

Stad: Middlesbrough

Artiest: James Arthur

Nummer: Impossible

Youtube:

Lh2oWbaRvQg

Tijn

Stad: Oxford

Artiest: Foals

Nummer: My Number

Youtube:

bAsGFnLl2u0

King XVI

Stad: Sheffield

Artiest: Babybird

Nummer: You're Gorgeous

Youtube:

2bgg_gi7AAI

The Kerfts

Stad: St. Andrews

Artiest: Dogs Die in Hot Cars

Nummer: Godhopping

Youtube:

xsA_lgtcFEI

QuaLyon

Stad: Weybridge

Artiest: You Me At Six

Nummer: Bite My Tongue

Youtube:

l1CTbE3u0PQ

Bas2204

Stad: Wrexham

Artiest: Davie Lawson

Nummer: The Deer

Youtube:

lIDKtzFwpnA

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Stad: London

Artiest: The Clash

Nummer: London Calling

Youtubefilmpje:

EfK-WX2pa8c

Geplaatst
  • Auteur

Ik wilde London! :(

Christian heeft gekozen voor Brighton, dus die is nu ook bezet. :)

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Stad Oxford

Artiest Foals

Nummer My Number

Youtube

[YOUTUBE]bAsGFnLl2u0[/YOUTUBE]

bewerkt door Tijn

Geplaatst

Stad: Brighton

Artiest: The Maccabees

Nummer: Feel To Follow

Youtubefilmpje:

[YOUTUBE]7HaW5alLnC0[/YOUTUBE]

Geplaatst

Stad: King’s Lynn

Artiest: Deaf Havana

Nummer: The Past Six Years

Youtubefilmpje: [video=youtube_share;ORQXproZD1U]

Geplaatst

Weet niet of ik een té bekend nummer heb gekozen... Als het niet goed is kies ik wel een ander.

Stad: Glasgow

Artiest: Al Stewart

Nummer: Year Of The Cat

Youtubefilmpje:

[YOUTUBE]nckXjjB3eRI[/YOUTUBE]

Geplaatst
Ik wilde London! :(

Christian heeft gekozen voor Brighton, dus die is nu ook bezet. :)

Sorry ;c

Geplaatst
  • Auteur
Sorry ;c

Hehe. Wilde Palma Violets doen. Toen nam jij London, dacht ik: ik neem Childhood. Komen die ook uit London. :cab:

Geplaatst

Youtubefilmpje:

[YOUTUBE]l1CTbE3u0PQ[/YOUTUBE]

bewerkt door QuaLyon

Geplaatst

Youtubefilmpje:

[YOUTUBE]l1CTbE3u0PQ[/YOUTUBE]

Ik merk dat wij qua muzieksmaak vrij op 1 lijn liggen. You me at six, Lost prophets, jou nummer van Nieuw-Zeeland die ik op 1 had gedaan. Wel nice :)

Geplaatst

Stad: St. Andrews

Youtubefilmpje:

xsA_lgtcFEI

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Stad: Crouch End

Artiest: Bombay Bicycle Club

Nummer: Shuffle

Youtubefilmpje:

oDuif301F-8

Geplaatst
  • Auteur
Stad: Sheffield

Artiest: Arctic Monkeys & Buena Vista Social Club

Nummer: Dancing Shoes

Youtubefilmpje:

9deDYW1ibIE

Nieuw nummer s.v.p. Vind de bijdrage van Buena Vista Social Club groter dan die van Alex Turner en dus reken ik hem tot Cuba.

Geplaatst
Ik merk dat wij qua muzieksmaak vrij op 1 lijn liggen. You me at six, Lost prophets, jou nummer van Nieuw-Zeeland die ik op 1 had gedaan. Wel nice :)

Ook voor het eerst dat ik dat hoor op dit forum :)

Geplaatst
  • Auteur
Stad: Crouch End

Artiest: Bombay Bicycle Club

Nummer: Shuffle

Youtubefilmpje:

oDuif301F-8

Bombay Bicycle Club is een Engelse indie rock- en folkgroep uit Crouch End, Londen. Oftewel, Crouch End is een wijk in Londen en Londen is al bezet. :)

Geplaatst
  • Auteur
Stad: Fife

Youtubefilmpje:

xsA_lgtcFEI

Die is goed, maar i.p.v. Fife is het St. Andrews, want Fife is de streek en St. Andrews de stad. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Nog mensen die iets in willen zenden? [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION], [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION], [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION], [MENTION=19686]Bm[/MENTION], [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION], [MENTION=16229]Juca[/MENTION], [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION], [MENTION=21212]007mark[/MENTION], [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION], [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION], [MENTION=10391]Joery[/MENTION]? :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.