Jump to content
Sign in to follow this  
Dansmeister

De Klassieker #3

De Klassieker #3  

22 members have voted

1. 1. De Klassieker #3

Recommended Posts

Fischer vind ik niet onaardig spelen, wordt alleen gek van het veelvoud aan verkeerde keuzes elke wedstrijd opnieuw. Younes vind ik juist prima.

Vond Younes ook vrij sterk spelen aan de bal. Vind het allemaal wel prima gaan, inzet is er en een licht overwicht.

Grootste kans was toen Bazoer opstoomde en de keuze maakt om Fischer in te spelen, had moeten steken op Youness.

Die kans van fischer en die 3 tegen 2 situatie. Treurig dat we dat niet afmaken zeg.

Feyenoord dat 0.0 druk zet terwijl ajax met vd hoorn achterin speelt. Onbegrijpelijk. Vind de beker niet zo heel erg belangrijk maar als we dit straks door zo'n hotseknotse lange ballen goal verliezen dan ga ik wel balen.

Zeer verrast over hoe ontzettend matig Feyenoord vanavond is. :cab:

Trouwens, een nieuwe trend van de scheidsrechters om bij 'de toppers' gewoon geen kaarten uit te delen... Echt heel heel vervelend. Als je een aanval eruit haalt is het gewoon geel. Punt.

Alweer geen geel. Echt ongekend. ;e

Tijd dat die pipo eens een kaart gaat trekken. In de gemiddelde Eredivisiepot waren er al minimaal 5 gevallen.

Alweer geen geel. Echt ongekend. ;e

Altijd hetzelfde in Nederland of de pot word dood gefloten of alles word maar toegelaten. Een middenweg vinden is erg lastig blijkbaar.

Tijd dat die pipo eens een kaart gaat trekken. In de gemiddelde Eredivisiepot waren er al minimaal 5 gevallen.

Dit dus sowieso, soms bij het minste of geringste al maar als je ziet wat er nu allemaal blijkbaar mag.

ik vind het eigenlijk wel chill dat er zo weinig gele kaarten worden getrokken, laat het allemaal wat sneller doorgaan. Vrije trappen worden sneller genomen etc.

ik vind het eigenlijk wel chill dat er zo weinig gele kaarten worden getrokken, laat het allemaal wat sneller doorgaan. Vrije trappen worden sneller genomen etc.

Tuurlijk eens maar komend weekend vallen er weer 7 gele kaarten bij Heerenveen - Utrecht (voorbeeld). Dat is best krom en niet bepaald een duidelijke lijn. Voorgaande klassiekers vielen er ook amper kaarten.

Nou van mij hoeft Boer er niet uit, straks worden het nog penalties :r

Haha goeie man! Wat heb je tegen Cilessen, jij bent zeker democraat.

[MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; klopt zeker, scheidsrechters zijn jammer genoeg heel wisselvallig terwijl dat niet hoeft als er wat meer duidelijkheid komt omtrent een aantal regels binnen het voetbal.

Nou van mij hoeft Boer er niet uit, straks worden het nog penalties :r

Juist een pot waarim Jappie zijn eerste pakt joh.

Dit opstootje kwam puur doordat vBoekel de hele wedstrijd aan het verkrachten is. Zijn optreden is tot nu toe niet beslissend gebleken, maar het kan nog hoor. ;e