Jump to content
Sign in to follow this  
Dansmeister

De Klassieker #3

De Klassieker #3  

22 members have voted

1. 1. De Klassieker #3

Recommended Posts

gUa4ON58KxA

Zie het maar als entertainment :r. 'Geheel objectief'.

Dit kan je niet uploaden als rtv rijnmond zijnde :r

Haha ja die Jacobs is echt een schande.

Gewoon met droge ogen durven te beweren dat Ajax maar 1 betere speler heeft

Iets met een korreltje zout...

Jacobs is toch ook duidelijk sarcastisch als hij zegt dat hij objectief is joh, gewoon een geinig filmpje. Niet te serieus nemen vooral. Ik zou het zelf overigens zo doen denk ik:

Cillessen, Tete, Van Beek, Riedewald, Kongolo, El Ahmadi, Gudelj, Klaassen, Kuyt, Kramer, Elia. (d)

Cillessen, Tete, Van Beek, Riedewald, Kongolo, Bazoer, El Ahmadi Sinkgraven, Elia, Anass, Ghazi. :

gUa4ON58KxA

Zie het maar als entertainment :r. 'Geheel objectief'.

Heerlijk :-D Valt me nog mee dat ze Riedewald een kruisje geven

Verwacht zelf een lekkere pot trouwens, denk 2-2 in de reguliere speeltijd en Ajax dat in de verlenging de overwinning pakt

Cillisen Tete Van Beek Riedewald Kongolo Bazoer Klaassen Vilhena El Ghazi Kuyt Elia

Cillessen, Tete, Van Beek, Riedewald, Kongolo, Bazoer, El Ahmadi Sinkgraven, Elia, Anass, Ghazi. :<

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Riedewald, Dijks'; Bazoer, El Ahmadi, Gudelj; Ghazi, Kuijt, Elia

Dat zijn niet de opties die Jacobs en Rijsbergen kregen hè. :S

2-1 morgen. Vorige keer werd Ajax in de Kuip al helemaal scheel gespeeld, maar nu hebben we ook eindelijk de kwaliteit en dominantie om dat om te zetten in goals. Vejinovic gaat weliswaar overlopen worden, maar de vleugels met Kongolo-Elia, Karsdorp-Kuyt en Kramer in de spits gaat de wedstrijd in ons voordeel beslissen.

Dat is nu meer dan een jaar terug. Bijna net zolang geleden als het wk 2014.

Bovendien wonnen we toen de slag op het middenveld (CLASIE _O_) en ik ben er bang voor dat we die nu gaan we verliezen.

Had er sinds de loting al vertrouwen in, maar bijna iedereen gaat er nu vanuit dat we gaan winnen en dan gaat het altijd fout. Mocht het verlengen worden denk ik dat Ajax het gaat winnen.

2-1 morgen. Vorige keer werd Ajax in de Kuip al helemaal scheel gespeeld, maar nu hebben we ook eindelijk de kwaliteit en dominantie om dat om te zetten in goals. Vejinovic gaat weliswaar overlopen worden, maar de vleugels met Kongolo-Elia, Karsdorp-Kuyt en Kramer in de spits gaat de wedstrijd in ons voordeel beslissen.

:-D

:-D

Wil je ook nog aangeven waar je het niet mee eens bent? Is een stuk fijner discussiëren. Anders kan je dit soort reacties wel achterwege laten.

Ik mag toch wel lachen?

Hij heeft het over een wedstrijd van weet ik veel hoelang geleden. Beiden teams zijn totaal anders weer.

Precies. Verlies van Clasie is niet op te vangen. Verlies van Sigthorsson wel.

Goh, heb wel zin in het wedstrijdje vanavond. Zelf ben ik inderdaad benieuwd hoe Vejinovic zich gaat houden op het middenveld.

Clasie gaat wel gemist worden vandaag ben ik bang, juist in dit soort wedstrijden stond hij altijd op.

Wist je de eerste pot tegen Volendam-Zuid ook niet van hem. Kan net zo goed Vejinovic of Gustafson zijn die opeens gaan staan te beesten daar. Verwacht het van Vejinovic niet, en Gustafson zal minder de verdediger spelen dan de rest, maargoed. Om maar even aan te geven dat het zomaar kan.