sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Laat ze nu maar ff opschieten dan, heb zin in een pot en me vriendin kijkt toch film XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Man man man, wat een heerlijke pot_O_ Dans vs. Marc & ik vs. Kerft en Saints. Dans plaatste paar kleine aanvalletjes maar die sloeg iedereen redelijk gemakkelijk af. Daarna paar heerlijke veldslagen tussen Kerft & Sjef vs mij en Mark. Tot marc weg moest helaas, toen was het ook redelijk snel gedaan met mij. Huhu je reactie op mn onagers die ik voor Dans had klaargezet. :mrgy: Wel jammer dat Dans daarna de vruchten plukte van het feit dat mn hele leger dood was huhu, ach, hij had hem toch wel gepakt, zieke ollieteam. Kwam zwaar veel geld en steen te kort op een gegeven moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Mijn trade lag op een gegeven moment plat door vertrek van Marc:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Fucking Dans met zijn olifanten rush :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hoei. Team 1 heeft gewonnen. _O_ Kan helaas geen screens neerkwakken, want dan verkleuren ze helemaal. Maar heerlijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Wil jij nog spelen [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Fucking Dans met zijn olifanten rush :-D Team Noob mag trots zijn, best behoorlijk voor ons 5e (?) potje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Nog mensen interesse in een potje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Eerst morgen offline maar wat beter proberen, wilde net niet echt lukken.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Gewoon proberen man, leer je van. Net een of andere Free For All gedaan, was geen ruk aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Kom nog ff op pc, als iemand nog wil kan ik dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Heb gisteravond trouwens m'n eerste potje gespeeld. Op het allerlaagste niveau (offline) de computer na anderhalf uur verslagen :-D. Had wel eerder gekund bleek achteraf, alleen overschatte ze nogal. Hoe kan je trouwens iemand de hele map laten scouten ? Ik stuur nu 1 paard ofzo iedere keer de hoeken in, maar staat me bij dat dit makkelijker kon... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2014 Iemand zin in potje? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Iemand zin in potje? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];? Ben pas tussen 2 en 3 thuis. :p Zit te wachten op iemand om te trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ik wil nu wel een potje? @Bartheh; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2014 (bewerkt) Ik wil nu wel een potje? @Bartheh; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; ? Kwartiertje wil ik wel, even eten en roken en dan doe ik mee Komt me neef nu aanzetten. Wordt iets later op de middag dus 3 augustus 2014 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ik ben later vanmiddag ook weer van de partij. Rest van de avond ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 15 min dan kan ik. Even douchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus. Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 (bewerkt) Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus. Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ? CPU's zijn zwaar lastig in die mod. Heb je Gameranger? Doen we potje, ik ben nog een beginner dus kan je meteen kracht meten. :P Edit: laat maar 3 augustus 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Veel plezier komende tijd boys. Ben niet meer beschikbaar tot 15 augustus. Daarna kan ik weer. Verwacht wel een paar mooie games :thumbs: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Moderate 1v1 is goed te doen. 1v2 is al erg lastig. Standaard is er 1 cpu die constant met een miniem legertje komt aanzetten waardoor je gewoon teveel villagers verliest on door te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Vanavond na de wedstrijd een game doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2014 'King of the no0bs' is er vanavond niet bij wegens een verjaardag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten