Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Man man man, wat een heerlijke pot_O_

Dans vs. Marc & ik vs. Kerft en Saints. Dans plaatste paar kleine aanvalletjes maar die sloeg iedereen redelijk gemakkelijk af. Daarna paar heerlijke veldslagen tussen Kerft & Sjef vs mij en Mark. Tot marc weg moest helaas, toen was het ook redelijk snel gedaan met mij.

Huhu je reactie op mn onagers die ik voor Dans had klaargezet. :mrgy:

Wel jammer dat Dans daarna de vruchten plukte van het feit dat mn hele leger dood was huhu, ach, hij had hem toch wel gepakt, zieke ollieteam. Kwam zwaar veel geld en steen te kort op een gegeven moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteravond trouwens m'n eerste potje gespeeld. Op het allerlaagste niveau (offline) de computer na anderhalf uur verslagen :-D. Had wel eerder gekund bleek achteraf, alleen overschatte ze nogal.

Hoe kan je trouwens iemand de hele map laten scouten ? Ik stuur nu 1 paard ofzo iedere keer de hoeken in, maar staat me bij dat dit makkelijker kon...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus.

Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus.

Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ?

CPU's zijn zwaar lastig in die mod. Heb je Gameranger? Doen we potje, ik ben nog een beginner dus kan je meteen kracht meten. :P

Edit: laat maar

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites