Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ik was weggegaan zo'n tien minuten voor de game opgestart was (had gameranger nog open rechtsboven en kreeg dat dus mee), toen stond je al ruim een kwartier grijs.

Ik was afwezig vanaf 10 uur, misschien 5 voor 10, maar echt niet eerder. En ik zag dat de game om 22.13 opgestart was... Om 22.16 was ik terug en kon ik niet meer joinen...

Ik ben daarvoor wel even drinken gaan halen etc, dus kan zijn dat ik even op grijs gestaan heb, maar daarvan was ik ruim voor 10 uur weer terug. Daarom reken ik dat niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, misschien dat ik het niet niet duidelijk gezegd had ofzo. Dat zou nog kunnen. Maar ik weet zeker dat ik maar een kwartiertje weggeweest ben. Ik bedacht me om tien uur opeens dat het misschien wel handig was om even een luchtbed uit te testen, zodat ik geen lek luchtbed mee zou nemen op vakantie. Dat is me namelijk al iets te vaak gebeurd... De komende avonden hoeven jullie mij dus in ieder geval niet meer te verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, misschien dat ik het niet niet duidelijk gezegd had ofzo. Dat zou nog kunnen. Maar ik weet zeker dat ik maar een kwartiertje weggeweest ben. Ik bedacht me om tien uur opeens dat het misschien wel handig was om even een luchtbed uit te testen, zodat ik geen lek luchtbed mee zou nemen op vakantie. Dat is me namelijk al iets te vaak gebeurd... De komende avonden hoeven jullie mij dus in ieder geval niet meer te verwachten.

Omdat je boos bent of omdat je vakantie hebt :D:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites